هند Coronavirus به روز رسانی, مارس 11: بیش از 4000 تازه موارد; مودی به بحث در مورد پست-مستند وضعیت با سیستم مدیریت محتوا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در مارس 11, 2020 11:56:00 am بیش از 4000 تازه Covid-19 موا

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در مارس 11, 2020 11:56:00 am
بیش از 4000 تازه Covid-19 موارد گزارش شده در هند در روز دوشنبه ، (اکسپرس عکس/Pavan Khengre)

Coronavirus هند به روز رسانی: این Covid-19 شمارش آرا در هند رسید به 67,152 در روز دوشنبه. با 97 مرگ و میر ثبت شده پس از یکشنبه شب مرگ و میر افزایش به 2,206 امروز. تعداد فعال COVID-19 مورد بود در 44,029 و 20,916 مردم را بهبود وزارت بهداشت گفت.

نارندرا نخست وزیر برگزار خواهد شد یک ویدیو کنفرانس با وزرای ارشد دولت به بحث در مورد راه رو به جلو پست مارس 17 زمانی که این مستند به پایان می رسد.

وزارت بهداشت از سوی دیگر امروز صادر تازه دستورالعمل برای خانه انزوا و گفت: بیماران مبتلا خفیف علائم کروناویروس خواهد نیاز به هیچ آزمایش های بیشتر پس از جداسازی دوره است.

دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده در اینجا

وزارت بهداشت اصلاح دستورالعمل برای خانه انزوا

وزارت امور بهداشت و درمان گفته است که بیماران در خانه انزوا می تواند پایان قرنطینه پس از 17 روز از شروع علائم و هیچ تب 10 روز است. به عنوان در هر تجدید نظر در دستورالعمل های صادر شده در یکشنبه خفيف علائم کروناویروس خواهد نیاز به هیچ آزمایش های بیشتر پس از خانه انزوا دوره است.

این دستورالعمل همچنین گفت که بیمار باید به طور منظم اطلاع رسانی وضعیت بهداشت و درمان به منطقه نظارت افسر بیشتر را دنبال کنید تا توسط تیم نظارت. سرپرست و همه مخاطبین از جمله موارد باید هیدروکسی کلروکین به عنوان یک داروی پیشگیری با توجه به پروتکل و به تجویز درمان پزشکی افسر.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus news, corona news, coronavirus cases in india, corona cases in india, covid 19 india, covid 19 tracker india state wise, corona india, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases این MHA در روز دوشنبه به کارگردانی متحده برای اطمینان از کارگران مهاجر نیست راه رفتن بر روی آهنگ های راه آهن. (اکسپرس عکس/Gurmeet سینگ)

اطمینان از مهاجران در راه رفتن نیست جاده ها و راه آهن آهنگ: MHA به متحده

توجه به چند ناگوار این وزارت امروز به کارگردانی همه کشورها و سرزمین های اتحادیه برای اطمینان از کارگران مهاجر انجام توسل به راه رفتن بر روی جاده ها و خطوط راه آهن و استفاده در دسترس قطار ویژه:

ایالات متحده همچنین باید به همکاری با راه آهن در حال اجرا بیشتر Shramik' قطار ویژه موجود برای کارگران مهاجر این وزارتخانه اضافه شده است.

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus news, corona news, coronavirus cases in india, corona cases in india, covid 19 india, covid 19 tracker india state wise, corona india, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases 44 خدمات ملکی جزوات تحصیل در پونا اجازه داده شد به بازگشت به خانه خود را در جالگاون در روز یکشنبه. (اکسپرس عکس/Pavan Khengre)

روز ملی فن آوری روز و ساعت را تحسین کرد Covid-19 رزمندگان

به مناسبت ملی فن آوری های روز, نخست وزیر نارندرا مودی روز دوشنبه مورد ستایش قرار داد تمام کسانی که در خط مقدم تحقیقات و نوآوری به شکست ویروس و به یاد "دستاورد استثنایی" از این کشور دانشمندان در انجام 1998 Pokhran آزمایش های هسته ای.

با توجه به توییتر مودی گفت: "در روز ملی فن آوری روز ملت ما ادای احترام به تمام کسانی که اعمال نفوذ فن آوری را به یک تفاوت مثبت در زندگی دیگران. ما به یاد داشته باشید استثنایی دستاورد دانشمندان ما در این روز در سال 1998 است. آن لحظه نقطه عطفی در تاریخ هند."

او افزود: "امروز تکنولوژی کمک بسیاری در تلاش برای ایجاد جهان عاری از COVID-19. اول سلام به همه ی کسانی که در خط مقدم تحقیقات و نوآوری در راه به شکست coronavirus."

coronavirus, coronavirus latest news, india coronavirus news, corona news, coronavirus cases in india, corona cases in india, covid 19 india, covid 19 tracker india state wise, corona india, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases مسافران به اکران و بررسی می شود و نیز دست خود فرم اظهارنامه توسط وزارت بهداشت مقامات.

هوایی هند پرواز به ارمغان می آورد خانه 323 سرخپوستان از لندن به بنگلور

هوایی هند بازگشت پرواز (1803) حمل 323 مسافران وارد شده از لندن در بنگلور در اطراف 4.47 صبح روز دوشنبه پس از نزدیک به دو ساعت تاخیر و یک توقفگاه بین راه در سرمایه های ملی.

مسافران به اکران و بررسی می شود و نیز دست خود فرم اظهارنامه توسط وزارت بهداشت مقامات. آنها را منتقل به هتل ها برای 14 روز در قرنطینه در 16 BMTC اتوبوس, مقامات گفت.

علاوه بر این بدن از متخصصین و اهل فن Shivaraj Gadegeppagowda Patil یک Hubballi ساکن که اقدام به خودکشی کرده بود در انگلستان نیز وارد Kempegowda فرودگاه بین المللی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب