Walz فعال گارد ملی در پاسخ به مینیاپولیس تظاهرات

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری به نام به حال در دولت برای استقرار مینه سوتا گارد ملی به این شهر به عنوان تظاهر کن

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری به نام به حال در دولت برای استقرار مینه سوتا گارد ملی به این شهر به عنوان تظاهر کنندگان در اعتراض به مرگ جورج فلوید گسترش فراتر از مناطق پلیس محلی می رود و شروع به تنظیم آتش به بیش از یک دوجین عرض است.

این سومین روز مردم جمع شده بودند در نزدیکی محل که در آن یک افسر پلیس به زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه در حالی که او به نام برای کمک به. فلوید بعد از آن درگذشت.

"جورج فلوید مرگ باید منجر به عدالت و سیستمیک تغییر نیست و بیشتر مرگ و نابودی است. به عنوان جورج فلوید خانواده گفت: 'Floyd نمی خواهم مردم را به صدمه دیده است. او زندگی اش را حفاظت از مردم" Walz گفت: در انتشار اخبار. "بیایید با هم برای بازسازی به یاد داشته باشید و به دنبال عدالت برای جورج فلوید."

فعال سازی می آید با وجود مخالفت معترضان و آفریقایی رهبران جامعه که می خواهم حمایت در برابر افزایش یافت پلیس. مینیاپولیس NAACP در روز پنج شنبه توییتی که گارد ملی حضور داشت و نه نیاز و خواسته برای اجرای قانون به deescalate صحنه است.

فری گفت: مینیاپولیس فعال یک فرماندهی واحد ساختار است که اجازه آن را در دیگر حوزه های قضایی برای کمک به اجرای قانون نیاز از جمله 200 سربازان از دولت گشت. پلیس از پل و حومه نیروهای پلیس در شب چهارشنبه پیوست مینیاپولیس افسران در پاسخ به تظاهرات. فعال سازی و یک زمان صلح اضطراری اعلام رایگان تا دولت گشت هلیکوپتر و ثابت بال هواپیما برای کمک به نظارت بر تظاهرات و دسترسی به دولت اضطراری مرکز عملیات که تا به حال فعال شده است با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

دولت و رهبران محلی در یکشنبه خواست تظاهر کنندگان به جمع آوری مسالمت آمیز برای جلوگیری از ضربه به یک جامعه و وضعیتی وخیم از فلوید مرگ و پس از تظاهرات در برابر مینیاپولیس اداره پلیس. و آنها مخالف ارسال در بیشتر اجرای قانون به یک در حال حاضر زمان ، تظاهرات مسالمت آمیز ادامه داد: در مینیاپولیس پنج شنبه بعد از ظهر در حالی که گزارش ها از غارت در سنت پل میدوی منطقه مجبور به خاموش کردن چندین ساختمان است.

جمعیت کثیری از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان یک هدف ذخیره وجود دارد در خیابان دانشگاه گردان پارکینگ حداقل تا 5 بعد از ظهر برخی از پرتاب سنگ و بطری در افسران پلیس در حال حاضر که پس از آن پاسخ با استقرار شیمیایی محرک در تلاش برای متفرق کردن جمعیت.

چند شیشه-پنجره مغازه همراه بلوک های مجاور از خیابان دانشگاه بودند مشخصه خرد اواخر بعد از ظهر پنجشنبه نیز با سنت پل شهرستان پلیس گزارش غارت و نمیتوانیم. رانندگان در عبور از این منطقه فریاد زد: در این معترضان که راه می رفت و یا فرار و یا دیگری sped گذشته آنها را برای جلوگیری از دیوانگی. آتش نشانان در پاسخ به آتش سوزی در عرض چند شنبه بعد از ظهر.

و سنت پل شهردار ملوین کارتر خواست تظاهر به آرامش و خواسته است که آنها در خانه بمانند و به ادامه تجلیل فلوید زندگی.

"من عصبانی هستم/ غمگین به عنوان کسی & هل دادن ماموران که منجر به کشته شدن جورج فلوید دستگیر ASAP," او نوشت. "از بین بردن مکان های ما تکیه می کنند برای مشاغل غذا و دارو نمی خواهد به ما کمک کند جلوگیری از اتفاق می افتد دوباره."

هدف در روز پنج شنبه اعلام کرد آن را تعطیل 24 فروشگاه در منطقه مترو به دلیل نگرانی در مورد اضافی غارت.

یک شب چهار شنبه و پنج شنبه صبح و گروه غارتگران را از طریق پنجره ها و درب مغازه در Powderhorn محله و شروع به گرفتن کالا. و یک مرد پس از گلوله در نزدیکی پلیس گفت: اوایل پنج شنبه.

معترضان و پلیس در زمان با تظاهرکنندگان با پرتاب سنگ و پرتابه در افسران و آتش نشان. پلیس با استفاده از مواد شیمیایی محرک و گلوله های لاستیکی به عقب راندن گروه از معترضان و غارتگران است. پلیس سران در روز پنج شنبه گفت: آنها مشکوک در خارج از گروه های درگیر در تخریب به عنوان رهبران جامعه به رسمیت نمی شناسد چندین شدند.

ده ها تن از فروشگاه های غارت شده بود در اوایل پنج شنبه. و یک گروه از تظاهرکنندگان آتش زدند به چندین فروشگاه و رستوران در این منطقه همراه با یک آپارتمان در ساختمان در حال ساخت و ساز است. مینیاپولیس آتش نشانی گزارش 16 ساختار آتش سوزی.

معترضان اوایل روز شنبه آغاز شد و روز سوم از تظاهرات در محل که در آن فلوید بود بازداشت توسط پلیس و در 3 حوزه. وجود دارد و گزارشها از غارت در سنت پل در اوایل روز است.

"ما احساس به عنوان اگر وجود دارد یک زانو بر همه ما جمعی گردن زانو است که می گوید: "سیاه زندگی مهم نیست'" مینیاپولیس, شورای, معاون رئیس جمهور, Andrea جنکینز میگوید. "من بخشی از این سیستم برای کمک به نگاهی که زانو را از گردن ما است و این کار من را انجام خواهد داد ... من می دانم که چیزی رو به تغییر است."

جنکینز به نام مقامات منتخب اعلام وضعیت اضطراری اعلام نژادپرستی به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی و او خواست تظاهرکنندگان و دیگران به جمع آوری و اعتراض بدون خشونت است. جنکینز و دیگران گفت: جامعه و رهبران مذهبی خواهد بود از روز شنبه خواستار صلح و راه اندازی یک شفا سایت در حوزه.

"ما نیاز به صلح و آرامش در خیابان های ما و من التماس شما برای این که" جنکینز گفت.

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo گفت: بخش خود را اجازه می دهد تظاهرات مسالمت آمیز را ادامه دهد اما اقدام خواهد بود در برابر کسانی که غارت و یا تنظیم آتش سوزی.

"حتی قبل از آقای فلوید مرگ ما تا به حال یک جامعه است که در تروما برای مدتی. و آنچه من می توانم اجازه می دهد که رئیس است برای دیگران به ترکیب است که تروما. بنابراین اگر افراد به عنوان رخ داده است شب گذشته در حال ارتکاب رفتار و اعمال است که در حال کیفری ... من نمی توانم اجازه می دهد که" Arradondo گفت. "من متعهد به ساخت مطمئن شوید که ما بازگرداندن صلح و امنیت در جامعه ما است."

فری در روز پنج شنبه گفت که او امیدوار است که مینیاپولیس را به مناسبت افزایش یابد و ادامه عزاداری فلوید بدون خشونت است.

"ما باید بازگرداندن صلح به طوری که ما می توانید انجام این کار سخت با هم" فری گفت. "در این زمان هنگامی که یک بحران ساندویچ در برابر دیگر این می تواند یک نشانگر است. این می تواند نقطه در زمانی که چند سال از در حال حاضر ما می دانیم که ما رز به حق اشتباهات گذشته است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن