Bygones: هیئت منصفه می یابد دلوت مجازات قربانی گناه نیست در سال 1920

اخبار تریبون 20 ژوئیه 1920 منطقه ویژه هیئت منصفه در گزارش منتشر شده از شب گذشته در بر داشت اسحاق McGhie یکی

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399

اخبار تریبون 20 ژوئیه 1920

  • منطقه ویژه هیئت منصفه در گزارش منتشر شده از شب گذشته در بر داشت اسحاق McGhie یکی از قربانیان ژوئن 15 lynchings, بی گناه به اتهام حمله به یک دختر 17 ساله دختر سفید. این گزارش می گوید McGhie برگزار می شد و در زندان به عنوان شاهد.
  • این دلوت شورای شهر روز گذشته حاضر به تصویب یک فرمان که افزایش اتوبوسی کرایه به 6 سنت و اعطای کارمندان 10 درصد افزایش دهد. دلوت خیابان راه آهن شرکت کارکنان رای خواهد داد امروز در عمل چه را در کنار.
  • قاضی Frank H. برش دیروز شنیده 35 مورد در دلوت شهرداری دادگاه 18 از مستی و دیگران کور pigging, رفتار آشوبگرانه و قمار. اقدام رئیس پلیس آنتونی Fiskett گفت: وجود خواهد داشت هیچ letup در مبارزات انتخاباتی به تمیز کردن معاون و بی قانونی است.
  • بدن از فرانک Zegarowicz که در آلمان درگذشت Feb. 28, 1919 در حالی که با بخش دوم از ارتش ایالات متحده خواهد بود بازگشت به برتر امروز. خدمات مراسم تشییع جنازه خواهد بود فردا صبح در خیابان استنیسلاس لهستانی کلیسای کاتولیک

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب