راجستان مجمع بلندگو خارج درخواست در انگلستان در برابر نظم اولیه از HC

نوشته شده به وسیله Ananthakrishnan G | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 5:41:19 am دیوان عالی

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
نوشته شده به وسیله Ananthakrishnan G | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 5:41:19 am
Rajasthan Assembly Speaker withdraws plea in SC against initial order of HC دیوان عالی کشور روز شنبه مجاز راجستان مجمع سخنران CP Joshi به برداشت دادخواست خود را به چالش کشیدن راجستان بالا دستور دادگاه جولای 21. (عکس)

دیوان عالی کشور روز شنبه مجاز راجستان مجمع سخنران CP Joshi به برداشت دادخواست خود را به چالش کشیدن راجستان بالا دستور دادگاه جولای 21.

دادگاه عالی تمدید کرده اند تا تاریخ 24 جولای وقت داده شده توسط سخنران به 19 کنگره شورشی MLAs به دنبال پاسخ خود را به رد صلاحیت متوجه او خدمت کرده بود.

نیمکت از قضات آرون Mishra, B R Gavai و کریشنا Murari مجاز سخنران به برداشت دادخواست خود را پس از ارشد, مدافع, Kapil Sibal گفت: HC تا به حال پس از گذشت یک مفصل منظور در تاریخ 24 ژوئیه در نظر است که درخواست می خواستند برای خروج از این چالش به قبل از سفارش و مناسب مراجعه حقوقی برابر بعد از سفارش.

"آقای Kapil Sibal آموخته ارشد مشاوره ارائه شده است که دادگاه عالی با تصویب جزئیات سفارش و تبلیغ موقت به منظور تصویب به ادغام نهایی موقت سفارش را تصویب کرده است که توسط دادگاه عالی. بنابراین او می خواهد به برداشت این طومار با آزادی به سود مناسب درمان در برابر متعاقب آن سفارش. بر این اساس به ویژه ترک درخواست را رد کرد و به خارج با فوق الذکر آزادی" نیمکت گفت.

شنیدن سخنران درخواست تجدید نظر در جولای 23 نیمکت را رد کرده بود به ماندن HC نظم و گفت: این نیاز به شنیدن این موضوع در جزئیات به این سوال به وجود میآید.

روی نیمکت گفت: از این پس از Sibal استدلال کرد که هر سال 1992 قضاوت قانون اساسی نیمکت در Kihoto Hollohan مقابل Zachillhu و دیگران دادگاه تا به حال هیچ صلاحیت دخالت در رد صلاحیت رسیدگی توسط سخنران تحت دهم برنامه قانون اساسی قبل از تصمیم نهایی ساخته شده است.

راجستان کنگره شورشی MLAs رهبری Sachin خلبان تا به حال با نزدیک شدن دادگاه عالی در برابر رد صلاحیت اعلامیه های صادر شده توسط سخنران. HC در جهت اولیه خود را در جولای 21, خواسته سخنران به آنها زمان را تا تاریخ 24 ژوئیه به پاسخ به اعلامیه.

بعد در جولای 24, HC کارگردانی که وضعیت موجود از 14 ژوئیه حفظ شود در اعلامیه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب