Truex موج در اواخر Martinsville پیروزی

مارتین Truex جونیور انداخت یکی دیگر از بیل از خاک خود را در یک زمان شهرت به عنوان یک کوتاه-پیگیری از دست داده

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

مارتین Truex جونیور انداخت یکی دیگر از بیل از خاک خود را در یک زمان شهرت به عنوان یک کوتاه-پیگیری از دست داده و روح در شب چهارشنبه به عنوان او آمد قوی در اواخر رفتن و برنده Blu-Emu حداکثر تسکین درد 500 در .526 مایل Martinsville (Va.) جاده سریع السیر.

Truex این 2017 جام نسکار سری قهرمان در زمان سرب برای اولین بار در مسابقه در دامان 370 و رهبری بقیه راه برای به دست آوردن اولین پیروزی فصل و 27 از کار خود را.

این Joe Gibbs Racing راننده پیروزی حتی اگر او جریمه ورود به جاده گودال در اوایل مسابقه و همچنین تا به حال به برخی از جلو بدنه برش دور.

پایان دوم -- بیش از چهار ثانیه به عقب -- شد تیم Penske را Ryan Blaney.

Penske رانندگان Brad Keselowski و جوی afton wagner به پایان رسید و سوم و چهارم بود.

پنجم شد تعقیب الیوت از Hendrick Motorsports.

در Truex اول 80 شروع می شود در آهنگ های که اندازه گیری کمتر از یک مایل در اطراف او صفر پیروزی و متوسط خود را به پایان بود 19. در گذشته شش شروع می شود در shorties او برنده چهار بار. دو نفر از آن چهار پیروزی شده اند در Martinsville, جایی که او با پیروزی در ماه اکتبر گذشته.

این مسابقه برای اولین بار بود در یک شنبه شب در Martinsville. آن هفتم پس از دو-plus-ماه همه گیر-وقفه اجباری شد و 11 فصل است. مسابقه اجرا شد بدون طرفداران در grandstands به دلیل بیماری همه گیر.

برای یک ساعت یا بیشتر آن نگاه به عنوان اینکه Jimmie Johnson 105-مسابقه winless خط به پایان رسیده. جانسون هفت بار قهرمان سری که آخرین پیروزی آمد در سال 2017, زمان سرب در دامان 202. او آن را برای بقیه 130-lap مرحله دوم. اما در اوایل سوم و مرحله نهایی -- در دامان 273 -- Johnson با تصویب شد Blaney و او هرگز واقعا تهدید دوباره.

جانسون که همواره برای Hendrick Motorsports, led بیشتر دور در روز چهارشنبه (70) از در دیگر 10 مسابقه این فصل در ترکیب رسید اما 10.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن