تابستان ممکن است تصمیم سرنوشت سرب عکس در ویروس واکسن مسابقه

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 9:49:42 pm واکسن کارشناسان می گویند از آن زما

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 9:49:42 pm
CORONAVIRUS vaccine, covid vaccine, summer covid vaccine, covid 19 vaccine, indian express واکسن کارشناسان می گویند از آن زمان به مجموعه انتظارات عمومی است.

مردم در شش قاره در حال حاضر در حال گرفتن jabs در بازو به عنوان نژاد برای COVID-19 واکسن وارد یک تعریف تابستان با حتی بزرگتر مطالعات آماده به اثبات اگر هر شات واقعا کار می کند — و شاید ارائه یک واقعیت را بررسی کنید.

در حال حاضر بریتانیا و محققان چینی در حال تعقیب coronavirus فراتر از مرزهای خود را تست بالقوه واکسن در برزیل و امارات متحده عربی به دلیل وجود بیش از حد چند عفونت های جدید در صفحه اصلی برای دریافت پاسخ روشن است.

ایالات متحده مجموعه ای برای باز کردن بزرگترین محاکمه — 30000 نفر برای تست یک دولت-ایجاد شات با شروع در ماه جولای و پس از حدود یک ماه بعد با یکی دیگر از 30,000 انتظار برای تست یک یک.

کسانی که به احتمال زیاد تقسیم خواهد شد در میان آمریکایی ها و داوطلبان در کشورهای دیگر مانند برزیل یا آفریقای جنوبی, Dr. Anthony Fauci از موسسه ملی بهداشت گفت: آسوشیتد پرس.

در حالی که او را خوش "بوده ایم سوخته قبل از" Fauci هشدار داد. چند موفقیت در نقاط مختلف جهان حیاتی است.

این مسابقه که برای اولین بار وجود دارد. این است به عنوان بسیاری از تایید امن و موثر واکسن به عنوان احتمالا شما می توانید" Fauci گفت.

واکسن کارشناسان می گویند از آن زمان به مجموعه انتظارات عمومی است. بسیاری از دانشمندان انتظار نیست coronavirus واکسن تقریبا به عنوان محافظ به عنوان سرخک شات.

اگر بهترین COVID-19 واکسن تنها 50 درصد موثر "است که هنوز هم به من واکسن," دکتر گفت: جلب Weissman از دانشگاه پنسیلوانیا است.

"ما نیاز به شروع به داشتن این گفتگو در حال حاضر" بنابراین مردم نمی شود شگفت زده او اضافه شده است.

و برای تمام وعده های دولت از انباشت دوز به امید شروع واکسن تا پایان سال, در اینجا بگیر: حتی اگر یک شات تابه — و این یکی که کشور خود را انبار — تنها برخی از مردم در معرض خطر مانند کارگران ضروری رفتن به جبهه یک خط بسیار طولانی.

"شما و من واکسن این سال ؟ هیچ راه" گفت: دانشگاه دوک سلامت اقتصاددان دیوید ریدلی.

واکسن قطار بدن به سرعت تشخیص و دفع تهاجم جوانه. حدود 15 تجربی COVID-19 واکسن در مراحل مختلف مطالعات انسانی در سراسر جهان است.

و در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد هر را از تابه خارج حرکت سه نوع مختلف به تست نهایی ارائه می دهد شانس بهتر — به خصوص از دانشمندان هنوز نمی دانند که چقدر قوی یک واکنش ایمنی بدن عکس باید جرقه برای محافظت از.

اندازه گیری که با ثابت واکسن را "واقعا کمک به ما در درک برای همه واکسن های دیگر در توسعه آنها نیز شانس دارد ؟" گفت: آکسفورد دانشگاه محقق سارا گیلبرت.

تنها چین است که هل دادن "،" واکسن ساخته شده توسط رشد جدید کروناویروس و کشتن آن. واکسن توسط Sinovac تراریخته و SinoPharm استفاده از این فن آوری قدیمی که نیاز به امنیت بالا در آزمایشگاه برای تولید است اما قابل اعتماد راه عکس فلج اطفال و برخی از واکسن آنفولانزا ساخته شده است.

اکثر واکسن های دیگر در خط لوله هدف نه کل جوانه اما یک قطعه کلیدی — "سنبله" پروتئین است که خاتم سطح coronavirus و کمک می کند تا آن را حمله به سلول های انسان است.

کاندیدان پیشتاز با استفاده از فن آوری های جدید است که عکس های سریع تر برای تولید اما هنوز ثابت شده است که در مردم است.

آکسفورد روش: ژنتیکی مهندس ویروس سرماخوردگی شامپانزه بنابراین آن را نمی خواهد اما می تواند حامل ژن که سنبله پروتئین را فقط به اندازه کافی به سلول های ترفند سیستم ایمنی بدن است که عفونت را دم.

یکی دیگر از واکسن های ساخته شده توسط NIH و مدرن, Inc. به سادگی نصب یک قطعه از coronavirus کد ژنتیکی است که به دستور بدن برای تولید بی ضرر سنبله نسخه هایی که سیستم ایمنی بدن یاد می گیرد به رسمیت شناختن.

محققان باید تست هزاران نفر از مردم که در آن COVID-19 صعودی است — چرا که پس از آن خیلی دیر — اما جایی که آن را از سوختن, Fauci گفت.

تنها در صورتی این ویروس شروع به گسترش از طریق یک جامعه چند هفته پس از داوطلبان دریافت یا یک واکسن یا ساختگی شات — زمان به اندازه کافی برای سیستم ایمنی بدن به برگرد تا — آیا دانشمندان بهترین شانس در مقایسه با کدام گروه بیشتر بیماری است.

فاقد یک توپ کریستال های NIH است واکسن تست شبکه در آمریکا و آمریکای جنوبی و آفریقای جنوبی در آماده به کار در حالی که تصمیم گیری نهایی در تابستان انجام شد.

"ما در حال رفتن به انجام آن را در سایت های مختلف با درجه ای از انعطاف پذیری" به طوری که محققان می توانند به سرعت در حال تغییر به عنوان ویروس حرکت Fauci گفت. "هیچ چیز در حال رفتن به آسان است."

آکسفورد شات با 10000 فرد مطالعه جریان در انگلستان در حال حاضر مواجه می شوند که مانع. گیلبرت گفت: یک کمیته پارلمان در هفته گذشته است که وجود دارد "شانس کمی رک و پوست کنده" اثبات اثربخشی واکسن در بریتانیا پس از عفونت کاهش یافت با این مستند.

بنابراین تیم او نگاه کرد در خارج از کشور. در علاوه بر این به برنامه ریزی آمریکا-اجرای مطالعه برزیل هفته گذشته آغاز شد و در آخرین مرحله آزمون آکسفورد در 5,000 سلامت کارگران تجربی اول COVID-19 واکسن در آمریکای جنوبی است. در یکی دیگر از اولین آفریقای جنوبی افتتاح کوچکتر ایمنی مطالعه آکسفورد شات.

با چند عفونت های جدید در چین Sinovac ماه آینده آغاز خواهد شد آزمون های نهایی در 9,000 برزیل داوطلبان. و SinoPharm فقط امضا توافق نامه با امارات متحده عربی; که مطالعه اندازه روشن نیست. (AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن