SC فلسطين حق Travancore خانواده سلطنتی در دولت کرالا را Padmanabhaswamy

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 11:47:57 am Padmanabhaswamy در نظر گرفت

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 11:47:57 am
Padmanabhaswamy در نظر گرفته شده است یکی از غنی ترین معابد در کشور است. (اکسپرس عکس/Nandagopal راجان)

دیوان عالی کشور روز شنبه را تایید کرد حقوق Travancore خانواده سلطنتی در دولت تاریخی Sree Padmanabhaswamy در کرالا است. دادگاه نیز تایید کمیته ای تحت تریواندروم منطقه قاضی برای نظارت بر دولت است.

این موضوع مربوط به دولت و مدیریت های تاریخی معبد شده است انتظار در راس دادگاه برای نه سال گذشته در پی اتهامات ادعایی بی نظمی های مالی.

این معبد در حال حاضر تحت مدیریت یک کمیته تعیین شده توسط دیوان عالی کشور است. دادگاه راس تا به حال در مارس 2, 2011 ماند دادگاه عالی جهت در مورد مصرف بیش از دارایی ها و مدیریت از معبد.

یک نیمکت از قضات U U Lalit و صنعت رسیده بود در آوریل 10 سال گذشته محفوظ قضاوت خود را در درخواست به چالش کشیدن ژانویه 31, 2011 حکم کرالا دادگاه عالی در این زمینه است. دادگاه عالی تا به حال به کارگردانی دولت به برداشتن قدم برای راه اندازی یک بدن و یا اعتماد به کنترل از معبد دارایی های خود و مدیریت و اجرای معبد مطابق با سنت.

معبد شات به شهرت بین المللی پس از گنجینه های با ارزش کرور روپیه در بر داشت راز خزانه معبد زیرزمین چهار سال پیش.

آلاینده, معبد, معماری و جلال در گرانیت ساخته شد در شکل فعلی آن در قرن 18 توسط Travancore کاخ سلطنتی. حتی پس از استقلال هند, معبد همچنان به حکومت اعتماد کنترل سابق خانواده سلطنتی برای آنها خداوند Padmanabha (Vishnu) است که خانواده خود را خدای.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب