جزئی leaguers نگه داشتن آموزش با وجود یک فصل بیس بال در معرض خطر

از خانه اش در اسکاتسدیل, Ariz., او در آسانسور وزنه دو بار در هفته در روزهای سه شنبه و جمعه ها. او می اندازد. ا

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

از خانه اش در اسکاتسدیل, Ariz., او در آسانسور وزنه دو بار در هفته در روزهای سه شنبه و جمعه ها. او می اندازد. او چک در با اعضای ببر سازمان به صورت دوره ای — تبادل مربی, مربی, قدرت کارکنان. و تکرار.

ساحل جزئی-لیگ پارچ در Tigers سازمان است که از راگون رپیدز, Minn., احساس می کند مانند او را در یک نقطه بهتر از او بود که بهار آموزش به طور ناگهانی تعطیل می شود در اواسط ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس تا او را نگه می دارد به جلو هل دادن.

و در عین حال شور — و هزاران نفر از دیگر جزئی بازیکنان لیگ برتر — نمی دانم دقیقا چه آنها در حال آموزش برای. به عنوان لیگ اصلی بیس بال و لیگ اصلی بیس بال بازیکنان ارتباط سعی کنید به کار کردن خود تفاوت های جزئی لیگ بیس بال بازیکنان صبر گفته شود چه می آید بعدی برای آنها. در این مرحله شانس سنتی Minor League Baseball فصل به نظر می رسد کم اگر وجود ندارد. لیگ کوچک بیس بال تیم متکی به فن حضور و غیاب را در درآمد. اگر و زمانی که لیگ اصلی بیس بال می آید و طرفداران انتظار نمی رود در جلسه حضور داشتند.

"من فکر می کنم که فقط از نوع فیل در اتاق صادقانه بین همه" گفت: دوقلوها جزئی اتحادیه مت Wallner که از جنگل, دریاچه, Minn. "(من) فقط از نوع امید برای چیزی, آیا آن را در بهار مرکز آموزش در فلوریدا و یا فقط هر آنچه در آن طول می کشد برای به دست آوردن برخی از بیس بال و نه از دست دادن یک سال است."

و به این ترتیب بازیکنان قطار به عنوان اگر وجود خواهد داشت بیس بال.

الکس حسن دوقلوها' مدیر توسعه بازیکن گفت: هنگامی که بازیکنان چپ بهار آموزش در اواسط ماه مارس و در حل و فصل خود را در خانه های مربوطه به دوقلوها تا به حال جلسات مجازی با هر بازیکن است. آنها رفت و از طریق پخش برنامه های تخمگذار از اهداف برای فصل و چیزهایی که سازمان تا به حال شناسایی شده به عنوان مناطق را بهبود بخشد.

آنها همچنین یک حس از آنچه تجهیزات هر بازیکن تا به حال دسترسی به طوری که آنها می تواند پیدا کردن آنچه که منابع اضافی بازیکنان نیاز خواهد بود در خانه. سپس آنها را ارسال توپ بیسبال كم شبکه و تجهیزات دیگر به بازیکنان که مورد نیاز است که به ادامه آموزش خود را.

از وجود آنها تقسیم کردن موقعیت بازیکنان و کوزه. این طرح به صورت کوزه است و بیشتر اسکریپت از hitters حسن گفت: با آنها پرتاب اغل گاو یا حشم جلسات و پس از آن تبادل مربی و یا هماهنگ کننده چک کردن در مورد یک بار در هفته. آن را بیشتر به چالش کشیدن برای شبیه سازی در خفاش ها و بازی واقعی-مانند تکرار برای hitters او گفت: اما مربیان و هماهنگ کننده چک در با موقعیت بازیکنان غالبا بیش از حد.

"به نظر می رسد مانند ما تا به حال بسیار به طور منظم تماس با ما بچه ها در بعضی از فرم یا مد" حسن گفت.

Wallner که دوقلوها انتخاب با 39 کلی انتخاب در سال 2019 پیش نویس کار می کند در یک انبار قطب در خانه اش است که پنبه حلاجی شده قفس در آن است. Gophers infielder زاک Raabe می آید و پدرش, برایان Raabe می اندازد به دو نفر از آنها. Wallner گفت: روزانه تماس از یک مربی در سازمان چک کردن در به مانیتور به صورت بالقوه coronavirus علائم هفتگی check-ins از یک مربی قدرت همراه با تماس با کلاس سدار رپیدس ضربه مربی برایس برگ و ضربه هماهنگ کننده Donegal فرگوس.

ساحل با این نسخهها کار در مرکز در آریزونا یکی از او به طور معمول قطار در طول offseason. پس از آن است که در همان ساختمان به عنوان یک درمان فیزیکی مرکز آن تلقی شد ضروری است. ساحل گفت: او خدا را شکر تسهیلات هرگز بسته شده است.

الکس تماس چشم انداز در سرخپوستان سازمان که به دبیرستان رفت و در رودخانه می افتد, Wis., شده است بیش از همه جا در چند ماه گذشته پس از ترک بهار آموزش در آریزونا. او کار کرده است در آشنایی قطب انبار در خارج از شیکاگو در سابق دبیرستان رشته در رودخانه می افتد و حتی یک جامعه درست زمانی که او در کابین خود را در نزدیکی Brainerd, Minn.

و سام کارلسون جزئی اتحادیه در Mariners سازمان از Burnsville, Minn. بازگشت به خانه است کار کردن با برادر, Max است که پیش نویس واجد شرایط. برای کارلسون 2020 فصل قرار بود یکی از مهم. پارچ یک دور دوم پیش نویس انتخاب در سال 2017 زخمی که از تابستان تا به حال تامی جان عمل جراحی در سال 2018 و نه تن به تن از آنجایی که برای اولین بار در تابستان به عنوان یک حرفه ای. این یک راه طولانی اما او احساس رفتن کامل و سالم وقتی بهار آموزش آغاز شد.

"این درست بود که من قرار بود به عقب بر گردیم," او گفت:. "اما من در بر داشت راه برای آن را مفید و کار بر روی چیزهایی که من در غیر این صورت قادر نخواهد بود به کار بر روی اگر من (در) کامل-فصل تنظیم در این نقطه است."

که شامل پرداختن به تغییرات مکانیکی در تحویل او به پرتاب کارآمد تر به همراه کار بر روی یک کسب و کار رشته مدیریت آنلاین از طریق دانشگاه ایالتی آریزونا است. اگر او قادر به گرفتن یک بار دوره کامل کلاس ها در این تابستان او خواهد بود یک مقام ارشد این سقوط. اما این امید برای کارلسون و کوچک لیگ بیس بال بازیکنان در سراسر این کشور — که بیس بال است که قبل از آن در بعضی از فرم یا دیگر.

تا که می آید, آن را فقط یک بازی انتظار برای بسیاری از.

"شما از نوع فقط از خواب بیدار هر روز صبح و فکر می کنم شاید همه چیز را به حالت عادی بازگشت. این که چگونه هر کس در جهان فکر می کند (در مورد ویروس). این فقط یک بازیکن بیس بال چیز" کارلسون گفت. "اما آن را مانند 'هی هنگامی که این چیزی که می خواهم به عادی است ؟ آیا تا به حال برای رفتن به عادی است؟' پس از آن فقط در تلاش برای دریافت بیشتر از هر روز تا زمانی که زمان می آید زمانی که من می توانید به انجام آنچه که من لذت بردن از انجام."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب