Paes ترجیح مشاوره به حال جام دیویس کاپیتان

Leander Paes ممکن است مشتاق به بازی در یک رکورد هشتم بازی های المپیک در توکیو. با این حال او مجبور شد برای گفت

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

Leander Paes ممکن است مشتاق به بازی در یک رکورد هشتم بازی های المپیک در توکیو. با این حال او مجبور شد برای گفتن " نه " زمانی که Purav رجا تردید که آیا او خواهد رقابت در سال 2024 edition اگر توکیو لغو کردم.

این یک بی پروا اوج برای یکشنبه Instagram نشان می دهد چای با رجابه عنوان مهمان ویژه Lara Dutta طعنه میزبان است که نشان می دهد باید به نام "رم با راجا' احتمالا به عنوان وسیله ای برای جشن, شوهر, Mahesh Bhupathi تولد.

رابطه عشق و نفرت

سابق Miss Universe شوخی که Bhupathi حال تبدیل شدن به "یک سال بزرگتر [اما] من نمی دانم که آیا او تبدیل شده عاقلانه تر". او همچنین در برابر رابطه عشق و نفرت از Paes و Bhupathi به یکی از بين شاه شاهرخ خان و سلمان خان.

Paes هیجان زده شد به بحث در مورد خود فیلم Rajdhani بیاناما گفت که او موفق سرمایه گذاری کسب و کار بودند "بازی های المپیک, شلم دونفره و مخلوط دو برابر". او تصمیم گرفتند به مربی پسران به جای تبدیل شدن به جام دیویس کاپیتان دوباره.

او سرگرم بینندگان دارای حق اعمال خود را از راکت تنیس مانند یک خفاش کریکت به تقلید از پوشش درایو Sachin Tendulkar کشیدن M. S. Dhoni و راست شش Ganesh raina vijay.

"من بهترین من Virat Kohli گفت:" 46 ساله Paes زمانی که میزبان پیشنهاد یک چالش تناسب اندام توسط یک کریکت.

حتی اگر او ستایش Rahul Dravid خوشحال برای دیدن او را "مبارزه در سنگر", Paes برداشت Sourav Ganguly برای او جذاب و حرفه ای و پیش بینی ICC موقعیت سابق هند کریکت کاپیتان و زمان BCCI جمهور.

سحر و جادو ترکه

وقتی پرسید که چه او ندارد پائیس گفت: "گرز جادویی برای از بین بردن فقر است."

بین Bhupathi را پشت دست ضربه زدن بازگشت و Bopanna را خدمت Paes برداشت دومی گفت: "این یک جهنم از یک خدمت".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن