درخواست برای اعلام PM مراقبت صندوق به عنوان "مقام دولتی" تحت RTI نه نگهداری: سازمان بنادر و دریانوردی به دهلی نو HC

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 8:17:31 pm این درخواست به دنبال جهت کنار CPIO

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 8:17:31 pm
pm cares fund, delhi high court, rti, public authority under rti, pmo, indian express این درخواست به دنبال جهت کنار CPIO را سفارش و به ارائه اسناد و مدارک به عنوان به دنبال او در RTI نرم افزار. (تصویر برای نمایندگی)

دفتر نخست وزیر (PMO) چهارشنبه مطرح اعتراض در دادگاه عالی دهلی نو بیش از نگهداری از یک درخواست به دنبال اعلام PM مراقبت صندوق به عنوان "مقام دولتی" تحت حق دسترسی به اطلاعات (RTI) عمل می کنند. عدالت نوین چاولا که انجام شنوایی از طریق ویدیو کنفرانس گفته شد توسط وکیل عمومی Tushar مهتا که به نمایندگی از سازمان بنادر و دریانوردی که او را در یک فایل پاسخ در توضیح دلیل این درخواست باید سرگرم شود.

دادگاه عالی ذکر شده این موضوع برای بیشتر شنیدن در اوت 28. دادگاه عالی شد از شنیدن درخواست توسط Samyak Gangwal به چالش کشیدن ژوئن 2 منظور از مرکزی اطلاعات عمومی افسر (CPIO), سازمان بنادر و دریانوردی به دلیل خودداری از ارائه اسناد به دنبال او بر روی زمین است که PM مراقبت صندوق است نه یک مقام دولتی تحت RTI عمل می کنند.

این درخواست به دنبال جهت کنار CPIO را سفارش و به ارائه اسناد و مدارک به عنوان به دنبال او در RTI نرم افزار. درخواست ثبت از طریق طرفداران Debopriyo Moulik و Ayush Shrivastava گفت: به عنوان یک اندازه گیری برای مبارزه با COVID 19 همه گیر در سازمان بنادر و دریانوردی در مارس 28, از طریق یک را فشار دهید توجه داشته باشید اعلام کرد که ایجاد یک اعتماد خیریه با نام نخست وزیر را شهروند کمک و امداد در شرایط اضطراری صندوق (PM مراقبت صندوق).

در آزادی مطبوعات در سازمان بنادر و دریانوردی به دادگاه تجدید نظر به شهروندان این کشور را سخاوتمندانه اهدا به PM مراقبت صندوق در نور شدید بهداشتی و اقتصادی انشعابات از COVID 19 همه گیر آن افزود که کمک های مالی در این صندوق که واجد شرایط به عنوان CSR و معافیت از مالیات.

در تاریخ 1 مه درخواست ثبت یک RTI برنامه به دنبال یک کپی از سند اعتماد از ساعت مراقبت صندوق سند یا نامه رجوع شود که این صندوق تشکیل شد و کپی از تمام فایل ها از جمله note sheets, نامه, ارتباطات, دفتر یادداشت و یا سفارشات جایی که تصمیم به تشکیل این صندوق در نظر گرفته شد. اما در ژوئن 2, CPIO از سازمان بنادر و دریانوردی حاضر اطلاعات بر روی زمین است که PM مراقبت است نه یک مقام دولتی تحت ambit از RTI عمل این درخواست گفت: در حالی که به چالش کشیدن این تصمیم.

آن گفت PM مراقبت بدن در مالکیت و یا کنترل شده توسط دولت مناسب به عنوان آن امنا شامل نخست وزیر و وزیران دفاع و امور خانه و امور مالی.

در همین حال یکی دیگر از طومار در ساعت مراقبت در صندوق آن است که برای شنوایی قبل از یک نیمکت از رئیس دادگستری D N پاتل و عدالت Prateek جالان اعلام شد اخراج به خارج به عنوان درخواست نزدیک دادگاه عالی و بدون ترجیح می دهند یک RTI نرم افزار در این زمینه است.

مدافع Surender سینگ Hooda که ثبت دادخواست تا به حال نیز به دنبال جهت به PM مراقبت صندوق به فاش کردن اطلاعات تحت RTI عمل آن را به عنوان یک قدرت و خواست برای جزئیات بیشتر از پول را دریافت و استفاده است. این درخواست گفته بود که پس از دو ماه از ایجاد آن کل مجموعه این صندوق می ایستد در حدود 10 ، 000 تومان کرور و مقدار شده است پس از جمع آوری بر قدرت از اعتبار وام توسط دفتر نخست وزیر است.

تقاضای ثبت از طریق حمایت Aditya Hooda اشاره به گزارش منتشر شده در روزنامه ها در 31 مه که PM مراقبت صندوق حاضر به فاش کردن اطلاعات به دنبال یک Harsha Kundakarni تحت RTI عمل 2005 با این ادعا که این صندوق است نه یک "مقام دولتی" در ambit از عمل.

بنابراین درخواست کننده و یا هر کس دیگری را برنامه نیز با همان سرنوشت و از این رو اعمال طاقت فرسا درمان با پر کردن یک برنامه کاربردی دیگر و پس از تشکیل پرونده درخواست تجدید نظر قبل از اقتدار قانونی ممکن است توزیع با بهره از عدالت آن را گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن