دسترسی به خدمات بهداشتی برای Minnesotans رنگ بهبود نمی بخشد مگر اینکه مسکن و فرصت های شغلی را بیش از حد مقامات می گویند

در میان کشور خواستار نژادی عدالت برانگیخته توسط Floyd مرگ در بازداشت پلیس مینه سوتا کارشناسان بهداشت و درمان و

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

در میان کشور خواستار نژادی عدالت برانگیخته توسط Floyd مرگ در بازداشت پلیس مینه سوتا کارشناسان بهداشت و درمان و سازمان دهندگان جامعه گفت: بهداشت ، تینا اسمیت در دوشنبه, جولای 13, که فقیر بهداشت و درمان دسترسی است انعکاسی از همین فقیر دسترسی به مسکن پایدار و اشتغال درآمدزا. تشدید این مسائل است که یک بیماری همه گیر است که محوری ایالات متحده را به یک رکود اقتصادی است و نامتناسب آسیب رساندن به شهروندان غیر سفید پوست.

"آن را مانند یک زلزله" اسمیت, D -, Minn. گفت: از coronavirus مجازی میز گرد بحث در صبح روز دوشنبه.

اعضا در روز دوشنبه بحث بود که پخش آنلاین گفت که مسائل مربوط به این ویروس جدید به ارمغان آورده است به نور نیست جدید به جوامع آنها تاثیر می گذارد. و این تاسف بار است که در آن زمان پلیس قتل فلوید در مینیاپولیس و Breonna تیلور از لویی و همچنین کشتار Ahmaud Arbery در گرجستان برای بیشتر آمریکایی ها به توجه داشته باشید گفت: James Burroughs کودکان, مینه سوتا, ارشد حقوق صاحبان سهام و ورود افسر .

"شما رو به درک نژادی ترومای ناشی از آن به حوادث" Burroughs گفت: در بحث علاوه بر آن "است که در گذشته اتفاق افتاده و پس از."

کارفرمایان نیاز به تحمل این را در ذهن در طول فرآیند استخدام Burroughs گفت, و می تواند کمک به در راه خود را به آدرس نژادپرستی نظاممند با تنظیم استخدامی اهداف غیر سفید کارگران است. راشل Hardeman, دانشیار در دانشگاه مینه سوتا دانشکده بهداشت گفت: تنوع صنعت بهداشت و درمان نیروی کار نه تنها می تواند بهبود اعتماد بین غیر سفید ارائه دهندگان و بیماران را بهبود می بخشد اما دسترسی به مشاغل بالا پرداخت.

ناتوانی در پرداخت برای کیفیت بهداشت و درمان است که اغلب آنچه مردم مانع از به دنبال آن اعضا گفت. تحمل که در ذهن مینه سوتا جامعه مراقبت مدیر عامل روبن مور گفت: آمریکا باید دست گرفتن این لحظه با سرمایه گذاری در جوامع راه آن را در اروپا پس از جنگ جهانی دوم است.

پرداختن به عدم ثبات و کیفیت مسکن برخی از Minnesotans رنگ صورت نیز ممکن است کمک به آنها برای جلوگیری از مراجعه به مطب دکتر. که به ویژه از ساکنان بومی آمریکا گفت: وزارت امور خارجه وزارت بهداشت هند بهداشت آمریکا کارگردان جکی Dionne که تجربه بالا نرخ بی خانمانی در شهری بخش هایی از دولت است.

"شما می توانید بالاترین پرداخت, دکتر, دیدن, آمریکایی, هندی, افراد, اما اگر شما هنوز هم لازم نیست که کسانی که شرایط بهبود یافته است که دکتر تنها می تواند انجام این کار بسیار" Dionne گفت.

مینه سوتا کارشناسان مسکن که قبلا مطرح شده نگرانی های مشابه. کار ضرر و زیان ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس در نهایت می تواند منجر به سلب حق مالکیت و اخراج آنها می گویند وادار کردن افراد به پناهگاه ها و دیگر مکان های شلوغ به ماندن بگیرید.

و برای بسیاری از از دست دادن کار و همچنین مقادیر به دست دادن بیمه درمانی.

Energy Choua Kang, مدیر بهداشت و سلامتی در همونگ آمریکا مشارکت اضافه شده است که نیاز به بررسی سلامت در جوامع از رنگ خارج از آنهایی که شناخته شده هستند و متفاوت.

"ما در حال اندازه گیری خطرات ما در حال اندازه گیری نتایج از مرگ ما اندازه گیری تمام این چیزهای منفی," او گفت:. "بیایید شروع به اندازه گیری سلامتی و چگونه می توانید وجود دارد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن