سامانتا Erkkila ستون: پیاده روی با یک کودک نو پا یک یادآوری خوب برای کاهش

من هرگز به خصوص سریع کوهنورد. من می خواهم به نگاهی به من و نگاهی به اطراف عکس بگیرید و فقط لذت بردن از زیبایی

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

من هرگز به خصوص سریع کوهنورد. من می خواهم به نگاهی به من و نگاهی به اطراف عکس بگیرید و فقط لذت بردن از زیبایی در اطراف من. اما مواقعی وجود دارد که من می خواهم به عجله به بالای Ely اوج یا Oberg کوه به دیدن این نمایش پانوراما.

در هنگام پیاده روی با یک کودک نو پا شما یک انتخاب نیست. آنها تصمیم می گیرید که چگونه سریع و یا آهسته می روید. و من هرگز پیاده به عنوان من در طول هفته گذشته در ماه ژوئن هنگامی که من تصمیم به گرفتن من 2 سال در اولین پیاده روی. خوب, او اولین پیاده روی نه اینکه در یک حامل در پشت من.

ما زندگی نمی کنند بیش از حد از جی کوک پارک ایالتی در کارلتون اما مینه سوتا امور خارجه پارک در روز شنبه در تابستان ؟ با تشکر. من جلوگیری از جمعیت به خصوص در طول یک بیماری همه گیر. کاج دره پارک با پرش اسکی یکی دیگر از بزرگ پیاده روی, گزینه در کلوکت منطقه اما این یک بیت پر از تپه برای یک کودک نو پا در اولین سفر خود را. بنابراین من مستقر در دانشگاه مینه سوتا کلوکت جنگلداری مرکز در فوند دو لک رزرو. این مرکز دارای یک سیستم از مسیرهای پیاده روی و من نمیفهمد 1.5 مایل می تواند یک نقطه شروع عالی.

بنابراین ما lathered در کرم های ضد آفتاب و به دنبال آن یک لایه سخاوتمندانه از اسپری اشکال برداشت یک بطری آب و ما به دنبال دنباله دار سبز رنگ نشانگر.

ما ملحق شدند توسط یک دوست, یک دختر من نمی خواهد به یاد داشته باشید از دیدن هنگامی که او تنها چند ماه پس از او خجالتی بود و می خواست به انجام شود در ابتدا. OK خوب اما من در مورد او را حمل تمام راه. خوشبختانه مرده ژوئن اشکال گرفتار چشم او و او رفت و به کامل در حشرات بازرس حالت.

Maya Erkkila looks for bees in a red columbine flower at the Cloquet Forestry Center. (Samantha Erkkila / serkkila@duluthnews.com)

مایا Erkkila به نظر می رسد برای زنبورها در کلومباین گل در کلوکت جنگلداری مرکز. (سامانتا Erkkila / serkkila@duluthnews.com)

انواع پروانه ها fluttered همراه سرخس و سایر گیاهان (من نیاز به کار بر روی گیاه شناسایی). ما برای نگاه زنبورها در داخل هر red columbine گل ما آمد در سراسر (من تا به حال به این نگاه تا آنجا که من در ابتدا فکر کردم این پیچ امین الدوله). که منجر به یک عقیق پیدا کنید.

پس از آن آمد بیشتر حمل. نه به این دلیل که او خجالتی بود اما به دلیل چمن کمی طولانی و خشک و خارش بر روی پاهای کوچک. هنگامی که ما از طریق که آن زمان برای برخی از دنباله های تعمیر و نگهداری در میان بلند سنبه. چگونه جرات آن مخروط کاج و چوب بود در دنباله. بهتر پرتاب آنها را به جنگل.

جنگلداری مرکز همچنین دارای یک مایل و مایل حلقه که ادغام با متوسط طول دنباله ما راه می رفت. در سراسر جاده یک 2.4 مایل حلقه با برخی از رشد کاج قرمز با توجه به نقشه. مرکز وب سایت می گوید: مسیرهای پیاده روی در حال مرتب صلیب کشور اسکی در زمستان.

همانطور که ما با نزدیک شدن پایان ما افزایش آن نگاه مانند گرما بود به یک کمی. بنابراین ما برداشت برخی از میله های پنیر و سیب از کولر در کامیون برای یک پست-پیاده روی میان وعده. مانند هر پدر و مادر از یک کودک نو پا آموخته است هرگز فراموش نکنید تنقلات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب