جام حذفی | دیر وقت مگوایر برنده لبه های ایالات گذشته نوریچ

کاپیتان هری مگوایر اخراج از منچستر یونایتد به نیمه نهایی جام حذفی با برنده به وقت های برابر 10-مرد نوریچ سیتی

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

کاپیتان هری مگوایر اخراج از منچستر یونایتد به نیمه نهایی جام حذفی با برنده به وقت های برابر 10-مرد نوریچ سیتی در ملک فهد در روز شنبه.

بازی نگاه به عنوان یک ضربات پنالتی پس از نورویچ بود که Timm Klose ارسال در 89 دقیقه دفاع خوبی در برابر فشار ثابت از اوله گونار Solskjaer طرف قبل از مگوایر هدف دو دقیقه از پایان.

پیروزی گسترش ایران شکست نخورده اجرا در تمام مسابقات تا 14 مسابقات و امنیت یک 30th ظاهر در آخرین چهار جام حذفی برای باشگاه.

"نبود یک عینک ما هیچوقت تهدید به اندازه کافی و یا به اندازه کافی ایجاد شانس" گفت: Solskjaer.

"اما من خوشحال هستم ما گرفتند و آن را یک تمرین خوب ما رو چند دقیقه برای بسیاری از بازیکنان است. ما از طریق و این چیزی است که شمارش در جام حذفی گفت:" در نروژی.

Solskjaer ساخته شده هشت تغییرات از این تیم که ضرب و شتم شفیلد یونایتد 3-0 در لیگ برتر روز چهارشنبه با تعدادی از بازیکنان تیم ملی با توجه به شروع.

پس از پایین کلید نیمه اول ایالات رفتم جلو در دقیقه 51 زمانی که خوان ماتا flicked بر روی صلیب از لوک شاو و نیجریه, مهاجم Odion Ighalo را به خوبی به قلاب افتادن توپ خانه.

اما نوریچ گیر در کار خود را و درو سطح از طریق یک خوش زده دوربرد رانندگی از تاد Cantwell, جناح حفاری به پایین گوشه از 25 متری با 15 دقیقه باقی مانده است.

Solskjaer انداخت روی پل پوگبا و Nemanja Matic به عنوان متحد نگاه به اجتناب از فوق العاده-زمان و شتاب منتقل شده به طرف خود را هنگامی که مدافع نوریچ Klose فرستاده شد برای پایین کشیدن Ighalo در لبه جعبه در 89 دقیقه است.

آن را یک راه ترافیک در وقت اضافه اما نوریچ را فراوان دفاع نگه داشته متحده در خلیج با حافظ Tim Krul به خوبی انجام می دهند برای حفظ کردن یک هدف محدود هدر از مگوایر در آغاز دوره دوم.

اما با نوریچ agonisingly نزدیک به شلیک کردن مگوایر قادر به اعتصاب توپ سست و پس از تقلا در جعبه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن