مرکز پیشنهاد شده برق (اصلاحیه) لایحه 2020 ضد فقیر ضد کشاورز: ماهاراشترا وزیر انرژی Nitin Raut

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 10:25:10 pm Maharshtra وزیر انرژی

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 10:25:10 pm
Nitin Raut, Narendra Modi, 'Diya Jalao' campaign, coronavirus outbreak, India lockdown, maharashtra news, indian express news Maharshtra وزیر انرژی Nitin Raut گفت: این لایحه به طور کامل از بین می برد کراس یارانه.

ماهاراشترا وزیر انرژی Dr Nitin Raut روز جمعه نامیده دولت مرکزی پیشنهاد شده برق (اصلاحیه) لایحه 2020 ضد فقیر و ضد کشاورز.

در نامه ای به اتحادیه انرژی وزیر Raut گفت: این لایحه به طور کامل از بین می برد کراس یارانه که پیش بینی شده بود به عنوان یک حمایت برای مصرف کننده ها با پرداخت کم ظرفیت مانند BPL, low-end مصرف کنندگان مسکونی و کشاورزی مصرف کنندگان است. خروج از یارانه را نامطلوب تاثیر Raut گفت: در روز جمعه.

او گفت: دولت برق کمیسیون تنظیم مقررات تنظیم تعرفه ها به طوری که عبور-یارانه کاهش می یابد تا آنجا که ممکن است بدون ایجاد تعرفه شوک به هر مصرف کننده دسته طبق مفاد قانون است. با توجه به این میراث تاریخی و زمینه تعرفه ها در حال حاضر برای مصرف کننده های مختلف دسته بندی آن دشوار است برای دولت و کمیسیون برای از بین بردن صلیب یارانه به طور کامل او اضافه شده است.

او گفت: هر دولت های مختلف مصرف کننده پایه و انرژی نیاز دارد. برای مثال ماهاراشترا دارای بالاترین تعداد پمپ های کشاورزی در کشور و مصرف برق بسیار مهم است و در حالی که همان است که در همه کشورها گفت: Raut.

او گفت: تعرفه ها باید منعکس کننده هزینه برق و عبور از یارانه ها باید کاهش یابد توسط دولت کمیسیون طبق تعرفه سیاست تصمیم توسط دولت مرکزی.

او گفت: اصلاحیه پیشنهادی نیز ارائه شده برای انتقال مستقیم یارانه به مصرف کنندگان در پیشبرد و مصرف کنندگان به شارژ بدون یارانه طبق تعرفه تعیین شده توسط کمیسیون امور خارجه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب