فصل رخنه کردن سریع بر روی دوقلوها جانباز تایلر Clippard

به نظر نمی رسد مانند آن ، "نه, آن را نمی کند" جانباز دوقلوها مسکن تایلر Clippard روز سه شنبه گفت. شاید به این

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

به نظر نمی رسد مانند آن ،

"نه, آن را نمی کند" جانباز دوقلوها مسکن تایلر Clippard روز سه شنبه گفت.

شاید به این خاطر که بهار آموزش قطع شد به مدت چهار ماه و یا شاید به این خاطر که آموزش محدود شده است و به مدت سه هفته از نور تمرینات و intrasquad های خالی در لیگ برتر استادیوم اما آن را احساس نمی کند که اگر بیس بال روز از شروع فصل است.

"من تا به حال کمی از خواب بیدار کردن تماس روز دیگر در, من فکر می کنم آن را برای اولین بار من داد و بیداد که من تن به تن می گوید:" Clippard که امضا یک سال $2.75 میلیون مقابله با مینه سوتا پس از گذراندن فصل گذشته در کلیولند.

"هیچ طرفداران بدیهی است. من فکر می کنم وجود دارد دو یا سه مدافع پشت سر من. هیچ داوری. و من خواهم مرد من فقط چهار بیشتر از این گردش سپس من به آماده شدن برای فصل به طور منظم.' بنابراین این نوع از شوک ذهنی برای من به فکر می کنم در مورد که در آن زمان."

Clippard, 35, بود, بیشتر تماس گرفته شده در خود را ظاهر.

"من راه بهتر" او گفت: "اما من نزدیک آن را در راه بهتر ذهنی به دلیل این فصل را یک هفته دور — هشت روز و یا هر آنچه در آن است — و ما برای انجام بهترین ما می تواند به عنوان بازیکن را به رسمیت شناخته است و برای آماده سازی خودمان مناسب است. من فکر می کنم بیشتر از نظر فیزیکی ذهنی."

جریان زندگی می کنند

دوقلوها را دریافت کنید یک لباس تمرین از انواع چهارشنبه شب با یک intrasquad بازی اجرا تحت چه خواهد بود شرایط بازی. نه که نمی تواند عجیب و غریب ،

این بازی خواهد شد از ویژگی های تمام استادیوم زنگ ها و سوت; این سیستم آدرس عمومی خواهد شد در حال استفاده وجود خواهد داشت رتبه بندی زنده گرافیکی و زمین باز یافته را می شکند. این تیم حتی می لوله جعلی صدای جمعیت به هدف زمینه است. مهم تر از 7:10 گام اول خواهد شد به صورت زنده به عنوان یک تمرین به طور منظم پخش می شود.

کیر برمر و جاستین Morneau خواهد بود پخش این تیم و این بازی خواهد بود با چهار دوربین خدمه. از آن خواهد شد در دسترس زندگی می کنند در twinsbaseball.com و foxsports.com/north.

آخرین licks

شیدا Dobnak که آغاز شده و روز دوشنبه داد و بیداد و داد تا homers به نلسون کروز و لوئیس Arraez در معادل سه نوبت بوده است تنظیم جدید در زمینه قوانین. تنها یک مشکل است.

"من استفاده می شود به لیسیدن انگشتان من زیادی," او گفت:. "من می خواهم احتمالا استنشاق بیش از حد کلوفون در هر بازی فقط به خاطر اینکه من می خواهم همیشه در دهان من هر زمین. اما سعی کردم به دور از آن است."

وجود دارد بسیاری از جدید در زمینه دستورالعمل برای این تابستان 60-بازی coronavirus فصل در میان آنها ممنوعیت تف و سپاس. آنها حتی دلسرد از پرتاب توپ "در اطراف شاخ" پس از ضبط یک پایگاه-خالی کردن. بزرگترین برای Dobnak ممنوعیت کوزه با استفاده از بزاق خود را برای بهتر گرفتن بر روی توپ.

"در طول قرنطینه من خودم رفتن به دهان من و من می خواهم نوع stop خودم فکر" من نمی خواهید به قادر به انجام این کار است بنابراین ممکن است به عنوان به خوبی شکستن عادت که در حال حاضر' " Dobnak گفت. "من واقعا متوجه تفاوت. ما فقط باید به استفاده از عرق و روزین کیسه. این در مورد همه گرفتن من می توانید دریافت کنید."

کوزه مجاز به استفاده از یک حوله مرطوب خواهد شد که بر روی تپه اما Dobnak گفت: "من سعی کردم از آن خارج نشده است."

به طور خلاصه

Right-hander جیک Odorizzi و lefty لوئیس Thorpe شد استارت در روز سه شنبه intrasquad بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن