DGCA به شرکت های هواپیمایی: نگه داشتن وسط صندلی های خالی و یا ارائه 'در اطراف لباسهای'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 3:38:26 pm بازگشت پرواز در زمان خامو

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 3:38:26 pm
sahnewal domestic airport, sahnewal flights, ludhiana to delhi flights, delhi ludhiana flights, ludhiana aiport, domestic flights ludhiana, بازگشت پرواز در زمان خاموش در 3.20 ساعت وجود دارد و فقط پنج مسافران در هیئت مدیره. (منبع: گتی/Thinkstock)

اداره کل هواپیمایی کشوری (DGCA) دوشنبه خواسته های هواپیمایی برای تخصیص دادن صندلی در پرواز به شیوه ای که وسط صندلی خالی سمت چپ تا حد امکان خبرگزاری PTI گزارش شده است.

در مورد بروشور به اختصاص داده شده وسط صندلی با توجه به بالا مسافر و بار "و سپس اضافی تجهیزات حفاظتی مانند در اطراف عبا از وزارت نساجی مورد تایید استانداردهای" باید فراهم شود که مسافر. علاوه بر آن سه لایه ماسک صورت و چهره سپر نیز باید با توجه به مسافر برای اطمینان از حفاظت در برابر ابتلا به این ویروس گفت: DGCA که دیده شده است توسط PTI.

داخلی پروازهای مسافری از سر در هند از آوریل 25, پس از یک وقفه دو ماه با توجه به کروناویروس ناشی مستند. بین المللی پروازهای مسافربری تجاری همچنان به حالت تعلیق در کشور است. روز یکشنبه در مجموع 501 پروازهای داخلی حمل 44,593 مسافران عمل در کشور حمل و نقل هوایی عمران وزیر Hardeep سینگ پوری گفت. "عملیات داخلی در 31 مارس سال 2020 (7 روز) تا 2359 ساعت. خروج 501. 44,593 مسافران به کار گرفته است. ورود 502. 44,678 مسافران به کار گرفته شده" او هنوز توییتی.

قبل از سرگیری خدمات پوری اشاره کرده بود که اجتماعی فاصله مورد نیاز نخواهد بود ملاقات کرد حتی اگر وسط صندلی در پروازهای خالی نگه داشته بودند و اصرار دارد که کسانی که صندلی خواهد بود تا بیش از حد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب