تیفانی برنده Northwoods ویژه انتخابات برای کنگره

یک Northwoods سناتور ایالت خواهد بود که بعد از نماینده 7th کنگره منطقه. با توجه به نتایج اولیه, تام, تیفانی,

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

یک Northwoods سناتور ایالت خواهد بود که بعد از نماینده 7th کنگره منطقه.

با توجه به نتایج اولیه, تام, تیفانی, R-Minocqua بود برنده شده در حدود 15 درصد در 9 بعد از ظهر با حدود 147,000 شمارش آراء. چندین انتخابات تحلیلگران در حال حاضر پیش بینی پیروزی جمهوریخواهان بر می گرداند.

ویژه انتخابات نامیده می شد پس از جمهوریخواه سابق کنگره شان دافی استعفا داد و در ماه سپتامبر. تیفانی مواجه دموکرات Tricia Zunker به واسا, مدرسه, مدیره رئیس جمهور و یک Ho-Chunk دادگاه عالی عدالت.

تیفانی مبارزات انتخاباتی در یک وعده به عنوان یک متحد به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تاکید بر نزدیکی اش به رئیس جمهور و ثابت قدم پشتیبانی در طول هشت ماه مبارزه است.

رای دهندگان در بر داشت موانع محافظ دست-ضد عفونی کننده ایستگاه و سخت اجتماعی فاصله مورد نیاز در پای صندوقهای رای است. در سراسر منطقه 700 شهرداری حدود 250 ویسکانسین از اعضای گارد ملی کمک در رای گیری مکان.

آلاینده 7th کنگره منطقه شامل تمام یا بخشی از 26 استان ها از جمله بسیاری از ویسکانسین مرکزی و Northwoods و همه از شمال غربی ویسکانسین. آن شده است یک محافظه کار و دژ محکم و رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن با بیش از 20 امتیاز در سال 2016.

جهانی و همه گیر است که زده در وسط کمپین مجبور تیفانی و Zunker و حامیان آنها برای تغییر به آنلاین سازماندهی رویدادها و مجازی get-out-the-رای تلاش. روز شنبه تهمت کمپین افتخار است که داوطلبان تا به حال ساخته شده بیش از 1 میلیون تلفن تماس به رای دهندگان در منطقه حمایت از تیفانی مبارزات انتخاباتی. رئیس جمهور توییتی است حمایت خود را از تیفانی چندین بار در هفته های اخیر.

Zunker نام کرده برای انتخابات برگزار می شود به طور کامل توسط ایمیل اما رژیم صهیونیستی است. تونی Evers نیست فشار برای تغییر است. هر دو کمپین ترویج رای گیری غایب.

ویسکانسین عمومی رادیو شنیده می شود در پورت دوقلو در 91.3 FM و یا آنلاین در wpr.org/news.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب