خواننده مشخصات: مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد می خواهم به یک توتالیتر

سازندگان از قانون اساسی ایالات متحده به شدت مخالف بیش از حد قدرت در دست یک شخص. آنها قاب یک نماینده دموکراسی

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

سازندگان از قانون اساسی ایالات متحده به شدت مخالف بیش از حد قدرت در دست یک شخص. آنها قاب یک نماینده دموکراسی و تقسیم قدرت میان سه قوه دولت محفوظ است قدرت برای ایالات متحده و ارائه روشی برای از بین بردن رئیس جمهور.

پدر من به دست آورده و یک برنز در جنگ جهانی دوم خدمت در اقیانوس آرام جنوبی با یک شرکت که کشته شده بودند در 100% در یک مبارزه یک ملت حکومت امپراتور. عموی من مل خدمت در اروپا به عنوان بخشی از تلاش برای شکست یک ملت که افتاده بود تحت طلسم توتالیتر آدولف هیتلر. عموی من جانی به زندگی خود را که همان تلاش است. آنچه که این اقوام از معدن را از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اگر آنها زنده بودند امروز ؟ من اغلب از خودم میپرسم این, حتی اگر من می دانم که: آنها را تکان سر خود را در نفرت و ناباوری.

است مغلوب ساختن پیشی جستن یک توتالیتر? کاملا رتبهدهی نشده است, اما او به نظر می رسد می خواهم به یکی. در میان بسیاری از نشانه ها: همسر اول خود را ایوانا گفت که او نگه داشته و مجموعه ای از هیتلر سخنرانی های تخت خود را; او بارها و بارها خواسته کشورهای خارجی برای دخالت از طرف او در انتخابات; او تماس را فشار دهید دشمن از مردم است و گفت: آنها باید اعدام شود; او را در قفس پناهندگان و مهاجران; به خاطر یک عکس-op او با استفاده از خشونت پلیس به سر و صدا یک تجمع مسالمت آمیز; و او را از خود بیگانه داشتند و در حالی که ستایش دیکتاتورها.

انجام 40 درصد از آمریکایی ها که حمایت از این رئیس جمهور را در درک آنچه مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد می خواهید ؟ خواهد رئیس جمهور کلمات خود کمک کند ؟ در مارس 13, او گفت: "وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت کل است. و این راهی است که آن را می کردم. آن را به کل." این است که آنچه هواداران خود می خواهید یک توتالیتر? برای شرم آور است.

بارت Sutter

دلوت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب