شهروند حقوق باید با توجه به تقدم: رئیس سابق دادگستری Dipak Misra

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: 22 ژوئن 2020 8:02:12 pm رئیس سابق دادگستری از هند ع

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: 22 ژوئن 2020 8:02:12 pm
cji impeachment, chief justice of india, dipak misra, congress, opposition, rajya sabha secretariat, indian express رئیس سابق دادگستری از هند عدالت (Retd) Dipak Misra. (عکس)

رئیس سابق دادگستری از هند عدالت (Retd) Dipak Misra تأکید بر نیاز به دادن اولویت به حقوق اساسی هر شهروند و به نام "مفهوم" که در هند هر کس صحبت از حقوق و نه وظایف. عدالت Misra صحبت شد در یک وبینار در "تحول مشروطه' روز دوشنبه به طور مشترک سازماندهی شده توسط دانشکده حقوق و موسسه رهبری و حکومت از MS دانشگاه Baroda.

هر فرد باید با توجه به تشخیص علت و هویت خود را باید به اندازه کافی اعتبار به طوری که او متوجه می شود او freeness و توان گفت: رئیس سابق دادگستری از هند است.

تاکید بیشتر بر حقوق اساسی هر شهروند Misra اظهار داشت که حقوق شهروندان همیشه باید اولویت. "دولت (تمام بال دولت) قرار می دهد برای محدود کردن قدرت دولت است که یکی از جنبه های حکومت. جنبه دیگر این است که به چنین اقداماتی موجب آن از شما محافظت بریزید و در حقوق بیشتر به شهروندان است. وجود دارد برخی از غلط تصور که در هند هر کس مذاکرات در مورد حقوق اما هیچ کس در مورد وظایف... اگر مردم در حال انجام وظایف خود متمدن جامعه نمی تواند وجود داشته باشد. ...همه ما باید به یاد داشته باشید که حفاظت از حقوق اساسی ما ما از حقوق قانونی, باید اولویت," Misra گفت.

او در مورد کیفیت زندگی هر شهروند به عنوان او ساخته شده است یک مرجع به درک درستی از تحول مشروطه توسط یک قاضی از آفریقای جنوبی. "وجود دارد یک آفریقای جنوبی قاضی که می گوید: (در مورد قانون اساسی تحول) که قضات نگهبان قانون اساسی ارزش. آنها شده اند با توجه به مسئولیت برای حفاظت از کرامت انسانی. او صرفا در کیفیت زندگی همه شهروندان و به پتانسیل هر فرد" Misra گفت.

صحبت کردن در مورد قدرت واگذار شده از طریق قانون اساسی و چگونگی احترام به قانون اساسی رفتار ارزش های قانون اساسی و قانون اساسی مفهوم جدایی از قدرت تسهیل ایده مشروطه, Misra گفت: "در قانون اساسی ما قدرت داده است به اجرایی قوه مقننه و قوه قضائیه. قانون اساسی شده است و در تلاش برای قرار دادن محدودیت در اعمال این قدرت است و انتشار ایده احترام متقابل بال دیگر قدرت به دلیل جدایی از قدرت پیش زمینه مشروطه."

رئیس سابق دادگستری مشخص شده است که هر کشور برای خود دید اما در نهایت تلسکوپی دید ما را به یک هدف برای تبدیل. "شهروند حقوق باید با توجه به اولویت. چه کس از انتظار تحول داشت: حقوق آنها مورد احترام و آزادی و عزت و احترام است."

با اشاره به قضاوت مانند decriminalising بخش 377 و دور انداختن پایین بخش 497 (زنا), Misra صحبت در مورد تکامل از 'ایده های خاص و اهمیت شمول و چگونه دادگاه به در نظر گرفتن واقعیت های زندگی و اهمیت افراد هنگام قضاوت منتقل شد.

Misra همچنین تأکید بر اهمیت منحصر به فرد صداها و گفت که "هدف از تحول مشروطه است که به افشانده شدن دانه از اصول آزادی و برابری و برادری."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب