Glensheen باز می شود زمینه های تاریخی

پس از بسته شدن برای بیش از دو ماه دلوت را Glensheen عمارت آن باز کرده و زمینه را برای عموم است. این سایت تاری

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

پس از بسته شدن برای بیش از دو ماه دلوت را Glensheen عمارت آن باز کرده و زمینه را برای عموم است. این سایت تاریخی خواهد بود به آرامی بازگشایی با یک رویکرد مرحله به مرحله در خط با مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz را "با خیال راحت تنظیم صفحة" دستورالعمل با توجه به انتشار اخبار از Glensheen.

تاریخی و مستغلات است که زیر راهنمایی و روش های ایمنی صادر شده توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از ایالت مینه سوتا دانشگاه مینه سوتا و آمریکا داد از موزه آزادی گفت. اولین مرحله در بازگشایی در دسترس خواهد بود به Glensheen اعضا و افرادی که قبل از خرید بلیط به کمک به حداقل رساندن تعداد زیادی از مردم در املاک و به حداکثر رساندن فیزیکی فاصله.

"با ایمنی کارکنان و مهمانان به عنوان اولویت ما این افتتاح فاز مایع هستند و در صورت نیاز خواهد بود پشت پا گفت:" انتشار اخبار از مدیر بازاریابی جین Pederson.

با زمینه بازگشایی این موزه آغاز شده است یک ارتقاء جدید, "Tim روباه سکه شکار" به مهمانان بیشتری برای انجام در حالی که راه رفتن در این زمینه. با خرید از $5 به طور کلی پذیرش در زمینه تصویب مهمان می تواند شکار برای 10 سکه است. هنگامی که مهمانان برای پیدا کردن سکه, آنها می توانند آن را به خانه حمل رایگان پذیرش عمومی منتقل می کند. مهمان ممکن است در نگه داشتن سکه ها.

مهمان همچنین می توانید با استفاده از Glensheen نرم افزار رایگان برای یادگیری اطلاعات دقیق در مورد چند نقاط مورد علاقه در اطراف املاک و لذت بردن از خود هدایت زمینه های تور.

بلیط را می توان از قبل خریداری شده در glensheen.org/tour/grouonds-pass.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن