نرم و صاف منچستر یونایتد سهولت به پیروزی دیگر در مبارزه استون ویلا

منچستر یونایتد داشته قابل تعقیب برتر در چهار نقطه با راحت 3-0 برنده در سقوط تهدید استون ویلا در لیگ برتر در ر

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

منچستر یونایتد داشته قابل تعقیب برتر در چهار نقطه با راحت 3-0 برنده در سقوط تهدید استون ویلا در لیگ برتر در روز پنج شنبه.

این پیروزی به معنی متحد که در حال حاضر شکست نخورده در 17 بازی در تمام مسابقات اول شد تیم پس از شکل گیری لیگ برتر به پیروزی در چهار بازی متوالی با اختلاف سه گل یا بیشتر.

اوله گونار Solskjaer طرف هستند و پنجم در جدول یک نقطه در پشت چهارم-قرار داده لستر سیتی و دو شناور از چلسی در سوم چهار بازی باقی مانده است.

ایالات رفتم جلو در دقیقه 27 بعد از یک بحث مجازات جایزه که داور جان ماس حکم داد که Ezri Konsa آورده بود پایین برونو فرناندز فقط در داخل جعبه است. پرتغال بین المللی گل رز برای تبدیل نقطه ضربه.

ویلا دروازه په په رینا نگه داشته بود مشغول برخورد با تلاش های از آنتونی رزمی و ماسون گرینوود در حالی که Fernandes از دست رفته یک فرصت بزرگ زمانی که او در راس بیش از زمانی که بینام و نشان با هدف در رحمت خود.

وجود اختلاف در مورد ایالات هدف دوم اگر چه فقط قبل از شکستن یک غرش رانندگی از گرین بعد از کار خوب از رزمی.

18 ساله در حال حاضر گل از 16 گل در تمام مسابقات این فصل است و به سرعت در حال ظهور به عنوان یکی از هیجان انگیز ترین استعدادهای جوان دیده می شود در ایران برای سال.

"از زمانی که من به این باشگاه, تیم جوانان پرسپولیس و او به ثمر رساند سه من فکر می کنم من به تماشای آن بازی در فیلم و این طبیعی است که برای او به نمره اهداف و رسیدگی به توپ" گفت: Solskjaer.

"در حال حاضر او با بازیکنان بهتر بهره گیری از آن را فقط می شود با کار خود را, که او باید باشد و فقط با بهره گیری خود را از فوتبال" نروژی اضافه شده است.

پل پوگبا پیچیده پیروزی مقابل ویلا طرف که نگاه بیروحیه که Fernandes بازی هوشمندانه گوشه ای عمیق به فرانسوی در خارج از جعبه و جام جهانی برنده قرار داده شده توپ در گوشه پایین گذشته یک حرکت رینا برای اولین بار خود را هدف لیگ از ماه آوریل 2019.

رزمی لعنتی علیه نوار به عنوان متحد تهدید به اجرا شورش علیه دین اسمیت جانبی که در کنار پایین در 27 امتیاز چهار پشت 17th-واتفورد قرار می گیرد.

"آن هم پاشید, با هدف اول ،

"من می توانم درک Jon خزه گرفتن آن اشتباه است اما من نمی دانم چه VAR به دنبال — آن را یک تصمیم ننگین. آنها را به یک صفحه نمایش آنها می توانید بروید و به آن نگاه کنید اما آنها به نظر نمی رسد به زحمت" اسمیت اضافه شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن