راگبی مسابقات در رشته های مجازی, نظر سنجی, decider

با رقابتی فعالیت ورزشی در حالت مکث از ماه مارس راگبی هند کشیده در سراسر کشور مسابقات — سعی کنید سری فنجان از آ

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

با رقابتی فعالیت ورزشی در حالت مکث از ماه مارس راگبی هند کشیده در سراسر کشور مسابقات — سعی کنید سری فنجان از آن در بمبئی ستاد بدون یک بازیکن تک پله در راگبی زمین.

وجود دارد هیچ ریه-ترکیدن اجرا می شود از طریق مخالفت با صف پرواز پردازد و نه هر گونه آسیب به 32 تیم وابسته به ملی بدن درگیر در یک رقابت آنلاین برای اولین بار. به مدت دو هفته در ماه مه @Rugbyindia buzzed با هیجان به عنوان بازیکنان و مربیان و پیروان و طرفداران مشارکت در رای گیری آنلاین.

محبوبیت آرا مشخص شد طرف برنده. کرالا راگبی رزمندگان پدید آمده برندگان با 10,531 رای ضرب و شتم جوان باشگاه راگبی که نظرسنجی 7,994 رای. نقطه سیاه راگبی آمد و سوم.

2 بمبئی جوخه در فرای

دو بر اساس بمبئی-جوخه — بمبئی Gymkhana و جادوگران بنیاد نیز در نزاع است. دیگر شرکت کنندگان شد و دولت واحد از سراسر کشور نهادی تیم مانند Kalinga موسسه علوم اجتماعی از اوریسا و باشگاه های محبوب مانند کلکته جنگل کلاغ. رقابتی راگبی بازی بین 15-یک سمت و یا هفت-سمت تیم های مرد یا زن بازیکنان به طور جداگانه. سعی کنید سری نگه داشته شد خنثی با هیچ فرمت و یا جنسیتی محدودیت.

ناصر حسین, سابق هند بازیکن راگبی و مدیر عامل شرکت راگبی هند گفت: "هدف از این ابتکار برای حفظ راگبی جامعه درگیر و اینتر-باشگاه رقابت های زنده در حالی که ساختمان یک پایه فن و موارد زیر را برای این ورزش است. هیچ بازیکن نام جنسیتی و یا فرمت ذکر شده است. تمرکز صرفا بر روی تیم ها و توانمند سازی آنها را به تعامل با بازیکنان و طرفداران و حامیان و پیروان."

در همه 80 رای گیری مسابقات شد و همچنین بیش از 14 روز با مجموع آرا در نظرسنجی لمس 6,09,860. آقای حسین گفت: "بدون در زمینه راگبی ممکن است ما نیاز به استفاده از سیستم عامل های آنلاین به طور موثر نگه داشتن مردم درگیر با این بازی. فرصت ها در فضای دیجیتال بی حد و حصر هستند."

شباهت به واقعیت

آقای حسین گفت: "حتی اگر این مسابقات است نه معامله واقعی وجود دارد که شباهت به واقعی مطابقت بعد... وجود دارد این است که اضطراب و هیجان این تیم تبدیل می شود که با بازی خود را در روز مسابقه و انجام [می شود به اشتراک گذاری آرا] در بالا می آید. وجود دارد هیچ علاقه های شما!"

کرالا راگبی رزمندگان برنده در قدرت بسیج آرا توسط هواداران و بازیکنان ترک تیم از پنجاب, Haryana, بیهار و کارناتاکا در سایه.

آقای حسین گفت: "با درست کردن-زمینه حقوق لاف زدن در ارائه پتانسیل فن پایه و پس از خارج بزرگ نیروگاهی راگبی در هند قابل مشاهده است و می توان شنود گذاشته باشند."

شاداب با بهره مجازی راگبی از برگزارکنندگان بازی برای چاپ دوم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن