فیزیکی فاصله بیش از شش پا ممکن است ضروری برای جلوگیری از Covid-19 انتقال, مطالعه می گوید

توسط: PTI | دهلی نو | انتشار: 1 جولای سال 2020 6:47:37 pm سلامت کارگران را Covid-19 نمونه در دهلی نو

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | انتشار: 1 جولای سال 2020 6:47:37 pm
india coronavirus cases, Physical distancing over six feet, covid-19 transmission, iisc bengaluru study, indian express سلامت کارگران را Covid-19 نمونه در دهلی نو. (اکسپرس عکس: Praveen Khanna)

قطرات تنفسی سفر بین هشت تا 13 فوت قبل از آنها تبخیر و یا فرار بدون باد و بسته به محیط و شرایط به گفته محققان هندی که نشان می دهد که فاصله فیزیکی بیشتر از شش پا ممکن است ضروری برای جلوگیری از COVID-19 انتقال است.

محققان از جمله کسانی که از هند موسسه علوم (IISc), بنگلور, کارناتاکا اشاره کرد که آن را به خوبی ثابت شده است که SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19 بیماری منتقل شده از طریق قطرات تنفسی است که افراد آلوده خارج کردن زمانی که آنها با سرفه و عطسه یا صحبت کنید.

تیم طراحی و توسعه یک مدل ریاضی برای مراحل اولیه از یک COVID-19-مانند همه گیر با استفاده از آیرودینامیک و تبخیر فنی قطرات تنفسی.

تحقیقات منتشر شده در مجله فیزیک مایعات مدل همه گیر دینامیک با واکنش مکانیسم جایی که هر واکنش یک نرخ ثابت به دست آمده از محاسبه قطرات برخورد فرکانس.

سپس محققان در مقایسه با قطرات ابر خارج توسط یک فرد آلوده به یک توسط یک فرد سالم است. "اندازه قطرات ابر فاصله آن سفر و قطرات طول عمر هستند بنابراین همه عوامل مهم است که ما محاسبه شده با استفاده از حفاظت از محیط زیست توده, حرکت انرژی و گونه گفت:" Swetaprovo Chaudhuri از دانشگاه تورنتو در کانادا است.

"این مدل می توان به برآورد حدود چه مدت قطرات می توانید زنده ماندن آنها تا چه حد می تواند سفر و که اندازه قطرات زنده می ماند چه زمانی" گفت: Chaudhari یکی از نویسندگان این مطالعه است. وی افزود: وضعیت واقعی می تواند پیچیده و باد و تلاطم هوا-چرخش و یا بسیاری از عوارض دیگر.

"بدون باد و بسته به شرایط محیط و وضعیت ما در بر داشت قطرات سفر بین 8 تا 13 فوت قبل از آنها تبخیر و یا فرار" گفت: Abhishek ساها یک شرکت-نویسنده از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو در آمریکا.

این یافته حاکی از آن است که اجتماعی فاصله شاید در بیشتر از شش پا ضروری است با توجه به محققان. اندازه های اولیه زنده ماندن طولانی ترین قطرات در محدوده 18-50 میکرون معنی ماسک در واقع می تواند کمک به آنها گفت.

این یافته ها محققان گفتند می تواند کمک به اطلاع رسانی اقدامات برای بازگشایی مدارس و ادارات به دنبال دانشجو یا کارمند تراکم. "این مدل نیست این ادعا برای پیش بینی دقیق گسترش COVID-19" گفت: Saptarshi باسو مطالعه دیگری که نویسنده از IISc.

"اما کار ما نشان می دهد که قطرات تبخیر و یا خشک زمان بسیار حساس به دمای محیط و رطوبت نسبی" باسو گفت.

محققان اشاره کردند که خود را مدل و شرکت زیر بنای نظری که متصل به دو فلس — macroscale همه گیر پویایی و microscale قطرات فیزیک — می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در روشن شدن نقش محیط زیست بر گسترش عفونت از طریق قطرات تنفسی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب