IPL: امارات هیئت مدیره تایید BCCI را LoI

امارات Cricket Board (بانک مرکزی اروپا) در روز دوشنبه تایید کرد که آن را دریافت کرده رسمی 'نامه ای از قصد از B

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

امارات Cricket Board (بانک مرکزی اروپا) در روز دوشنبه تایید کرد که آن را دریافت کرده رسمی 'نامه ای از قصد از BCCI پذیرش پیشنهاد خود را برای میزبانی سال 2020 Indian Premier League (IPL) در امارات متحده عربی.

آخرین هفته لیگ, رئیس Brijesh پاتل اعلام کرده بود تاریخ مسابقات 19 سپتامبر-نوامبر 8 و گفت: این مسابقات برگزار خواهد شد در امارات متحده عربی موضوع به دولت را تصویب.

"ما دریافت کرده اند (official) نامه و در حال حاضر منتظر تصمیم گیری از دولت هند که جوهر توافق نهایی گفت:" Mubashshir عثمانی, امارات, Cricket Board, دبیر کل, در بیانیه ای.

هر چند دولت هند تصویب است که هنوز هم انتظار عثمانی اظهار داشت: هر دو تخته را "به طور کامل بسیج و تحریک بحث و گفتگو با مقامات مربوطه از جمله مربوطه داخلی کار کمیته در تهیه میزبانی این مسابقات در امن و حفاظت شده محیط زیست است."

میزبانی هشت تیم لیگ در یک مکان خارجی در میان COVID-19 تهدید است برای رفتن به یک عمده چالش های لجستیکی. اما اقتصاد امارات متحده عربی در جریان است به سود قابل ملاحظه ای با میزبانی T20 پر زرق و برق.

IPL شورای حکام است که انتظار می رود برای دیدار به منظور نهایی سازمانی برنامه ریزی برای مسابقات از جمله صدور دستورالعملهای عملیاتی استاندارد است که این تیم در حال انتظار.

این مسابقات انتظار برگزار می شود تحت سخت پروتکل های ایمنی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب