پریانکا گاندی spars با Hardeep پوری بیش ییلاقی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:05:36 am اتحادیه وزیر Hardeep سینگ پ

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 1:05:36 am
اتحادیه وزیر Hardeep سینگ پوری و کنگره رهبر پریانکا گاندی Vadra.

کنگره رهبر پریانکا گاندی Vadra و اتحادیه های توسعه شهری وزیر Hardeep سینگ پوری در شنبه sparred بیش از تخلیه خانههای اختصاص داده شده به او در Lutyens' ییلاقی منطقه. این می آید روز پس از دولت خواسته او را به تخلیه خانههای گفته او سهم می ایستد لغو از او نیست SPG protectee کنه.

ردیف شروع شد و پس از Priyanka رد گزارش رسانه ها گفته است که نارندرا نخست وزیر توافق کردند که به یک درخواست به او اجازه دهد برای حفظ 35, لدهی املاک و خانههای ییلاقی برای برخی از زمان.

"این خبر جعلی. من ساخته شده است هر گونه درخواست به دولت است. طبق اخراج نامه به دست من در 1st جولای من خواهد بود برگزاركننده دولت محل اقامت در 35 لدهی و مستغلات توسط 1st August" او هنوز توییتی.

اتحادیه وزیر مسکن و امور شهری Hardeep سینگ پوری پس از آن, توییتی "حقایق برای خود صحبت می کنند! قدرتمند کنگره رهبر با نفوذ در حزب به نام من در روز 4 ژوئیه سال 2020 در 12:05 بعد از ظهر به درخواست 35, لدهی و مستغلات اختصاص داده شده بود به یکی دیگر از شرکت MP به طوری که Priyanka Vadra باقی می ماند. بیایید نه sensationalise همه چیز لطفا."

Priyanka ضربه به عقب "اگر کسی شما را به نام آقای پوری من با تشکر از آنها را برای خود نگرانی و با تشکر از شما برای توجه شما و همچنین, اما آن را هنوز هم تغییر نمی کند حقایق: من را ساخته اند هیچ گونه درخواست و من در ساخت چنین درخواست. همانطور که گفتم من خواهد بود تخلیه خانه توسط 1st ماه اوت به عنوان مورد نیاز..."

پوری جواب "رهبر که به نام من و بسیاری از دیگران است که در بالا بسیار از کنگره سلسله مراتب... همان مشاور سیاسی که صحبت می کند و اعمال خود را در خانواده از طرف..."

او همچنین از او خواست تا "برای اولین بار مرتب کردن این مسائل در درون خود حزب قبل از تخلیه در" و افزود که "خط حق و قربانی رفتن نیست به خوبی با هم".

کنگره در حمایت از Priyanka.

"جناب آقای پوری Priyankaji دعوا بر مشکلات مردم و نیاز به هیچ سوغات خود را از ilk. پس لاف زدن unwarrantedly. این موضوع بسته شده است. و به طوری که همه می دانید, آیا شما تخصیص دادن 35, لدهی و مستغلات به کنگره MP یا BJP سخنگوی? بنابراین pl توقف sensationaling تو نهفته است" گفت: این حزب ارتباطی سر گروه Randeep Surjewala.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب