پل پوگبا کمک می کند تا مرد ایران قرعه کشی در تاتنهام در بازگشت از آسیب

پل پوگبا بلافاصله تاثیر خود را در بازگشت از عمل جراحی, درآمد یک پنالتی تبدیل توسط برونو فرناندز که بهبود برای

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

پل پوگبا بلافاصله تاثیر خود را در بازگشت از عمل جراحی, درآمد یک پنالتی تبدیل توسط برونو فرناندز که بهبود برای منچستر یونایتد 1-1 قرعه کشی در تاتنهام در لیگ برتر در روز جمعه.

در حالی که این تیم باید تحمل سه ماه بدون بازی در گیر میلان نشده از ماه دسامبر است. و او وارد تنها در 63 دقیقه در خالی تاتنهام ورزشگاه با میزبان پیشرو از استیون Bergwijn را 27 دقیقه اعتصاب از طریق دروازه بان David de Gea دست.

"دیوید نا امید است با آن اما توپ در حال حرکت بود," ایالات مدیر اوله گونار Solskjaer گفت.

پوگبا که ایالات آینده فرو رفته در عدم قطعیت کمک برای تزریق برخی از حمله به پویایی است که ایالات گم شده بود.

پس از میلان بود و همراه کردن توپ توسط Eric Dier, Fernandes مشبک سوم خود را مجازات پس از پیوستن به ایالات متحده در ماه ژانویه است.

"پل نشان داد برخی از کیفیت واقعی وجود دارد خارج وجود دارد" Solskjaer گفت. "او کمک واقعا زیادی برای ما به یک نقطه و شاید می توانست به ما کمک کرد تا سه امتیاز است. او همه چیز را یک هافبک باید انجام دهید. او پنجه او برنده توپ. او می گذرد و او نشان داد برخی از مهارت های, بنابراین فوق العاده او را به بازگشت."

ایالات رد شد یک دوم مجازات هنگامی که VAR لغو این تصمیم به مجازات Dier برای یکی دیگر از خطا — این بار در Fernandes.

ایران سه امتیاز پشت سر چهارم قرار می گیرد چلسی پس از بازی یک بازی فوق العاده. اما مکان پنجم خواهد پرچ لیگ قهرمانان اگر دوم قرار می گیرد, منچستر سیتی دو سال ممنوعیت از اروپا را تایید کرد در ماه آینده برای شکستن قوانین مالی. تاتنهام باقی مانده چهار امتیاز پشت سر ایالات.

شروع بازی بازیکنان را دیدم بلافاصله زانو به عنوان بخشی از زندگی ماده تظاهرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب