رئال مادرید تاریخ پایان صبر کنید برای تیم زنان

رئال مادرید راه اندازی یک حرفه ای زنان تیم روز چهارشنبه با جذب CD Tacon و راه اندازی یک تازه Galactico پروژه د

توسط NEWSMINERAL در 12 تیر 1399

رئال مادرید راه اندازی یک حرفه ای زنان تیم روز چهارشنبه با جذب CD Tacon و راه اندازی یک تازه Galactico پروژه در باشگاه.

مادرید بهترین تیم قرن 20 با توجه به فیفا تا کنون یکی از تنها باشگاه نخبگان به مقاومت در برابر ایجاد یک ساز و برگ خود را در 118 سال سابقه.

با در نظر گرفتن بیش از Tacon زنان باشگاه مستقر در مادرید و در سال 2014 خلق, 'رئال مادرید Femenino' را تبدیل به یک واقعیت است.

"ما فوتبال زنان بخش ساخته خواهد شد تا از ارشد و تحت 16s به زیر-19s تیم است. جوانان ساختار است که اجازه می دهد تا ما را به باقی می ماند وفادار به فلسفه ما شناسایی آموزش و توسعه استعداد جوان" یک باشگاه در بیانیه ای گفت:.

"رئال مادرید به دنبال به جلو به این چالش جدید با تعهد به ارتقای فوتبال زنان و کمک به توسعه و رشد در جامعه ما" به آنها اضافه شده است.

تایید شده در جلسه سهامداران در ماه سپتامبر سال گذشته خریداری Tacon برای 300 ، 000 یورو ($337,000) ساخته شده رسمی با یکی دیگر از استخدام درایو را به آغاز خواهد شد.

با توجه به مطبوعات اسپانیایی رئال مادرید را تنظیم مناظر خود را در این بازی بهترین استعدادها و برخی از اولین خریدهای می تواند وارد این هفته است.

Tacon در حال حاضر در حال گسترش است در آماده سازی است.

آنها امضا سوئدی بین المللی Kosovare Asllani و صوفیه Jakobsson بود که نامزد 2019 زنان Ballon d'or که پیوست و در سال گذشته پس از اتمام سوم در جام جهانی زنان.

اما وجود دارد بیشتر خواهد شد تغییرات پس از اعلام خروج از آنا والس, استر, مارینا مارتین Massanet, Patri Carballo Ainoa کمپو و Osinachi Ohale در ماه مه.

هدف این خواهد بود که به نوبه خود رئال مادرید به رقیب هر دو در اسپانیا و اروپا, که در آن آنها خواهد شد و امیدواریم که برای به چالش کشیدن برتری بارسلونا را تیم فینالیست در 2018-2019 زنان لیگ قهرمانان اروپا و چه کسی کوبید Tacon دو بار در این فصل 6-0 و 9-1.

تغییر انجام شده به تدریج در طی چند ماه. پس از شروع فصل جاری, Tacon مربی دیوید Aznar آموزش دیده اند و بازی بازی های خانگی خود را در Valdebebas چند متر از تیم مردان.

این ادامه خواهد داد تا در مورد این فصل و این باشگاه را رد نکرده و با استفاده از سانتیاگو برنابئو برای نمایشگاه و مسابقات.

راه اندازی خواهد شد یک لحظه تاریخی برای این باشگاه است اما برای فوتبال زنان بیش از حد.

"این یک بزرگ مثبت" ادا Hegerberg اولین برنده از زنان Ballon d'or در سال 2018 گفته. "من امیدوار هستم که آنها را ایجاد ثبات سرمایه گذاری بیش از یک دوره طولانی و که آنها را به یک چشم انداز بلند مدت به دلیل آن می تواند یک شبه رخ نمی دهد.

"شما باید به سرمایه گذاری برای یک مدت زمان طولانی برای موفقیت است. آن را مثبت و بزرگ است که شما را به بزرگترین باشگاه مردان در جهان در حال حاضر سرمایه گذاری در طرف زنان. این است که چگونه زنان مدرن فوتبال باید رانده شود.

"این در حال حاضر و آینده است. و آن را می فرستد یک پیام به باشگاه های دیگر آن را نگه می دارد هر کس در انگشتان پای خود را هنگامی که یک باشگاه مثل رئال مادرید ایجاد یک تیم است. من امیدوارم که آنها به همه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن