ایمنی ضعیف پروتکل تفکیک پاسخ اضطراری led به ویساکاپاتنام نشت گاز: پنل

توسط: PTI | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 7:14:39 pm این HPC نیز مشاهده شده است که کارخانه "مطلقا هیچ سهام

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: PTI | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 7:14:39 pm
vizag gas leak, vishakhapatnam gas leak, lg polymers gas leak villages, vizag gas leak, lg polymers plant این HPC نیز مشاهده شده است که کارخانه "مطلقا هیچ سهام بازدارنده و ناچیز سهام terminators که می توانست مورد استفاده قرار گیرد برای به حداقل رساندن تاثیر این حادثه اگر نه خنثی کردن آن است. (عکس: رویترز/فایل)

فقیر پروتکل های ایمنی و مجموع تفکیک پاسخ اضطراری از روش بودند که علل ریشه ای از مه 7 استایرن بخار نشت در LG پلیمر واحد در ویساکاپاتنام که در آن 12 نفر کشته شدند و صدها نفر بیمار بالا طراحی شده کمیته تشکیل شده توسط آندرا پرادش دولت گفت: در روز دوشنبه.

با استناد به چند بیآنکه در بخشی از LG این HPC ایراد گرفت که "شلی مدیریت" برای ایمنی ضعیف پروتکل ایمنی ضعیف آگاهی و ناکافی ارزیابی ریسک پاسخ که تشدید وضعیت, یک مقام ارشد دولت گفت PTI.

این HPC به رهبری محیط زیست و جنگل های ویژه دبیر کل Neerabh کومار پراساد ارسال شده 4000 صفحه گزارش به وزیر Y S Jagan موهان ردی در اینجا در روز دوشنبه.

"حادثه رخ داده است با توجه به غیر قابل کنترل انتشار بخار استایرن از M6 مخزن در LG گیاهی است که واجد شرایط به عنوان یک حادثه بزرگ در زیر ساخت های ذخیره سازی و واردات مواد شیمیایی خطرناک قوانین, 1989.

طراحی ضعیف از مخزن ناکافی تبرید و معیوب سیستم خنک کننده فقدان گردش خون و مخلوط کردن سیستم ضعیف ایمنی فرایند مدیریت سیستم و در کل شکست از واکنش های اضطراری از روش بودند با ریشه های حادثه" به HPC گفت: در آن گزارش.

این HPC نیز مشاهده شده است که کارخانه "مطلقا هیچ سهام بازدارنده و ناچیز سهام terminators که می توانست مورد استفاده قرار گیرد برای به حداقل رساندن تاثیر این حادثه اگر نه خنثی کردن آن است.

"درجه حرارت در مخزن قابل ملاحظه ای افزایش یافت. این یک تانک با دریچه.

افزایش دما باعث استایرن مایع در نهایت تبخیر و افزایش فشار" به HPC اشاره کرد.

این کمیته همچنین مشاهده شده است که سیستم زنگ خطر (در کارخانه) مورد استفاده قرار گرفت با وجود مجموع 36 فعال سازی نقاط از جمله یکی در کارخانه دروازه.

با استفاده از این زنگ می تواند هشدار به مردم در مجاورت (از خطر قریب الوقوع) به آن اضافه شده است.

مدیر موسسه هندی نفت (Dehradun) Anjan ری, مدیر کل DGFASLI R K Elangovan مدیر منطقه مرکزی در کنترل آلودگی هیئت مدیره (پونا) بهارات Kumar Sharma, AP ویژه دبیر کل (صنایع) Karikal Valaven AP کنترل آلودگی عضو هیئت مدیره-وزیر Vivek Yadav و دیگران بودند بخشی از HPC.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب