هند و چین مرز faceoff: به یاد شهدا — 'Maarte maarte مره hain'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 7:24:11 am 20 هندی پرسنل ارتش از جمله ف

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 7:24:11 am
china border, china border dispute, galwan valley, pangong tso, ladakh, china, china lac, india china, china india, china news, india news, border violence, indian army, pla 20 هندی پرسنل ارتش از جمله فرمانده افسر 16 بیهار کشته شدند شنبه شب در درگیری های خشونت بار با نیروهای نظامی در Galwan دره لاداخ که در آن مشارکت نیروهای نظامی در هر دو طرف جریان بود.

این 20 سربازان که درگذشت آمد از 11 متحده است. در حالی که شرکت Col B Santosh ببو بود از Telangana دیگران آمد از بیهار تا Odisha, Tamil Nadu, Jharkhand, Punjab, Madhya Pradesh, West Bengal, هیماچال پرادش و Chhattisgarh. آن را هند مبارزه است.

***

'فروتن یک رهبر که در زمان مراقبت از خود در نوجوانان'

دگروال Bikkumalla Santosh ببو 37,
Telangana

افسر فرمانده(CO) از 16 بیهار هنگ خود سالمندان و همکار تلوگو زبان افسران در ارتش یاد شناخته شده بود به فروتن نرم-صحبت های فرد و یک رهبر که در زمان مراقبت از خود را جواب بدهد. یکی از آخرین گفتگو با ببو یک افسر به یاد می آورد بود در مورد پذیرش از دو فرزند خود در سکوندربد که در آن او نوشته بعدی او به عنوان نگاه به جلو به خدمت در وزارت امور خارجه.

سرهنگ B Santosh ببو افسر فرمانده, 16 بیهار

باقی مانده خود را وارد حیدرآباد شب چهارشنبه.

دگروال ببو را ب Santoshi و دو فرزند Anirudh و Abigna شده اند که زندگی در دهلی نو رسیده حیدرآباد صبح روز چهارشنبه.

دگروال S Sreenivasa رائو ارشد همکار است که از همان شهر گفت: او یک رهبر است که در زمان مراقبت از خود را جواب بدهد. "او به زمین بود و نه در همه تهاجمی در طبیعت است. بسیار نرم-صحبت های همیشه سرد و آرام," او گفت:.

بخوانید | Galwan faceoff: چقدر جدی است و این وضعیت چه اتفاقی می افتد ؟

"او یک دائم الخمر از دسته ای از مدرسه به NDA و ایما. جوان و پر انرژی, با سابقه بسیار عالی. او فرمانده گردان گفت:" سرهنگ.

هنگامی که تماس Col آرون Kulkarni اصلی از Sainik مدرسه-Korukonda گفت که دگروال ببو بود که یک شرکت فعال در زمینه های فعالیت فارغ التحصیلان ماند و در تماس با معلمان خود را. "او بسیار آینده برای کمک به مدرسه... او یک مدل نقش برای دانش آموزان پس از شجاعانه مبارزه با دشمن در بالاترین میدان جنگ" اصل گفت.

***

'پاپا گفت: همه چیز از ظرفیت ما اما نه ارتش'

Sepoy گانش Ram Kunjam 28,
چتیسگر

Tiharu Ram Kunjam کردم تماس اطلاع رسانی در مورد برادرزاده اش مرگ از تعداد نامعلومی در روز سه شنبه بعد از ظهر. "قبل از من می تواند درک آنچه اتفاق می افتد شد تماس قطع شد," او گفت:. او پس از ساخته های بی حد و حصر تماس با همان شماره و همه بدون پاسخ مانده اند.

Sepoy گانش Ram Kunjam

Ganesh Ram Kunjam آمده بود خانه در ماه ژانویه خود را برای نامزدی. فرزند ارشد از سه خواهر و برادر او به ارتش پیوست و در سال 2011 به عنوان به زودی به عنوان او به پایان رسید و تحصیل. "او همیشه می خواست برای پیوستن به ارتش و آمادگی خود نیز گفت:" پدرش Itwari Ram Kunjam, 46. برای قبایل خانواده از برنج کشاورزان از Gidhali روستا در Kanker وجود دارد هیچ تردیدی در این ارسال پسر ارشد به ارتش. "ما تا به حال به او را به انجام کاری یا کالج است که هزینه های پول و یا آنچه که او واقعا می خواستم که خطرناک بود. من امیدوار بودم که این امر او را به یک زن و شوهر از تلاش برای پاک کردن ورودی, اما او پاک آن را در اولین تلاش ،

"او را نگه داشتن به ما گفتن که هر چیز دیگری است که ما ظرفیت های مالی, اما نه ارتش" Itwari Ram Kunjam گفت.

***

چپ امیدوار به بازگشت

دیپاک سینگ, 31, Madhya Pradesh

دیپاک سینگ سفر کرده بود در خانه خود در Farhada ایجاد کرد در ریوا منطقه, Madhya Pradesh به جشن هولی امیدوار به بازگشت به زودی. او از ازدواج در ماه نوامبر گذشته. پدرش Gajraj سینگ یک کشاورز گفت: هیچ کس تصور کرده بود پسرش را در بدن خواهد بازگشت پیچیده در Tricolour. او گفت که او با افتخار خود را قربانی. در ژوئن 20, Deepak را تکمیل و هشت سال در نیروی. وزیر Shivraj سینگ Chouhan و سابق سانتی متر کمال نات در میان رهبران که پرداخت می شود مراسم تجلیل از او.

بخوانید | شرکت های چینی برای از دست دادن هند کسب و کار در راه آهن و مخابرات

***

'بدترین ترس ما آمد واقعی'

Havildar Sunil Kumar, 37,
بیهار

سونیل کومار از Taranagar روستا در Patna به ارتش پیوست و در سال 2002. برادر بزرگتر و Anil Kumar بازنشسته Armyman گفت: "بدترین ترس ما آمد واقعی با اخبار خود را قربانی عالی. به عنوان خانواده یک سرباز وجود دارد این است که حس غرور و افتخار..." کومار واژن, Devi گفت: او آمده بود خانه هفت ماه پیش. این زوج دو پسر و یک دختر. کومار پدر Basudev سینگ اجرا می شود یک ارائه در فروشگاه خود ایجاد کرد.

***

'آخرین صحبت از یک هفته پیش...'

Sepoy Kundan کومار
30 بیهار

Sepoy Kundan کومار از ایران ایجاد کرد از سهرسا پیوست نیروهای در سال 2012. Kundan همسر عزیزم Devi (26) گفت: "شوهر من بازگشت به پیوستن به وظیفه در ژانویه 27. زمانی که من آخرین صحبت کرد و به او در ژوئن 9, او با صدا راحت اما نکته در تنش در مرز. او همچنین از من خواست به صحبت کردن با او است." این زوج دو پسر در سن پنج و سه. پدرش Nimendra Yadav که صاحب دو bighas از زمین گفت: "...پسر من قربانی نباید بیهوده است."

***

'ما به دنبال یک دختر برای او'

Sepoy Jaikishore Singh, 26, بیهار

Sepoy Jaikishore سینگ (26) بود از Chakfatah روستای Vaishali دوم از چهار خواهر و برادر. برادر بزرگتر Nand Kishore سینگ در CRPF. پدرش Kapur سینگ یک کشاورز است. Jaikishore آمده بود به این روستا که در ماه فوریه. خود را نسبت شیو Vachan سینگ گفت: "ما به دنبال یک دختر برای او. او انگیزه ایجاد کرد جوانان برای پیوستن به نیروهای دفاع. ما افتخار او اما دولت ما نیاز به نمایش بزرگتر حل و فصل برای پاسخ دادن به چین است."

china border, china border dispute, galwan valley, pangong tso, ladakh, china, china lac, india china, china india, china news, india news, border violence, indian army, pla خانواده Sepoy راجش اورنگ پس از دریافت خبر مرگ او در Belgharia روستا در Birbhum منطقه در روز چهارشنبه. (PTI)

***

'ما خواست به نگرانی نیست'

Havildar K پالانی, 40, Tamil Nadu

Havildar K پالانی به ارتش پیوست زمانی که او 18. برادر کوچکترش Idayakani نیز در ارتش گفت: پالانی تا به حال تلاش بسیاری در دوران کودکی و همیشه سخت کار می کرد و پس از او به ارتش پیوست. "او من تحت تاثیر قرار بسیاری ساخته شده است که من به دنبال او راه" گفت: Idayakani.

Havildar K Palani

همسر خود را Vanathi Devi, 34, گفت پالانی تا به حال نام او را دو روز قبل از او کشته شد. او گفت: "آنها در حال حرکت به منطقه مرزی و که او ممکن است از تماس من برای چند روز. او گفت: همه چیز خوب خواهد بود و من نباید نگران او," او گفت:. Devi زندگی با دو فرزند خود — یک دختر در سن 8 و یک پسر در سن 10 — نزدیکی رمنتهپورم.

بخوانید | چه اتفاقی در Nathu لا در سال 1967 آخرین بار اسرائیلی در هند و چین مرز اختلاف ؟

پدرش Kalimuthu به رسانه ها گفت که پالانی تا به حال ساخته شده است یک خانه. "من استفاده می شود به درخواست او اغلب به بازگشت... او می گویند که او بازنشسته خواهد شد به زودی. من فکر کردم پس از او تا زمانی برای این کشور به او اجازه دهید خود را در زمان بازگشت," او گفت:.

***

'گفت: ما وضعیت متشنج'

Sepoy راجش اورنگ,
26, West Bengal

در Birbhum را Belgoria روستای قبیله ای کشاورز Subhash اورنگ خود را از دست داد تنها پسر راجش اورنگ (26) تنها راه کسب درآمد از اعضای خانواده. یک بستری Subhas به خبرنگاران گفت که راجش قرار بود به بازدید Birbhum در ممکن است اما نمی تواند با توجه به مستند.

راجش اورنگ

راجش پسر عموی Abhijit اورنگ گفت. "او آمده بود خانه ما رفته اند پیش رو با عروسی خود را. در حال حاضر ما در حال انتظار برای بدن خود را."

اورنگ ارشد از سه فرزند به ارتش پیوست و در سال 2015 ترک فارغ التحصیلی میدوی.

***

'او برنامه ریزی بازنشستگی'

Havildar Bipul Roy, 35, West Bengal

Havildar Bipul Roy

Bipul Roy از Alipurduars منطقه در شمال بنگال شد برنامه ریزی را داوطلبانه بازنشستگی در سال آینده و ترک درسی که در آن او زندگی می کردند با همسر و نوزاد دختر. پدرش Biren روی یک کشاورز گفت: "او می خواست دوباره پس از بازنشستگی. در حال حاضر بدن او اینجا خواهد رسید. زندگی خود را باید نه در بیهوده..."

***

او رویای تبدیل شدن به یک سفارش افسر'

Sepoy Ankush Thakur,
21 هیماچال پرادش

Sepoy Ankush Thakur

Sepoy Ankush Thakur ساکن Karohta روستا در همیرپور منطقه بخشی از ایالت پنجاب هنگ و به ارتش پیوست و در سال 2018 است. "پدر و پدربزرگ او هر دو در ارتش خدمت کرده است. از سنین پایین Ankush تا به حال حل و فصل به دنبال رد پای خود را," Ajay Kumar Sharma, یک معلم مدرسه است که به تدریس Thakur برای 10 سال گفت.

Thakur پدر آنیل کومار گفت: او از خواب تبدیل شدن به یک سفارش افسر و گرفته بود همراه کتاب خود را برای آماده سازی زمانی که او پیوست و وظیفه حدود 10 ماه پیش و پس از تکمیل آموزش های خود را. "ما در حال برنامه ریزی یک تابع به عنوان او آمدن به خانه برای اولین بار پس از پیوستن به وظیفه فعال است. واحد خود منتقل شد به Galwan زمانی که این وضعیت تشدید وجود دارد" عموی خود گفت.

***

می خواستم به خارج از کشور افتاد اما برای ارتش

Sepoy Gurtej Singh, Punjab

Sepoy Gurtej سینگ

Sepoy Gurtej سینگ مانند دیگر دختران و پسران در خود ایجاد کرد, می خواستم به خارج از کشور. "او تا به حال حتی پاک IELTS بعد از کلاس دوازدهم در غیر, پزشکی, جریان, اما پس از اصرار برای خدمت به ملت در او افزایش یافت. او آماده برای ارتش آزمون استخدامی و به ارتش پیوست و در سال 2018 در ماه دسامبر گفت:" پدرش Virsa سینگ.

Gurtej جوانترین از سه پسران Virsa یک کشاورز در مانسا را Beerewala Dogra ایجاد کرد.

توضیح داد | چرا چین خم آن عضله

عمویش Sebedar Gurmail سینگ (retd) در زمان بخشی در جنگ کارگیل. Virsa سینگ گفت: "این آخرین صحبت من با او شد و 10 ماه پیش; امروز من این خبر را شنیده است که او درگذشت. چین backstabbed ما است و برای اولین بار است که آنها انجام داده اند این...این خوب نیست."

***

آخرین سفر او برای نامزدی

Sepoy Gurbinder سینگ
22 پنجاب

Gurbinder سینگ

Sepoy Gurbinder سینگ آخرین بازدید خود ایجاد کرد Tolawala در سنگرور نه ماه پیش برای مراسم نامزدی. "ازدواج خود تاریخ بود هنوز نهایی گفت:" ایجاد کرد sarpanch Mewa سینگ. Mewa گفت: "ما یک روستای faujis. پسران از 30 خانواده در ارتش هستند و او یکی در میان آنها است. هیچ کس پخته شده امروز. این اولین بار است که یک fauji از روستای ما رو کشته" Mewa سینگ گفت.

Gurbinder پیوست ارتش در ماه مارس سال 2018 است.

***

'برادر من الهام بخش من برای پیوستن به ارتش'

Naib Subedar Satnam سینگ
41 پنجاب

Naib Subedar Satnam سینگ.

خانواده تا به حال هیچ سرنخی در مورد قربانی های ساخته شده توسط Naib Subedar Satnam سینگ تا Gurdaspur پلیس رسید و در خانه خود در Bhojraj ایجاد کرد در روز چهارشنبه. Satnam خانواده تا به حال هیچ تماسی با او برای سه روز و نگران بودند پس از اخبار از درگیری بین هند و چین کردند.

"او برای اولین بار از خانواده ما برای پیوستن به ارتش در سال 1995. او الهام بخش من برای پیوستن به ارتش گفت:" برادر کوچکتر Sukhchain سینگ که همچنین یک Naib Subedar در ارتش, ارسال شده در حیدرآباد.

Satnam جان سالم به در با همسر Jaswinder Kaur, دختر Sandeep و پسر Prabhjot. بچه ها در کلاس دوازدهم.

همچنین به عنوان خوانده شده | هند-چین مرز face-off: 'من افتخار می کنم... اما ویران او نمی خواهد با من تماس می گویند Amma'

جاگیر سینگ یک کشاورز گفت: Satnam بازگشت به وظیفه در Ladakh فقط یک ماه پیش. "من به او افتخار میکنم."

Sarpanch Jagjit سینگ گفت: "در اوایل کشمیر ارسال در نظر گرفته شد بسیار خطرناک است. اما در حال حاضر چین مرز است به همان اندازه مخاطره آمیز..."

***

'او انگیزه جوانان برای پیوستن به ارتش'

Sepoy Kundan کومار Ojha, 28, Jharkhand

Sepoy Kundan کومار Ojha

Kundan کومار Ojha تا به حال یک دختر 15 روز پیش و قرار بود به ترک زادگاه خود Sahebganj در ژوئیه 10 بعد از این مستند. در Dihari روستای Ojha پسر عموی Aakash Pathak گفت: "قبل از تحویل Ojha به نام من و گفت: "بتا ho ya beti جم ke حزب karenge (پسر یا دختر ما را سخت)."

بخوانید | 18 مودی-یازدهم جلسات متعددی پیمان: قتل نقض اجماع دندانه دیپلماسی

صالح گفت: اگر چه او آگاه بود خود را ارسال در Ladakh اما نمی دانم او در جنگ است. همسر خود صحبت نشده یک کلمه از خبر شکست از مرگ او گفت: Pathak.

Pathak گفت: آنها با هم مورد مطالعه قرار. "او انتخاب شد برای NCC من باقی مانده بود. بعد او انتخاب کردم برای ارتش هند در سال 2011.... او استفاده می شود برای ایجاد انگیزه در جوانان برای پیوستن به ارتش که نمی توانست در اولین تلاش خود را. از همه مهمتر او با استفاده از به دیگران بگویید که این سهم نسبت به ملت می تواند در هر حرفه ای است."

***

آخرین حرف های مرموز: 'نگران نباش'

Sepoy گانش Hansda , 21, Jharkhand

Sepoy گانش Hansda

یک هفته پیش زمانی که گانش Hansda به نام برادر خود دینش او مطلع در چند مرموز کلماتی که او در منطقه ای که در آن تنش غالب. او گفت: "نگران نباشید" و آویزان است. Dinesh گفت: تربیت آنها بود و در میان فقر است. "من ترک تحصیل من به عنوان یک کارگر من کشته رویای من از پیوستن به ارتش به طوری که حداقل برادر من می تواند بخشی از آن است. ما در زمان وام های چند, برای این کار," او گفت:.

Ganesh به ارتش پیوست و در سال 2018 است. "در نه ماه گذشته ما قادر به پاک کردن همه ما بدهی و درست زمانی که ما فکر می کنیم باید یک pucca خانه و امکانات رفاهی مانند آب پاک او ما را ترک کرد...این دو whammy برای ما است."

همین حالا از توضیح داده شده | چه برخورد در Ladakh تاکید و آنچه که هند باید در مواجهه با چالش های چینی

در kuccha خانه در Bahargora در شرق Singhbhum خانواده قرار داده است گانش عکس های یک جدول در انتظار بدن خود را.

china border, china border dispute, galwan valley, pangong tso, ladakh, china, china lac, india china, china india, china news, india news, border violence, indian army, pla بستگان Sepoy Kundan کومار Ojha در خانه اش در Sahebganj. (PTI)

***

'پسر من قربانی نباید بیهوده'

Sepoy Chandan Kumar, 23, Bihar

او در حال برنامه ریزی برای ازدواج ممکن است اما نمی تواند به دلیل مستند. ساکن Gyanpur روستای ایلام, Chandan به دنبال جای پای او سه برادر بزرگتر که در دفاع از خدمات. Chandan پدر Hridyanand که بازنشسته از نگهبانان گفت: "پسر من قربانی نباید بیهوده است."

***

'آخرین کلمات رو از دست داده در شبکه ضعیف'

Naib Subedar Mandip Singh, 38, Punjab

Naib Subedar Mandip سینگ

Mandip سینگ آخرین کلمات به همسرش رو از دست داده در شبکه ضعیف در Ladakh. او به تازگی به عضویت وظیفه در Ladakh پس از گذراندن زمان با خانواده اش در طول این مستند در روستای خود در پاتیالا. سینگ تنها درآمد از اعضای خانواده اش به ارتش پیوست و در سال 1997. فرزندان خود و دختر Mehakpreet Kaur (15) و پسر Jobanpreet سینگ (12) — دانش آموزان از مدرسه ارتش در پاتیالا.

همچنین به عنوان خوانده شده | در سال های اخیر, اظهارات هر دو کشور هند و چین بارها و بارها صحبت از حل مسالمت آمیز

پسر عموی خود را کاپیتان Nirmal سینگ که بازنشسته شد در ماه آوریل گفت: Mandip ارتش ملحق شده بودند با توجه به وضعیت بد مالی.

***

خانواده اصلی نان-نان

Sepoy Chandrakanta Pradhan 28, Odisha

از Biarpanga روستا در Raikia جلوگیری از Odisha را Kandhamal منطقه Pradhan او خانواده اصلی درآمد عضو پدرش Karunakar Pradhan Pradhan حاشیه ای کشاورز گفت. Pradhan گفت Chandrakanta تا به حال به ارتش پیوست و در سال 2014 و تا به حال آخرین بازدید خانه حدود دو ماه پیش. او متعلق به یک قبیله ای جامعه است. "ما احساس افتخار است که او را کنار گذاشته اند زندگی خود را برای سرزمین مادری" Pradhan گفت.

china border, china border dispute, galwan valley, pangong tso, ladakh, china, china lac, india china, china india, china news, india news, border violence, indian army, pla خانواده Naib Subedar Mandip سینگ (بالا) در محل اقامت خود در پاتیالا منطقه. (اکسپرس عکس Harmeet Sodhi)

***

'بود دوست داشتم با تمام'

Naib Subedar Nanduram سورن, 43, Odisha

Naib Subedar Nanduram سورن آمد از Rairangpur منطقه Odisha را Mayurbhanj منطقه. برادر بزرگتر Doman ماجهی گفت: سورن به حال به ارتش پیوست و در سال 1997 پس از اتمام کلاس دوازدهم از Rairangpur کالج.

***

'افتخار خود را قربانی'

Sepoy امان کومار, Bihar

امان کومار از سولتنپور روستا در سمستیپور به ارتش پیوست و در سال 2014. او دوم در میان سه برادر و یک خواهر. پدرش Sudhir سینگ یک کشاورز گفت: "ما افتخار می کنیم از قربانی های ساخته شده توسط من و دیگر سربازان شجاع."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن