چهره بین هندی و چینی سربازان در شمال هند حل و فصل

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: مارس 10 سال 2020 10:27:53 am دو طرف اما پس از رها تع

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: مارس 10 سال 2020 10:27:53 am
India-China border, India-China faceoff, India-China Sikkim border, India-China dispute, India news, Indian Express دو طرف اما پس از رها تعامل در سطح محلی و گفت و گو بین دو ارتش. (بازنمودی تصویر)

وجود دارد یک چهره شنبه بین هندی و چینی سربازان در طول مناقشه هند و چین مرز در شمال هند که منجر به جراحات جزئی در هر دو طرف.

طبق منابع سربازان از مردم چین ارتش آزادیبخش و ارتش هند در مواجهه با یکدیگر در نزدیکی Naku La بخش جلوتر از Muguthang در روز شنبه زمانی که آنها چهره به چهره با یکدیگر است. Naku لا یک پاس در شمال هند در ارتفاع بیش از 5 ، 000 متر بالاتر از سطح دريا.

منابع تایید کرد که یک صفحه نمایش از رفتار پرخاشگرانه و سربازان هر دو طرف به طور سطحی زخمی شد. دو طرف اما پس از رها تعامل در سطح محلی و گفت و گو بین دو ارتش.

منبع گفت که در صورت خاموش شد "موقت و کوتاه مدت" در طبیعت بود و نمی ایستادگی کردن. این حوادث رخ می دهد در هر کجا که وجود دارد برخی از حل مسائل مرزی اما این بود که پس از یک مدت زمان طولانی. به عنوان شده است در مورد هر دو ارتش در حل و فصل مسائل دو طرف طبق تاسیس پروتکل منابع اضافه شده است.

این منابع اضافه شده است که تعامل به حل و فصل موضوع در سطح محلی در حال وقوع است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن