MP: قرنطینه در مدرسه مهاجران به ساختمان قبل در ساتنا منطقه

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:51:19 am ساکنان Jiganhat

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:51:19 am
Coronavirus crisis, Quarantined at school, migrant workers, Satna news, MP news, indian express news ساکنان Jiganhat در مدرسه ایجاد کرد. (اکسپرس عکس)

کریشنا Chaudhary یک نقاش هرگز چپ Jiganhat روستا در Madhya Pradesh را ساتنا منطقه تا به حال او به اندازه کافی در خانه کار می کنند.

24-year-old بازگشت به روستا بعد از کارخانه در جامو که در آن او کار می کرد تعطیل در طول مستند. او خوش شانس بود: او به خانه بازگشت و بر روی یک دوچرخه در حالی که بسیاری از روستاییان همکار در کشورهای دیگر ساخته شده و بازگشت به خانه ،

اما او نمی تواند به خانه فورا — پس از ساخت خانه سفر او در قرنطینه به مدت 14 روز در ماه مه در مدرسه ایجاد کرد.

چودری گفت: او ناراضی بود به دلیل طولانی بیکار ساعت او را صرف در قرنطینه. او و زندانیان همکار خود را در مرکز قرنطینه شد و به دنبال کار و با نزدیک شدن به sarpanch. در این مرحله دولت یاد گرفتیم که او به عنوان یک نقاش و از او خواست اگر او می تواند با استفاده از مهارت های خود را به مدرسه-تبدیل-مرکز قرنطینه شبیه Vande بهارات بیان.

دیگران نیز داوطلب به تراشه و بیش از 15 روز آینده این کارگران نقاشی مدرسه با توجه به طرح های ارائه شده توسط مقامات.

Ashok Vishwakarma بود در میان یک دوجین کارگران قرنطینه در مدرسه.

"ما در مورد این که ساختمان مدرسه نیاز به یک کت رنگ به دلیل آن را در شکل بد" 27 ساله که استفاده می شود به رنگ تخته در بمبئی گفت. "وجود دارد بهتر است ساختمان در مجاورت در حال حاضر."

Sarpanch Umesh Chaturvedi می گوید: او مرتب برای رنگ و قلم مو و مواد دیگر است. مهاجران نه مسئول هر گونه پول برای کار خود را. او می گوید آن زمان نزدیک به سه هفته قبل.

کریشنا از چپ قرنطینه و می گوید او تا به برخی از سفارشات در روستاهای اطراف. "من نمی خواهم برای رفتن به عقب (به جامو)," او گفت بیان کرد که او امیدوار است که او سفارشات بیشتر برای مطابقت با 6000 تومان به او پرداخت شده بود در کارخانه.

پانل برای ارائه شغل برای مهاجران بازگشت به خانه

این Madhya Pradesh دولت جمعه تشکیل یک کمیسیون است که با هدف فراهم کردن اشتغال برای کارگران که به دولت بازگشت و پس از مارس 1 با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر. تنظیم کردن این کمیسیون اعلام شد حدود چهار هفته پیش.

پانل را تصرف از دو سال است که می تواند تمدید شود. دولت به زودی نام خود را رئیس و دو عضو دارد. "ما معیشت آنها بسیار راحت است که آنها نمی خواهد که برای رفتن به خارج از کشور" CM Shivraj سینگ Chouhan روز جمعه گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن