جلسه توجیهی روزانه: Remdesivir کارآزمایی بالینی در ایالات متحده نشان می دهد وعده جدید; Amphan مسطح درختان نادر در کلکته

نوشته شده توسط للا پراساد لیو چن Chuen | دهلی نو | به روز شده: مه 24, 2020 8:58:15 am نگاهی به اخبا

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
نوشته شده توسط للا پراساد لیو چن Chuen | دهلی نو | به روز شده: مه 24, 2020 8:58:15 am
india lockdown, india lockdown 4.0, india flights resumption, shramik trains, indian railways, coronavirus india, covid treatment, satyajit ray, p chidambaram نگاهی به اخبار امروز 24 مه سال 2020 است.

خواننده عزیز

عملیات پرواز فردا آغاز خواهد شد و به عنوان دوست من که یک خلبان تجاری آن قرار داده شده بود سفر هوایی نمی تواند همان دیگر با مسافران رود به پایبندی به یک رشته از دستورالعمل. و سردرگمی هنوز حاکم بر اینکه آگهی خواهد بود قرنطینه پس از رسیدن به مقصد خود را. این مرکز می گوید: لازم است با توجه به کوتاه سفر در زمان, اما چند متحده اختلاف نظر دارند.

این تنها زمانی که آنها از خواب بیدار شدم به استقبال پیام ها از تلفن همراه و شبکه های که آنها متوجه آنها وارد شده بود در Odisha. بسته بندی شده Shramik قطار ویژه حمل 1,600 مهاجران محدود برای گوراکپور در اوتار پرادش به پایان رسید تا با اضافه کردن دو روز و پنج کشور اصلی سفر است.

حتی به عنوان هند همچنان به طور پیوسته افزایش آن تست ظرفیت برای Covid-19 تست زیرساخت ها در این کشور گسترش نازک است. بیش از دو سوم از 630 مناطق — کشور وجود دارد 736 مناطق — که حداقل یک مورد را هیچ Covid آزمایشگاه در مرزهای خود.

یک کارآزمایی بالینی در اداره remdesivir مواد مخدر به Covid-19 بیماران نیاز به درمان با اکسیژن نشان داده است نتایج دلگرم کننده. مطالعه پرچم بالا مرگ و میر با وجود استفاده از آن گفت: "درمان با یک داروی ضد ویروس به تنهایی نمی باشد کافی است."

وضعیت در خط کنترل واقعی (LAC) همچنان متشنج هندی و چینی سربازان به ضربات در بانک ها از Pangong Tso در اوایل این ماه. با توجه به منابع در حدود 800-1000 چینی سربازان عبور بیش از به سمت هند از لاک و تن به تن, چادر در Galwan منطقه است.

طوفان Amphan به شدت محروم, West Bengal از آن پوشش سبز با کارشناسان میگویند این احتمال را حداقل 10 تا 15 سال به جبران از دست دادنبه ویژه در کلکته و Sunderbans که در میان بدترین تحت تاثیر قرار.

به عنوان شانس از یک رکود اقتصادی جهانی افزایش, وزیر دارایی سابق P چیدمبرم می نویسد که مودی دولت باید در حال حاضر یک بودجه جدید در ماه ژوئن امسال برای جلوگیری از اقتصاد از برخورد نسبت به قلمرو منفی.

حس وظیفه و تلاش بی امان هند بهداشت کارگران در حال نگه داشتن COVID نبرد در انگلستان اما از دست دادن آنها را به بیماری تبدیل به یک منبع عمده ای از نگرانی. یک تجزیه و تحلیل جدید داده های ارائه شده توسط خدمات ملی بهداشت نشان می دهد که احتمال مرگ ناشی از Covid-19 است "به طور قابل توجهی بالاتر" در میان سیاه, اسیایی, گروههای اقلیت های قومی از جمعیت عمومی است.

نه همه برنامه ها رفته اند البته این مستند دوره است. در حالی که این بیماری همه گیر مجبور بازنویسی تقریبا هر آنچه که نمی توانست منتظر بود و ورود نوزاد است. در ویژه امروز داستان ما اهل یک زن و شوهر سفر به والدین: دوچرخه سواری به درمانگاه عوارض ناگهانی 400-متر سفر به راجستان یک پایان خوش — و یک مرحله جدید.

به عنوان جشن برای Satyajit Ray را صدمین سال شروع, بازیگر Sharmila Tagore به خاطر وسعت مولف نبوغ و ادای احترام به زنان در فیلم های خود را — فمینیست با حق انتخاب و آزادی فکری در جهان مردسالار.

🔊 در این هفته بیان ورزشی پادکستمیزبان Gaurav و Mihir بحث در چه شرایطی زندگی می کنند مخاطبان وسیله برای ورزش — برای بازیکنان و طرفداران است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب