Malleswari هنوز هم در تعقیب رویای خود را از راه اندازی یک آکادمی

از آن شده است از دو دهه پس از وزنه بردار Karnam Malleswari مسجل تاریخی برنز در سیدنی برای تبدیل شدن به اولین ز

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

از آن شده است از دو دهه پس از وزنه بردار Karnam Malleswari مسجل تاریخی برنز در سیدنی برای تبدیل شدن به اولین زن ورزشکار را به نفع خود مدال های المپیک.

دو بار قهرمان جهان است که هنوز هم در تعقیب یک رویا — برای راه اندازی یک وزنه آکادمی در خانه اش در ایالت آندرا پرادش — پس از هشت سال پس از ترک ورزش است.

45 سال Malleswari می گوید با وجود بهترین تلاش ها برای چند سال گذشته او در حال گرفتن نوع حمایت از انتظار برای آکادمی در نظر دارد.

"من نمی دانم دلایل دقیق. به نوعی همه چیز واقعا هرگز نقل مکان کرد و در مسیر درست است. مدتی پیش من از عهده یک تور گسترده در شمال-ساحلی آندرا کمربند (ویساکاپاتنام Vizianagaram و سریککولم) است که بسیاری از وزنه برداری استعداد.

"من حتی شناسایی برخی از بهترین جوان چشم انداز (پسران و دختران). اما هیچ پیشرفت بیشتر ممکن بود در تحقق رویای من," Malleswari گفت هندو از خانه اش در Yamunagar, Haryana.

"استعداد جوان نیاز به حمایت در تمام جبهه ها و این که چرا من مشتاق به راه اندازی یک آکادمی در آندرا و تولید المپیک medallists."

قهرمان که در حال حاضر شروع به یک آکادمی در Yamunagar سه سال پیش گفت: "من در این جلسه آندرا وزیر Y. S. Jagan موهان ردی به او مختصر در مورد برنامه های من و من امیدوار هستم از پاسخ مثبت این زمان در اطراف.

"در طول مستند ورزشکاران نیاز به حمایت روانی برای جلوگیری از خستگی ذهنی و باید مثبت باشد. آموزش فردی خواهد بود بخشی جدایی ناپذیر از هر برنامه از این پس با توجه به COVID-19 دستورالعمل."

Malleswari افزود: "روش های آموزشی ملزم به تغییر. قبلا حداقل چهار تا پنج استفاده می شود برای آموزش در یک مجموعه. در حال حاضر تنها یک را می توان مجاز است. اما دوباره این نباید یک موضوع است."

در ساخت چند زبانه biopic بر او نامی حرفه ای Malleshwari گفت که او نمی خواهد عمل در این فیلم اما امید آن خواهد شد الهام بخش برای همه دختران و پسران به خصوص در روستاهای دور افتاده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن