دلوت برقرار میراث آفریقایی کمیسیون در موقع لحظه

این شورا رای 8-0 به اصلاح ردن شهر, کد اضافه کردن یک مقاله به ایجاد یک دلوت میراث آفریقایی کمیسیون که "تلاش خوا

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

این شورا رای 8-0 به اصلاح ردن شهر, کد اضافه کردن یک مقاله به ایجاد یک دلوت میراث آفریقایی کمیسیون که "تلاش خواهد کرد به عنوان یک راهنمای در توسعه سیاست های عمومی و برنامه ریزی و خدمات به طوری که میراث آفریقایی جامعه است به اندازه کافی ارائه شده در این فرآیند است."

جانت کندی, Duluth, سیاه عضو شورا انتخاب می شوند به دفتر, به یاد می آورد که به عنوان یک پنجم کلاس در حال رشد در غرب, Duluth, برخی از خانواده ها نمی خواهند او را از حضور در مدرسه با کودکان خود و درخواست مدرسه در برابر ورود او.

"این بود که در دهه 1970 درست است ؟ در حال حاضر ما در سال 2020 است. آن را تنها یک نسل" کندی گفت. اما او اشاره کرد که بسیاری از دانش آموزان محلی هنوز هم با چالش های مشابهی روبرو و تعصب با استناد به شهادت تارا Shepersky قبل از آن که شب است.

Shepersky صحبت در حمایت از این کمیسیون گفت: "من مادر هستم به یک دختر 14 ساله آمریکایی آفریقایی تبار فرزند است که در مواجهه بیشتر با مشکلات مواجه شده و بیشتر آشکار و سیستماتیک نژادپرستی در دلوت از من همیشه می تواند تصور کنید. این همان شرایطی است که من رو به عنوان یک کودک در حال رشد کردن و رفتن به مدارس دولتی است.

"تصمیم گیری است که ساخته شده در دولوت مجبور من حتی به جلو و دخترم از مدرسه دولتی ما سیستم و پرداخت هزینه برای آموزش و پرورش است که یک بار بر من financials فقط سعی کنید به کاهش برخی از قرار گرفتن در معرض است که او را به این کار و اجازه می دهد او را به یک نیمه طبیعی دوران کودکی" Shepersky گفت.

کندی تشکر Shepersky برای های او داستان دختر و گفت: "به همین دلیل ما نیاز به این کمیسیون درست است ؟ ما به آن نیاز به زمان طولانی پیش. ما به آن نیاز امروز است و ما باید آن را به اتفاق می افتد."

به عنوان او آماده برای نشست روز سه شنبه و پیش بینی ایجاد میراث آفریقایی کمیسیون کندی گفت: او متزلزل و رویدادهای اخیر از جمله فیلم فلوید دوخته به زمین زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس در حالی که شفاعت "من نمی توانم نفس بکشم."

"من به تماشای آن را در اخبار و شروع کردم به گریه. و من مثل من چه هستم رفتن به می گویند امروز درست است ؟ من نیاز به این سخنرانی بزرگ. و من فکر کردم من فقط می خواهم به بحث در مورد قلب من و من از کجا آمد," کندی گفت.

"جامعه ما تنها زنده خواهد ماند و رستگار به عنوان یک کل زمانی که همه ما در حال راه رفتن در زمین. و با تشکیل این کمیسیون این است که یکی از راه های که ما می تواند کمک به یک گروه," او گفت:.

در بزرگ عضو شورا Arik Forsman منعکس شده در ناآرامی های اخیر گفت: "این بی معنی از دست دادن جورج فلوید زندگی در مینیاپولیس, شب گذشته یک تراژدی برای ما کل وزارت امور خارجه و آن را همچنان به بازی امشب حتی به عنوان ما در حال نشست است."

Forsman گفت قلب او شده است سنگین و تشکر نمایندگان کندی رنه ون بدون و گری اندرسون برای آوردن رو به جلو پیشنهاد به شکل یک میراث آفریقایی کمیسیون "بنابراین ما همه می توانند یک قطعه کوچک از تلاش های به حق برخی از اشتباهات در اینجا در دولوت و بهتر آدرس نژادی و نابرابری و بی عدالتی."

ون بدون که از میراث بومیان آمریکا گفت: کندی در انتخابات به شورا ارائه شده مورد نیاز سکوی پرشی برای ایجاد یک میراث آفریقایی کمیسیون.

"قبل از این به هیچ وجه من می توانم به ارمغان آورده اند از این رو به جلو است. ما فقط در حال انتظار برای کسی مثل شما به جلو آمده و انجام این کار. و من فوق العاده stoked به حمایت از این" ون بدون گفت.

او اشاره کرد که دلوت بومی کمیسیون در حال حاضر مردم داده خود را میراث ارزشمند صدا در شهر و گفت: "من می دانم که از صحبت کردن به زبان بومی کمیسیون آنها در حمایت کامل از این. و آنها گفته اند که این کاملا مورد نیاز است. ما نیاز به مطلقا به این."

اندرسون در این مورد صحبت بودن اتصالات زمان برای دلوت به ایجاد این کمیسیون است.

"من به ویژه سپاسگزار است که ما در حال انجام این کار در اینجا در مارس سال 2020 به عنوان رویکرد ما 100 سال بزرگداشت lynchings از کلیتون جکسون و McGhie — سه گناه میراث آفریقایی مردان بودند که بدون محاکمه اعدام در جامعه ما تقریبا 100 سال پیش," او گفت:.

به عنوان دلوت در ادامه به گریبان با آن شطرنجی نژادپرستانه گذشته و حتی در حال حاضر اندرسون گفت: "من از دیدن این فرمان امروز به عنوان یک گام کوچک اما امیدوارم یک گام مهم در ایران است که جامعه ما می تواند و باید ساخت."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب