معلق IAS افسر می نویسد به رئیس نقد و خواستار خروج از پرس و جو

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 11:22:38 pm Gaurav Dahiya. (فا

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 18, 2020 11:22:38 pm
gujarat ias officer, suspended gujarat ias officer, gujarat ias officer suspended for cheating, gujarat ias officer writes to gujarat chief secretary, indian express news Gaurav Dahiya. (فایل)

به حالت تعلیق در گجرات کادر IAS افسر Gaurav Dahiya که متهم شده است از دو شوهری و نوشت: دولت در جولای 13 به دنبال resinstatement در خدمت و خروج از دپارتمان تحقیق در برابر او.

Dahiya که تا به حال نیز نقل مکان کرد دادگاه عالی دهلی نو شد (HC) با افترا شکایت علیه زنی که او را متهم کرد از دو شوهری اعطا شد مقدماتی امداد پس از دادگاه مشاهده شده است که پریما یک مورد است که به نفع او.

در یک نمایندگی خطاب به دبیر کل آنیل Mukim, Dahiya درخواست شده است که دپارتمان تحقیق – آغاز در برابر او در ماه اوت سال 2019 – کاهش یافته است به عنوان شکایت در خصوص سوء رفتار خود هستند و نه قابل اعتماد پشتیبانی می کند گفت: شاهد. مدافع Hitesh گوپتا افزود که مدعی بود "جنایی فکر" و در حال حاضر تحت بررسی برای ساخت بیهوده و بیمعنی شکایت.

Dahiya که نقل مکان کرد دهلی نو HC به دنبال به Rs 2.05 کرور از خود مدعی خسارت برای "محتوای توهین آمیز" نوشته شده توسط او در رسانه های اجتماعی در جولای 10, شنیده بود در ژوئیه 15. دادگاه اشاره کرد که منظور از دستور لازم بود به تصویب و یا دیگری Dahiya خواهد "رنج می برند جبران ناپذیر از دست دادن". به این اثر دادگاه کارگردانی که مدعی بود injuncted از انتشار و یا انتشار هر گونه اخبار مربوط به Dahiya در هر صورت از طریق وب سایت روزنامه کانال های تلویزیون و یا رسانه های اجتماعی. گوگل LLC نیز کارگردانی را به پایین و یا غیر فعال کردن پست و یا لینک از کشور, دامنه, مثل Twitter و Facebook Inc.

در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شده توسط Dahiya وکلا از طرف او گوپتا گفت که در نور مداوم Covid-19 گیر Dahiya صلاحیت به عنوان یک مدرک-دارنده در پزشکی و همچنین داشتن خدمت قبلی با وزارت بهداشت دولت ممکن است در نظر بگیرید برای بازگرداندن او را در خدمات.

"او آماده به خدمت در هر راه و در هر نقطه که او ممکن است ارسال شده گفت:" گوپتا. گوپتا همچنین ادعا شده است که بر اساس داده های تماس سوابق متهم را بررسی افسر در مورد در بر داشت که "برخی از مقامات از وزارت بهداشت و درمان گجرات بودند در تماس با او (متهم) هنگامی که او در گاندینگر (در مرداد ماه) به تسلیم او شکایت" بیشتر ادعا که مقامات ممکن است تا به حال یک "پایه انگیزه باعث خرابی Dahiya حرفه ای."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب