مستند منجر به کاهش ذرات معلق در هوا اما تاثیر را می توان مورد مطالعه تنها زمانی که موسمی در مجموعه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 8:57:47 pm در حالی که افراد باقی

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 8:57:47 pm
india pollution, delhi pollution, pune city news, pollution levels in india, Council of Scientific Industrial Research در حالی که افراد باقی مانده در داخل جوی دانشمندان سود از محیط طبیعی و اعطای فرصت های بیشتر برای مطالعه او اضافه شده است.

در پی این مستند در سراسر کشور با توجه به Covid-19 بوده است کاهش چشمگیری در آلودگی و آئروسل سطح گزارش شده در سراسر کشور. اما جوی دانشمندان می گویند که تنها در طول موسمی خواهد آن روشن شود که آیا یا نه شده است وجود دارد هر گونه نفوذ از پایین از جمله آلودگی و کاهش سطح آئروسل کلی در بارش.

هفته گذشته آئروسل سطوح در هند شد که کمترین آنها شده بود در بیست سال. فعالیت های انسانی و بخش حمل و نقل برخی از همکاران اصلی برای شکل گیری ذرات معلق در هوا علاوه بر منابع طبیعی مانند گیاهان و درختان.

صحبت در مورد موسمی در یک وبینار راوی Nanjundiah مدیر موسسه هندی گرمسیری هواشناسی (IITM) پونا گفت: مطالعات قبلی نشان داد که سیاه و سفید کربن و کاهش غلظت تیرگی. به طور مشابه کاهش در sulphates می تواند به کاهش جوی گرم که به معنی کاهش در بارش.

"به منظور اظهار نظر در مورد اینکه آیا کاهش آئروسل سطوح را از هر گونه تاثیر در موسمی در این سال ما باید منتظر واقعی فصل برای شروع. آن می تواند برخی از تاثیر" Nanjundiah گفت.

در حالی که افراد باقی مانده در داخل جوی دانشمندان سود از محیط طبیعی و اعطای فرصت های بیشتر برای مطالعه او اضافه شده است.

وبینار بخشی از یک سری خاص سازماندهی شده توسط وزارت علوم زمين.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب