به سختی وجود دارد هر گونه درک از ورزش در میان مردم در هند: Rijiju

وزیر ورزش Kiren Rijiju در شنبه rued که مردم در هند از جمله برخی از همکاران خود در مجلس را درک محدود از ورزش و

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

وزیر ورزش Kiren Rijiju در شنبه rued که مردم در هند از جمله برخی از همکاران خود در مجلس را درک محدود از ورزش و تأکید بر نیاز به ایجاد یک ورزش فرهنگ در کشور است.

Rijijiu شگفت زده شد که همکاران او احساس کردند که مردم مانند Jyoti Kumari, Kambala سوارکار اسب دوانی شدن Srinivas Gowda و Rameshwar Gurjar – شد که رسانه های اجتماعی احساس شد المپیک چشم انداز.

Jyoti Kumari تا به حال حدودا از Gurugram به تحقير او را حمل بیمار پدر در میان COVID-19 همه گیر و کارناتاکا را Gowda شد ادعا کرد که اجرای 100 متر در حدود 11 ثانیه است.

"دانش در جامعه هند در مورد ورزش بسیار حداقل. من نمی خواهم به تنزل خود من همکاران اما حتی در مجلس وجود دارد این است که هیچ دانش" Rijiju گفت: در طول آنلاین راه اندازی بالا و عملکرد رهبری برنامه سازماندهی شده توسط ELMS ورزشی پایه و Abhinav Bindra پایه و اساس است.

"همه می دانند در مورد کریکت انگلیسی مردم قرار داده اند که در ذهن ما است. آنها بازی و ما تا به حال به آنها را ضرب و شتم. اما دیگر از آن, وجود ندارد, دانش, همه فقط می خواهم مدال طلا."

در مه 15 ساله Kumari آمار سرفصل های ملی پس از او حدودا پایین 1200 متر از Gurugram به جای او بومی در بیهار در هشت روز با پدرش. او در ارائه یک محاکمه توسط فدراسیون دوچرخه سواری هند است که او تبدیل خواهد شد.

صحبت کردن در مورد Kumari, Rijiju گفت: "وجود این دختر جوان که تحت شرایط بسیار دشوار است در این COVID-19 همه گیر انجام شده پدر خود را در یک چرخه از گورگان به Bihar. این یک چیز غم انگیز اما تصور کنید که برخی از همکاران من گفت که او به ارمغان بیاورد مدال طلا به هند در دوچرخه سواری."

"ببینید که چگونه عدم آگاهی باعث می شود مردم فکر می کنم مثل این بدون دانستن اینکه چه فرمت های دوچرخه سواری و چه استانداردهای شما باید برای رسیدن به برنده مدال طلا در بازی های المپیک, فقط ریختن اطلاعات را انجام خواهد داد."

قبلا Gowda و Madhya Pradesh را Gurjar شد رسانه های اجتماعی احساس خود را در حال اجرا سوء استفاده در slushy و گرد و خاکی رشته شدند و در نهایت به نام برای محاکمه.

Gowda اعتقاد بر این بود که باید تکمیل 100 متر سرعت در حدود 11 ثانیه و دوبله شد توسط برخی در رسانه های اجتماعی به عنوان بعدی اوسین بولت از جامائیکا متعدد طلای المپیک مدال قهرمان دو سرعت.

"نیز وجود دارد یک مورد در کارناتاکا یک سبد خرید بولاک رقابت های در حال اجرا که در آن وجود دارد کسی به نام Srinivas. برای چسبندگی بهتر به طوری که مردم احساس نمی ما آگاه هستند از وضعیت ما سای مردم او را دعوت کرده بود" Rijiju گفت.

"... به من گفته شد او مناسب نیست برای یک کلاس جهانی اسپرینتر اما این مهم نیست. مردم شروع کرد و گفت که ما باید یک مرد است که سریعتر از قهرمان المپیک اوسین بولت. ما باید برای شناسایی استعداد اما نگاهی به عدم آگاهی مردم نمی دانند."

او همچنین با تاکید بر عدم ورزشی فرهنگ در کشور گفت: وجود یک نیاز به تغییر کل ورزشی فضای اطمینان حاصل شود که هند بیشتر برنده مدال طلا در المپیک است.

"آنچه که باعث ناراحتی من شد این همه سال است که چرا ما قادر به ایجاد یک فرهنگ ورزش در هند. Abhinav Bindra طلا در پکن. در مسکو هند ما مردان هاکی تیم موفق به کسب یک مدال طلا. تولید آن جشن وجود ندارد اما تلاش جمعی را بیشتر از جمله موارد مهم است."

"هند قطعا یک ورزشی سنت اما متاسفانه ما نداریم ورزشی فرهنگ است. از آن شده است تا بسیاری از سال پس از Bindra طلا. خوشبختانه پس از بازی های المپیک 1996 ما رسم نیست خالی در مدال شمارش است اما این یک دید خوب برای یک کشور هند اندازه."

"ما مجبور به تغییر کل جو در کشور به اطمینان حاصل شود که چنین لحظات می آیند بیشتر است. ما نمی توانیم فقط یک یا دو آیکون برای جشن یک یا دو مدال."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب