بن استوکس و سوال روی حیله و تزویر برای تحلیلگران

بن استوکس دو سرعت به بلند کردن زمینه یک توپ خود بولینگ در تست دوم شد نمایشگاهی از 'cricketness' از ورزش است. آ

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399

بن استوکس دو سرعت به بلند کردن زمینه یک توپ خود بولینگ در تست دوم شد نمایشگاهی از 'cricketness' از ورزش است. آیا این تفاوت به نمره (ضربه زد چهار) وجود دارد به اندازه کافی زمان برای سمت چپ انگلستان را به نفع خود و استوکس خود بود خسته ترین مرد روی زمینه پس از ساخت 254 اجرا می شود و در مسیر به بولینگ 28 اور در همه.

عمل است که نمی شود در هر نقطه است یک بخش ضروری از ورزش است. یک مسی دریبل گذشته یک زن و شوهر از بازیکنان یک فدرر بازگشت یک شات نبود او انتظار می رود برای رسیدن به چشمک زدن و شما آن را از دست. هیچ پاورقی در کارت امتیازی به علامت آن هیچ راهی برای گفتن در صورتی که یک عمل سرزندگی منجر به چیزی بیشتر ملموس است.

در استوکس مورد Jermaine بلک وود گرفتار شد پشت سر سه توپ بعد. هیچ اتصال, اما پس از آن دوباره...

"فیلدینگ که باعث می شود تفاوت به نمره" یکی از معیارهای تحلیلگران در تلاش برای تسخیر final frontier در ورزش از آمار. قبلا پیروان این بازی نسبت شکل به ارزش یک fielder: "او موجب صرفه جویی 30 اجرا می شود هر آزمون" آنها گفتند: پایگاه رقم در چیزی بیش از شهود و مهربانی. در حال حاضر اطلاعات كارخانة استفاده بیشتر از روش های پیچیده برای رسیدن به آمار و ارقام خود را.

هر عمل است قضاوت با نتیجه — یک اجرا را نجات داد, آیا هزینه اجرا و یا آن را نه ؟ همچنین با این نسخهها کار بر روی کاهش یافته است جلب: که این رودخانه چه بود تاثیر گرفتن از دست رفته?

آن است که یک سیستم کامل اما پس از آن هیچ چیز نه پنبه حلاجی شده و بولینگ متوسط که موفق به بافت در نظر میگیرد. و اگر شما می توانید متن را در نظر میگیرد و سپس به شما اجازه ذهنیت را از طریق درب عقب. "فیلدینگ به طور متوسط" ممکن است به زودی بخشی از یک بازیکن رکورد اما جاده پر از دست انداز است.

گام های بلندی

از سه مهارت های اصلی درگیر در این بازی فیلدینگ است که ساخته شده است که بزرگترین گام های, در سال های اخیر است. این اتفاق افتاد پس از ورود از یک روز بین المللی در اوایل دهه 1970 و به سرعت در حال پیشرفت با T20. فرد fielder ممکن است یا ممکن است در همان کلاس به عنوان یک Colin شیرین و مطلوب و یا یک Jonty رودز اما تیم به عنوان یک کل مطرح کرده اند عملکرد خود را.

فیلدینگ تنها شاخه ای از بازی که در آن اگر کسی تلاش می کند به اندازه کافی سخت می توانید مطمئن شوید که از موفقیت است. Ranji نوشت که در سال 1897 و در ادامه به امروز درست است. چندی پیش یک کاپیتان را پنهان فقیر صحرا نورد در اواسط روز و یا گاهی اوقات به عنوان هند را در لغزش. مانند یک بازیکن بیش از حد با ارزش به صورت ضربه و یا پرتاب کننده رد می شود در ضعیف فیلدینگ مهارت به تنهایی.

بزرگ Eknath Solkar ساخته شده دو تور نسبت به پایان کار خود را در قدرت از خود فیلدینگ به تنهایی.

در دهه هفتاد هند نمی شد بالا یک نقطه از بازی ماهرانه آوردن در 12th man Solkar به محرک مانند Parthasarathy شارما 'کشیده یک عضله و یا تا به حال یک دیپلماتیک ناراحتی معده. در 27 آزمون Solkar برداشت 53 جلب, که برخی از آنها نه به عنوان طبقه بندی شده مانند تا او دست خود را در اطراف آنها را.

بازی خنده دار

کریکت یک بازی خنده دار یک فرد رقابت در یک تیم ورزشی; رودخانه در مقابل کاسه ساز در قلب آن است.

در اینجا مایک Brearley در بازی Erapalli Prasanna: "من و او خواهد درگیر در یک نوع از چشم-بازی بازی. نگاه خود می گویند, 'OK شما بازی که یکی همه حق است, اما آن را یک بعدی زمین؟' و معدن خواهد پاسخ 'بله شما فریب خورده من کمی اما متوجه من تنظیم خوب به اندازه کافی است." او می توانست صحبت از هر رودخانه بازی هر کاسه.

دونده از سوی دیگر, بازی نقش حمایت. اهداف جمعی و نه فردی است. یک استوکس در حال اجرا را به مرز برای درست کردن خود بولینگ ارسال حداقل یک زن و شوهر از پیام های به هم تیمی های خود. یکی واضح است: من در رقابت با هر فیبر از بدن من. زیرکانه تر این است که: اگر شما می خواهید به یک fielder شما باید از آن لذت ببرید تا آنجا که من انجام دهد.

محض لذت بردن

این آخرین محض لذت بردن از آن — یک درس از همه دونده. کالین مطلوب شاید بزرگترین پوشش نقطه از همه به طور ناگهانی در کلمات Wisdenتولید مواد منفجره انتخاب کنید تا به دنبال گلوله پرتاب. "مردم فکر می کنم چیزی که اتفاق می افتد و این امر آنها را از خواب بیدار از جمله دونده" او گفت:. بزرگ دونده ها در هنرمندان بزرگ.

در یک تور از انگلستان مطلوب به یک نمایشگاه در طول یک باران ، چیدن توپ در اجرای او ضربه کنده 12 بار از 15. "آنها به من خراب با دادن سه تخته به هدف در," او گفت:. "من همیشه تمرین فقط با یک."

آیا ما قضاوت یک صحرا نورد با محدودیت و یا توانایی های خود را برای غلبه بر آنها ؟ که یکی دیگر از سختی یکی برای تحلیلگران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن