رای دهندگان تماس گرفته و به حساب کسانی که وزن توسط BJP قدرت و کیف پول: Paresh Dhanani

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 6:24:19 am کنگره رهبران برگزاری

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 6:24:19 am
Paresh Dhanani, gujarat assembly polls, gujarat assembly polls voting, gujarat congress leaders meeting, Arjun Modhwadia, Suresh Kotadiya, Manu Kotadiya., indian express news کنگره رهبران برگزاری یک جلسه در Dhari taluka از امرلی در روز پنج شنبه. (عکس Nuruddin Chavda)

رهبر مخالفان Paresh Dhanani روز پنج شنبه اعلام کرد که رای دهندگان از Dhari مونتاژ حوزه را به حساب کسانی که ارائه شده خود را به وزن پایین با قدرت و موقعیت و کیف پول از BJP به عنوان یک گروه از کنگره MLAs و رهبران حزب بازدید Dhari taluka از امرلی منطقه و ملاقات حزب کارگران وجود دارد.

رهبری ارشد کنگره رهبر Arjun Modhwadia و Dhanani این گروه از 19 کنگره MLAs از Saurashtra-Kutch منطقه سوار به Dhari از Rajula شهر امرلی و بعد از آن در یک جلسه با رهبران محلی حزب و کارگران در خانه رعیتی از Suresh Kotadiya در Kubda ایجاد کرد. Kotadiya است پسر سابق اتحادیه وزیر مانو Kotadiya.

تعامل با رسانه ها افراد Dhanani که نشان دهنده امرلی مونتاژ حوزه در امرلی منطقه گفت: مردم از Dhari, Bagasara و Khambha talukas خواهد آموزش درس به JV Kakadiya کنگره MLA از Dhari بود که استعفا داد و به عنوان یک قانونگذار در ماه مارس سال جاری, روز پس از انتخابات به چهار کرسی از Rajya سبها اعلام شد.

"محصول که مردم از Dhari, Bagasara و Khambha حال رشد سیاسی خود را به عرق و خون آسیب دیده بود پس از برداشت توسط unseasonal باران از سیاست های لوتوس (انتخابات نماد BJP). BJP است موفق به شکار غیر قانونی سر در اینجا با وزن آن را به پایین در این مقیاس از قدرت و موقعیت و کیف پول در حالی که deserting مردم این منطقه در زمان بیماری همه گیر کوروناویروس. در روزهای آینده مردم از Dhari, Bagasara و Khambha خواهد تماس این افراد به حساب خواهد آنها درس بگیریم برای شکستن اعتماد خود را" Dhanani گفت.

Dhari, Bagasara و Khambha talukas فرم Dhari مجمع گشود. Kakadiya برنده شده بود از حوزه برای کنگره در سال 2017 مجمع انتخابات با شکست سابق وزیر کشاورزی و تعاونی رهبر دیلیپ Sanghani.

این برای دومین روز است که کنگره رهبران بازدید از حوزه یک حزب قانونگذار که استعفا داد و در اجرا تا Rajya سبها نظرسنجی. این گروه تا به حال بازدید گدهدا روز چهارشنبه برگزار شد و آنچه را که آنها نامیده می شوند یک "تظاهرات سکوت" در برابر Pravin Maru بود که استعفا داد و به عنوان کنگره MLA در ماه مارس این سال است. این حزب تا به حال بعد او را به حالت تعلیق.

تا کنون هشت کنگره MLAs استعفا نگران کننده این حزب قصد دارد برای حفظ آن دو Rajya سبها کرسی از دولت است. آخرین استعفای آمده بود در تاریخ 5 ژوئن هنگامی که موروی MLA Brijesh Merja ترک حزب و نیز استعفا داد و به عنوان MLA. بعد از آن شب, کنگره جمع آن MLAs از Saurashtra-کوچ به رفت و آمد مکرر در راجکوت. پس از برگزاری dharna تحت "Bolshe گجرات" (گجرات صحبت خواهد کرد تا) کمپین حزب در داخل خصوصی رفت و آمد مکرر در Rajkot در دوشنبه کنگره رهبران سفر کرده بود به Gadha در روز چهارشنبه.

از وجود آنها رفت و به امرلی. در راه بازگشت به راجکوت رفت و آمد مکرر این گروه همچنین ملاقات اعضای خانواده از چهار نفر بود که جاروب دور در یک فلش سیل در Hamapar روستای Bagasara taluka دو روز پیش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن