Northland طبیعت: لونا به پرواز در خرداد ماه

ما شاهد سبز از جنگل در مه. آنچه در آغاز به عنوان یک زمان از سر شاخه ها و شاخه های درختان به پایان رسید و با شد

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399

ما شاهد سبز از جنگل در مه. آنچه در آغاز به عنوان یک زمان از سر شاخه ها و شاخه های درختان به پایان رسید و با شدید شاخ و برگ سبز. بهار ephemerals را در کف جنگل موفق به گرفتن در دسترس نور خورشید در حدود اواسط ماه دادن کاملا یک نمایش گل. اینها به دنبال آنهایی که تحمل سایه leafing از درختان.

با وجود این در حال حاضر سایه جنگل کف جنگل سبز باقی می ماند. بسیاری از گیاهان دیگر در حال حاضر گل در جنگل' لبه. به زودی به گل خواهد شد در فضاهای باز. ما مشاهده مرغی مهاجرت در ماه مه.

ممکن بود مهاجرت; ژوئن تودرتو است. منطقه در حال حاضر بسیاری از متنوع روزانه دروس به عنوان پر ساکنان آواز خواندن ارضی اعلامیه.

این ماه خیلی بیشتر اتفاق می افتد. در ماه ژوئن نیز در این ماه از حشرات. هر کسی صرف وقت در Northland به خوبی آگاه از "اشکالات از ماه ژوئن است." اما علاوه بر سیاه و سفید مگس و پشه ماه ژوئن نیز هنگامی که ما می بینیم سنجاقک در حال ظهور از خود آبزی جوانان است.

تنوع این سرعت پرواز حشرات شکارچیان همچنان در این هفته است. در علاوه بر این به روزانه سنجاقک نمایش خیره کننده از پرواز ما می توانید ببینید که بیشتر پس از تاریک هنگامی که کرم شب تاب ظاهر خود را. اغلب این چراغ زندگی آغاز خواهد شد در ماه مه و در ادامه به ماه جولای است.

رنگارنگ "پرواز گل" — پروانه ها — نشان دادن تنوع اندازه و رنگ در این زمان بیش از حد. دو تا از بزرگترین انواع فلوتر در مورد در حال حاضر: ببر swallowtails و پادشاهان. در حالی که دومی مهاجرت سابق wintered در آن جنین در اینجا. هر دو را شهد از گل های بسیاری از ژوئن. اما دیگر حشرات زیادی هستند که در اینجا به عنوان به خوبی.

ژوئن زمان آن است که از بزرگترین پروانه. چهار نوع از کرم ابریشم ماه — خانواده Saturniidae — دیده می شود در این منطقه در حال حاضر. آنها عمدتا شبانه استراحت در طول روز. هر بال از حداقل 4 اینچ فراتر از دیگر پروانه. سه نفر از این — promethea, polyphemus و cecropia — در حال قهوه ای مایل به قرمز-قهوه ای با "چشم لکه" در بال. و دیگر بزرگ شب پره به لونا سبز است.

در طول یک پیاده روی در جنگل در ماه ژوئن من سرگردان در یک دنباله است که تا به حال ضخیم رشد برگ درختچه در امتداد لبه. به عنوان نگاه کردم متوجه شدم که همه سبز شد و برگ. من از دیدن یک luna moth با رنگ سبز بال و بازی hindwing "دم." Eyespots در هر دو forewings و hindwings. در قسمت زیرین این تنومند بدن سفید دیده می شود.

مانند بسیاری دیگر از پروانه آنتن ها پر. ممکن است آن را سخت برای دیدن ارتباط بین این بید و ماه لونا به جز شب پرواز. ظاهرا آنها به نام "لونا" چون کسی به ذکر است که قوس ساخته شده توسط طولانی بازی hindwing "دم" شد و در همان شکل به عنوان اپیلاسیون و پایانی هلال فاز ماه.

بزرگسالان دولت کوتاه است. آنها همسر و تخم در این زمان و نه حتی غذا خوردن. چاق و چله, سبز, کرم, با, نور, خطوط و نقطه های قرمز تغذیه از برگ درخت غان. هنگامی که آماده به شکل پیله رها کردن آنها را به زمین و قهوه ای مانند پیله که در آن شفیره زمستان.

هر چند ما ممکن است ببینید کاترپیلار یا پیله در حال حاضر در ماه ژوئن ممکن است ما به اندازه کافی خوش شانس برای پیدا کردن سبز بزرگسالان به عنوان آن استوار برگ در طول روز به عنوان من در طول یک ماه ژوئن جنگل پیاده روی.

Larry Weber

لری وبر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب