مرز آب Voyageurs پارک ملی باز برای یک شب کمپینگ دوشنبه

Voyageurs پارک ملی و مرز آب قایق رانی منطقه بیابان را بازگشایی به مدت یک شب کمپینگ شروع دوشنبه پس از دولت تدر

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

Voyageurs پارک ملی و مرز آب قایق رانی منطقه بیابان را بازگشایی به مدت یک شب کمپینگ شروع دوشنبه پس از دولت تدریجی آرامش بخش از COVID-19 محدودیت.

هر دو پارک و BWCAW باید اساسا بسته شده است به مدت یک شب کمپینگ پس مارس اما در حال حاضر خواهد شد به روی عموم باز تحت معمول رزرو و اجازه سیستم.

در ضمن برتر ملی جنگل مقامات همچنین اعلام کردند که اجازه خواهد داد که یک شب کمپینگ در فرد پراکنده campsites در سراسر جنگل شروع دوشنبه و آتش ممنوع شده است بلافاصله برداشته برای برتر و Chippewa جنگل های ملی. بازدید کنندگان در حال حاضر مجاز به آتش, استفاده از کوره های ذغال و چوب سوز اردوگاه کوره در هر دو جنگل.

رسمی, چند سایت, اردو در هر دو جنگل ها باقی می ماند بسته تحت دولت COVID-19 دستورالعمل به عنوان انجام تمام دیگر اردو در سطح ایالت به جز کسانی که در خدمت به عنوان اقامت دائم.

Voyageurs پارک ملی اجازه خواهد داد که یک شبه با استفاده از کمپینگ و houseboats اما رزرو مورد نیاز است. پارک گفت: آن بارانی دریاچه بازدید کنندگان مرکز است که انتظار می رود برای باز کردن 30 مه با کاهش ساعت با Kabetogama و خاکستر رودخانه مراکز مجموعه ای برای باز کردن ژوئن 30. برای کسب اطلاعات بیشتر به nps.gov/voya.

با چند و یا هیچ بازدید کننده امکانات باز مهمان باید مجوز چاپ خود را.

برای کسب اطلاعات در BWCAW اجازه رفتن به recreation.gov. برای یک لیست کامل از مناطق باز و تا به روز اطلاعات در reopenings بازدید fs.usda.gov/superior.

"ما خوشحال هستند به طور کامل اجازه می دهد بازدید کنندگان به BWCAW," کانی کامینز برتر ملی جنگل سرپرست در بیانیه ای گفت:. "ما می خواهیم که بازدید کنندگان لطفا همچنان به دنبال محلی و ایالتی و فدرال دستورالعمل در امن ماندن و رعایت بهداشت اجتماعی و فاصله هر کجا که آنها را انتخاب کنید را ببینید."

بازدید کنندگان به BWCAW باید توجه داشته باشید که Quetico پارک استانی است که هنوز بسته در انتاریو و همه کلی سفر دسترسی به کانادا در هر نقطه بسته است تا اطلاع ثانوی از جمله با ماشین یا قایق رانی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن