شات در یمن فریب خوردن در هند, عمل جراحی متوقف شده توسط lockdown

نوشته شده توسط Srinath رائو | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 4:32:00 am (از سمت چپ) عبد فتاح ا

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده توسط Srinath رائو | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 4:32:00 am
Shot in Yemen, scammed in India, surgery stalled by lockdown (از سمت چپ) عبد فتاح اسماعیل Omar Al-Kotob خالد عباد محمد صالح عبدالله Khaled Al-Shagdari محمد جبران صالح جبران در Vashi, Mumbai. (Express Photo by Amit Chakravarty)

توان آن را به جبهه های یمن یا دام او افتاد به در هندوستان جبران محمد صالح جبران تنها یک نام برای کسانی که مسئول: "مردان بد". یکی از آنها شلیک گلوله که در هم شکسته و بخشی از صورت خود را دو سال پیش و دو نفر دیگر "فرار" با پاسپورت و پول در بمبئی.

26 سال است که در میان چند سرباز بودند که پرواز بیش از در ژانویه برای درمان تخصصی توسط داعش exiled دولت پس از آنها زخمی شدند در جنگ داخلی که فوران در سال 2015 بین ائتلاف به رهبری عربستان سعودی و ایران-حمایت حوثی ها.

امروز سربازان در حال محدود به خود, اتاق هتل, در انتظار عمل جراحی متوقف شده توسط Covid مستند پرستاری مین جراحات زخم گلوله و استخوان شکسته. و جبران است به همان اندازه به اهانت به هموطنان خود برای مبارزه با حوثی ها که برای دو یمن اتباع که گفته فریب خوردن او و پس از بازداشت شده است.

"در یمن ما در حال مبارزه با ایران و در هند ما مشکل بازی... خود ما مردم" می گوید: جبران یک بازرس در یمن از ارتشی که قرار داده شده است تا در یک هتل در واشی با پنج همکاران.

سازمان ملل متحد نامیده می شوند تا به جنگ یمن به عنوان بدترین فاجعه انسانی با بیش از حدود 100 ، 000 نفر کشته و بیش از 3 میلیون نفر آواره و حدود 3.2 میلیون نفر رو از گرسنگی. و دولت های عربستان سعودی و یمن به توافق با کارت قرمز از بیمارستان به درمان سربازان مجروح در خود مراکز در دهلی نو بمبئی و پونا.

این سربازان می گویند که قبل از همه گیر رخ داد زمانی که آزمایشات و عمل جراحی بودند در جریان در بیمارستان کارت قرمز در Mulund یک سرباز دیگر تحت درمان در پونا اغوا گروه با وعده بهتر است درمان در بیمارستان دیگری در Navi Mumbai در ماه فوریه است.

آنها می گویند که این سرباز متصل می شود آنها را به دو یمن مترجمان فهد Razwan Al-Maktari و Abdulgani Ali Al-Guzi. گرفته شده در توسط وعده های درمان سریع و بازگشت — Al-Guzi به دروغ ادعا می شود کار با یمن سفارت در دهلی نو — سربازان می گویند که آنها بستری شده بودند به بیمارستان دیگری در نقض توافق با کارت قرمز و فریب به تسلیم شدن گذرنامه های خود را.

دو متهم به اتهام استفاده از گذرنامه به برداشت 11,500 عربستان سعودی کاهش یافت (Rs 2.05 لاخ) که حکومت یمن به حال سیمی برای سربازان. جبران و سپس تسلیم پلیس شکایت های زیر که اواز یا موسیقی دو نفری دستگیر شد در پوی ماه گذشته رسید.

"Al-Guzi و Al-Maktari دستگیر شدند و رزرو در ماه گذشته توسط پوی پلیس به اتهام تقلب و جعل. آنها با قرار وثیقه در هفته گذشته می گوید:" Ankit Goyal معاون کمیسر پلیس است. "ما باید کشف و ضبط گذرنامه از بازداشت متهم کرده است. هنگامی که شاکی می نویسد: به دادگاه می گذرد منظور ما انتشار گذرنامه."

Fortis بیمارستان کاهش یافته هنگامی که تماس با هند اکسپرس. یحیی یحیی Ghobar, سرکنسول عربستان در بمبئی به نام "حفاظت بیشتر" از یمن اتباع تحت درمان در بیمارستان هند. "هندوستان شهرت بسیار خوبی در یمن. ما می دانیم که هند خوب بیمارستان ها و بهترین درمان, اما چنین مواردی از تقلب را تحت تاثیر قرار این شهرت," او گفت: هند اکسپرس.

در واشی قرار دارد در "راحت" مطبوع اتاق و پشت در مراقبت از Fortis جبران را همکار عبد فتاح اسماعیل Omar Al-Kotob (30) می گوید: او از ترس حتی سفر به نزدیکترین شعبه وسترن یونیون به برداشت پول فرستاده شده توسط یک موسسه خیریه کرد. "از آنجا که از تاج ما نمی تواند در هر نقطه. و من از ترس گرفتار شدن در خارج بدون هر گونه اسناد و مدارک" او می گوید.

سربازان مردد هستند به بحث در مورد جنگ فراتر از آن گفت که آنها صدمه دیده است در مقابل آتش. اما صدمات قابل مشاهده هستند. اسماعیل زخمی شانه عبدالله Khaled Al-Shagdari یک گلوله زخم در مچ دست چپ و Anis Ali Naji Al-Thamdi چپ پا شکسته است و پیچیده در باند.

از شش جبران اتاقی خالد عباد محمد صالح ترین به شدت مجروح شدند. جنگ در یمن در شهر صعده صالح می گوید او پا بر روی مین در یک سال و نیم پیش, از دست دادن پای راست خود را در زیر زانو و حمل عمیق زخم روی بازوی چپ خود را.

جبران را خود را تنها به سختی قادر به صحبت منسجم پس از گسترده تحت عمل جراحی پلاستیک برای ترمیم چهره خود را. "من روی تخت دراز کشیده برای نزدیک به دو سال قبل از من به هند آمد. آن است که تنها در اینجا که من آن را بهبود," او می گوید.
قبل از این مستند و هنگامی که شانه اش آغاز شده بود شفا اسماعیل بود مشتاق به مرحله خارج. "ما یک عشق برای بمبئی و هند در قلب ما. و هنگامی که ما در نهایت بازگشت به خانه ما می خواهید به چیزی می گویند به خانواده و دوستان ما. اما تا کنون هیچ چیز وجود دارد," او می گوید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب