افزایش عوارض بارداری همزمان با کاهش بالینی دسترسی از همه گیر

این بیماری همه گیر که زده ملت با زور در ماه مارس تا به حال تأثیر عمده ای در مادران باردار دسترسی به مراقبت های

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

این بیماری همه گیر که زده ملت با زور در ماه مارس تا به حال تأثیر عمده ای در مادران باردار دسترسی به مراقبت های دوران بارداری با توجه به مطالعه توسط آبی صلیب آبی سپر ارتباط با پشتیبانی از Blue Cross Blue Shield of North Dakota.

در میان یافته ها:

  • 1 در 4 زنان از دست رفته دوران بارداری مراجعه کنید.

  • 48 درصد از زنان خود را تغییر قرار ملاقات های دوران بارداری به مجازی بازدیدکننده داشته است.

  • 53 درصد گزارش شده آنها نمی تواند یک شریک یا نسبت با آنها در اتاق زایمان به دلیل از ملاقات محدودیت.

  • 15 درصد تحویل نوزاد خود را در خانه.

دکتر گرگ Glasner, افسر ارشد پزشکی برای آبی صلیب آبی سپر داکوتای شمالی و یک تمرین OB-GYN گفت: او معتقد است داکوتای شمالی اعداد احتمالا آینه به چهره های ملی به جز, درصد از خانه تولد.

حتی قبل از همه گیر زده, بارداری و زایمان عوارض افزایش بیش از 30% بین 2014 و 2018 با توجه به سلامت در امریکا مطالعه است.

Dr. Greg Glasner is chief medical officer, Blue Cross Blue Shield of North Dakota.

دکتر گرگ Glasner است افسر ارشد پزشکی Blue Cross Blue Shield of North Dakota.

به دلیل بارداری بازديد مهم هستند برای درمان و یا اجتناب از عوارض این روند دشوار خواهد بود برای بهبود طول همه گیر اگر چه در شخص بازدیدکننده داشته است قابل ملاحظه ای تقویت Glasner گفت.

"این COVID اثرات بودند فقط نورد به این," او گفت: با اشاره به COVID-19 دسترسی موانع تشدید روند در حال حاضر به خوبی تاسیس شده است.

یکی از دلایل اصلی برای افزایش بارداری و زایمان عوارض است که اپیدمی چاقی را افزایش می دهد که خطرات Glasner گفت.

"شما تمایل به دیدن بیشتر از آن را به عنوان چاقی افزایش نرخ" Glasner گفت. "مردم سنگین تر به طور کلی. که منجر به بیشتر غیرواگیر دیابت و فشار خون بالا است که از آن" افزایش خطر ابتلا به عوارض.

پست-تحویل افسردگی نیز افزایش مطالعه در بر داشت. افسردگی پس از زایمان, تشخیص, افزایش تقریبا 30 درصد در طول دوره پنج ساله بود و بیشتر شایع در میان مادران در سنین 18 تا 24.

افزایش افسردگی پس از زایمان ممکن است به دلیل بهتر گزارش اگر چه روشن نیست Glasner گفت.

"این فقط بهتر گزارش شده در حال حاضر," او گفت:. "وجود دارد غربالگری بهتر است برای آن."

سوابق پزشکی الکترونیکی بهبود یافته گزارش سلامت او افزود: دادن پزشکان و نظام سلامت بسیار بهتر است اطلاعات خود را در مورد بیمار و جمعیت های بیمار.

در طول همه گیر مجازی بازديد و تلفن و بازدید تبدیل شده اند به طور گسترده ای پذیرفته شده توسط بیماران است.

"شما می توانید انجام بسیاری عملا" Glasner گفت. مجازی بازديد خوبی برای بسیاری از بازدیدکننده داشته است اما زنانی که پیچیده حاملگی نیاز به تست بیشتر و معاينات بالينی ،

در حالت ایده آل, زنان باید مشورت با ارائه دهنده خود را زمانی که آنها تصمیم می گیرید که آنها در حال برنامه ریزی یک بارداری و صبر کنید تا زمانی که آنها باردار هستند, او گفت:.

"من فکر می کنم که بهبود این عوامل خطر قابل ملاحظه ای" Glasner گفت. "است که هنجار شده است."

هزاره زنان, کسانی که متولد 1981 و سال 1996 حساب برای 85 درصد از ایالات متحده حاملگی و تجربه کرده اند دو رقمی افزایش هشت از 10 شرایط بهداشتی از جمله افسردگی و فشار خون بالا و دیابت بزرگسالان که منجر به افزایش خطر بارداری و زایمان عوارض این گزارش گفت:.

در اخیر دوره پنج ساله در این مطالعه تعدادی از زنان دچار بارداری و زایمان عوارض افزایش 31.5 درصد و زنان با عوارض در دوران بارداری دو بار به عنوان به احتمال زیاد به زایمان عوارض.

"این COVID-19 بیماری همه گیر در حال تغییر است راه ارائه دهندگان مراقبت های دوران بارداری" Glasner گفت. "چیزهایی مانند درایو-تا بارداری بازديد متولد شد ضرورت اما می تواند باز کردن درب های جدید و راحت زایمان آموزش و پرورش و مراقبت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب