Northlandia: که هوارد و که در آن او بود آسیاب?

در پایان ایمیل خود او افزود: "دوست دارم داستان های تاریخ." تا همین اواخر, خواهد, من در زندگی فقط بالای گلنوود

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399

در پایان ایمیل خود او افزود: "دوست دارم داستان های تاریخ."

تا همین اواخر, خواهد, من در زندگی فقط بالای گلنوود خیابان در مرلی ارتفاعات در کنار پارک تپه گورستان.

در آن زمان مورد علاقه من, دفتر-دور-از-روی-کار در Amity قهوه در کنار دریاچه, که در آن من نوشید لندن Fogs نوشت و داستان برای اخبار تریبون.

رفتن که راه همراه گلنوود من هم متوجه "پیر Howard آسیاب جاده" ثبت و من فکر در مورد آن اسم. بنابراین من خوشحالم که شما سؤال خواهد شد! چون من عاشق داستان های تاریخ, بیش از حد.

The Howards شد مهاجران اولیه از دلوت. John D. Howard و خانواده اش وارد در 1850s و هوارد بعد به عنوان سناتور ایالت مینه سوتا در سال 1882 و 1883. فرزندان خود را در نهایت کنترل یک امپراتوری زمین کارخانه های تولید چوب خشک کالا فروشگاه ها و سرمایه گذاری های دیگر و پس از سالمند Howard مرگ در سال 1891. هوارد پسر بنیامین کارخانه اره کشی اولیه مالک.

پس, اول, اجازه دهید بحث در مورد جاده ای که به نظر می رسد وجود داشته باشد در سه کوتاه بخش مجزا امروز.

اولین و طولانی ترین اجرا می شود از طریق Congdon پارک. فقط در شرق 34th شرق خیابان چهارم خیابان خم شمالی و می شود Howard آسیاب جاده در حال اجرا گذشته یک تعداد انگشت شماری از خانه های حدود نیم مایل تا آن را به پایان می رسد در Rustwood خط. بخش دوم کوتاه خرد شمال گلنوود به عنوان شرح داده شده است. علت شمالی از وجود این بخش سوم است بیشتر یا کمتر فقط پارکینگش پیدا کردن پین جاده مزرعه در نزدیکی ژان ردن جاده ها است.

البته هر سه یک بار شد بخشی از یک جاده تک و نسبتا عمده شاهراه در آن است. نوشتن برای اوج شهر آنلاین در سال 2013 هایدی Bakk-هانسن در توصیف این مسیر را به عنوان در حال اجرا از نزدیکی lakeshore در مورد 36th خیابان شرق تا تپه همراه امروز زمان باقی مانده و در بین راه در نزدیکی عقاب دریاچه جاده در رایس لیک.

برخی از مسیر فرار را از طریق آنچه در حال حاضر Northland کشور باشگاه گلف. در واقع, اگر شما در گوگل نمایش ماهواره ای از منطقه شما به نوعی می توانید ببینید که در آن بخش هایی از جاده ها ممکن است شده اند. دورتر از شمال ژان ردن جاده بلعیده دیگر بخش هایی از آسیاب های قدیمی جاده ها است.

پس کجا بود آسیاب?

آن را کمک نمی کند که وجود دارد بیش از یک Howard آسیاب از جمله یکی در برتر و دیگری احتمالا در Lester رودخانه Bakk-هانسن نوشت.

اما وقتی که می آید به هوارد میل ما به دنبال روشن ترین توضیحات من می توانم پیدا آید از والتر ون فشار را "دلوت و St. Louis County Minnesota; داستان خود را و مردم" منتشر شده در سال 1921.

"قدیمی Howard آسیاب ساخته شد و در سال 1885 در بخش 25, (شهرستان) 51, (محدوده) 14" ون فشار نوشت که در واقع خواهد محل آن در شرق عقاب دریاچه جاده بین رایلی و Tischer جاده سمت راست Amity نهر.

Homes seen along Old Howard Mill Road in Duluth. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

خانه ها دیده می شود, همراه, پیر Howard آسیاب جاده در دولوت. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

در ماه نوامبر سال 1893 آسیاب دیدم اول آن از دو آتش سوزی در سه ماه. حدود 2.5 میلیون فوت چوب سوخته و باعث $23,000 خسارت (تقریبا $660,000 در سال 2020 دلار) اخبار تریبیون گزارش داد در آن زمان است. آسیاب خود را ذخیره شد اما.

این گیاه به ارزش $15,000 با توجه به فوریه 1894 موضوع چوب-کارگر. که ماه آن را دوباره سوخته — این بار به زمین. اما آن را به زودی بازسازی شود.

در سال 1899 مشعر رودز یک شریک کسب و کار از Howards شهادت داد که بنجامین هوارد برادر ادوارد بود آتش به خود خشک محصولات فروشگاه اخبار تریبون نوشت: در آن زمان. او همچنین شهادت داد که او می خواهم سوخته یک ردیف از خانه های در دولوت که دیگر برادر John G. نمی تواند اجاره.

آه و او به دادگاه گفت که او کمک کرد set fire to the Howard آسیاب در ادوارد درخواست. The Howards این ادعا را تکذیب کرد. اما این داستان برای یک روز دیگر.

هوارد آسیاب در عمل تا سال 1912. که در آن سال به بعد در روند بنجامین هوارد برچیده آسیاب نقل مکان کرد و آن را به جدید ایسلند منطقه از مانیتوبا در شمال وینیپگ. ون ضربه نوشت که این حرکت "با تاکید بر این واقعیت که "عصر چوب' پس از گذشت سر از دریاچه ها."

قدیمی Howard آسیاب جاده نیست تنها خیابان در دولوت نام Howards.

یکی دیگر از شاهراه حمل خانوادگی و نام آن را به عنوان سران شمالی از کنوود. برای سال آن را به عنوان شناخته شده هوارد و Gnesen جاده Bakk-هانسن نوشت: برای اوج شهر آنلاین. امروز اسامی ترکیب شده اند و یک خط تیره بین آنها را از دست داده است و به تاریخ است.

(آن را OK -- من فکر Howard Gnesen بود که یک فرد بیش از حد.)

من برای شما آرزوی سلامتی و روشن و امید. لطفا ایمن ماندن همه.

Adelie Bergstrom مستقل است مقاله نویس سابق و اخبار تریبون خبرنگار. آیا شما تعجب ؟ ارسال سوالات خود را! در تماس گرفتن در northlandia@duluthnews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن