در پاسخ به: کسب و کار به عنوان معمول را حل نمی کند سوتا اینترنت روستایی گلایه

بیش از حد بسیاری از جوامع ندارد, خدمات اینترنت مورد نیاز برای رشد است. مردم نمی توانند کار رفتن به مدرسه و یا

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

بیش از حد بسیاری از جوامع ندارد, خدمات اینترنت مورد نیاز برای رشد است. مردم نمی توانند کار رفتن به مدرسه و یا مراقبت های بهداشتی بدون آن.

عنوان سرمقاله برجسته حمایت مالی از دولت فدرال و دولت است به شدت مورد نیاز است. لایحه دوشنبه مینه سوتا در مجلس سنا بود و یک شروع خوب ("مینه سوتا در مجلس سنا تصویب 20 میلیون دلار کمک مالی برای روستایی پهنای باند" ممکن است 4).

اما پول نمی تواند صرف به عنوان آن را در گذشته است.

ما نمی رفع این مشکل با دادن شرکت های مخابراتی بیشتر مالیات دهندگان دلار به انجام آنچه آنها را همیشه انجام می شود. صنعت مدل شکسته است. روستایی و حتی حومه جوامع رنج می برند به دلیل آن است. (من می گویم آن کار نمی کند به خوبی برای مناطق شهری یا, اما من به شما صرفه جویی است که برای یک روز دیگر.)

من 30 سال در کسب و کار من مشاهده چند چیز است.

اکثر شرکت های مخابراتی باید بی سر و صدا رها روستایی و حومه جوامع است. با توجه به واقعیت های اقتصادی آنها اعمال باند به جای جایگزینی تجهیزات قدیمی. رفع و نصب و راه اندازی انجام می شود به عنوان سریع و ارزان به عنوان امکان پذیر است. سپس آن را بر روی پروژه بعدی. بعد آنها را ارسال یک تعمیر کامیون به تلاش برای رفع مشکلات است.

جدید خود را به فیبر تاسیسات برش گوشه ها در هر کجا که ممکن است به نظر می رسد. گاهی اوقات به این معنی است که فیبر می رود پایین خیابان اما نه به خانه خود و یا کسب و کار. و در اینجا یک راز صنعت: فقط به خاطر شما فیبر معنا نیست که شما باید قابل اعتماد و خدمات سریع. اغلب بیش از 600 آدرس به اشتراک گذاشتن یک رشته فیبر. مشخصات فنی آنها را با سرعت بالا خدمات. در حقیقت آنها نیست.

وزارت امور خارجه داده ها نشان می دهد که 33 درصد از خانواده ها در nonmetro مینه سوتا ندارد و سرعت است که نشان دهنده کسب و کار فعلی نیاز دارد. داده ها فقط در خانه. تصور کنید چه درصد است و زمانی که ما اضافه کردن آدرس های کسب و کار. در بالای آن اضافه کنید و در مناطق کشور بدون خدمات قابل اعتماد و تعداد بالن. این جزئیات تمام نقطه به صنعت چگونه است مدل کار نمی کند امروز چه رسد به پاسخگویی به نیازهای در آینده است.

هرج و مرج است که چرا اغلب طول می کشد چند سرویس تماس برای دریافت مشکلات ثابت شده است. آن می تواند هفته ها و حتی ماه. این واقعیت اقتصادی سریع و ارزان طراحی شده است بسیار گران قیمت در حال انجام هزینه های عملیاتی. صنعت نمی توانیم به نگه دارید تا. در عین حال کشور ما نمی تواند بدون آن.

وجود دارد بهتر پاسخ دهد.

محلی و ایالتی و فدرال و مقامات به شدت در تلاش برای حل مشکل. اما پس از صرف صدها میلیون دلار در بسیاری از موارد این مشکلات هنوز هم وجود دارد و تعداد کمی از مردم درک چرا. گاهی اوقات سیستم کار می کند, گاهی اوقات آن را نمی کند. مردم واضح و روشن در مورد آنچه که آنها می خواهند: قابل اعتماد و مقرون به صرفه و با سرعت بالا خدمات.

این است که زیرساخت های حیاتی و آن نیاز به یک طراحی مجدد کامل. اما این بدان معنا نیست شهرستانها تبدیل شدن به ارائه دهندگان اینترنت. که مدل اقتصادی کند یا کار نمی کند. مدل جدید باید همچنان اجازه می دهد تا اینترنت و تلفن همراه و شرکت های ارائه خدمات خود را. جامعه است, نقش ساختمان و کنترل مصرف فیبر زیرساخت از طریق مشارکت بخش خصوصی و دولتی. درست مثل نهادهای عمومی ساخت جاده ها امروز آنها نیاز به ساخت یک فیبر قابل اعتماد "جاده ها است."

قابلیت اطمینان خواسته های یک طراحی کاملا متفاوت همراه با یک خوبی ساخته شده از فیبر زیرساخت ها است. این روش تضمین می کند پایین مداوم هزینه های تعمیر و نگهداری. به این معنی ترکیب تمام دولتی و خصوصی اعطای پول در دسترس برای شهرستانها, شهرستان, شهرستان, مناطق و دیگر نهادهای عمومی برای طراحی و نصب فیبر زیرساخت ها است. به این معنی مالیات دهندگان کمک به پای این لایحه یک بار برای یک شبکه است که در خدمت کل جوامع نیاز نه تنها امروز بلکه به خوبی به آینده است.

من مطرح شد در یک شهر کوچک و کار حرفه ای تمام من با جوامع در مینه سوتا و داکوتای جنوبی. شکسته قلب من برای دیدن آسیب سیستم فعلی به روستایی شهرستانها و شهرهای کوچک. جوامع محلی باید کنترل خود را فیبر زیرساخت برای اطمینان از قابل اعتماد و مقرون به صرفه اینترنت برای همه کسب و کار و ساکنان. آینده خود را بر روی آن بستگی دارد.

کایل مورهد از افرا گراو, مینه سوتا, توسط افسر ارشد فناوری برای زادگاه فیبر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب