با استناد به VIP فرهنگ پنجاب سلامت نقد و رد 22 تکنسین آزمایشگاه

نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 3:27:25 pm منظور همچ

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399
نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 3:27:25 pm
Punjab coronavirus, Punjab covid deaths, Punjab news, Punjab health secretary, Punjab lab technicians, Indian express منظور همچنین می گوید که 27 تکنسین مشغول به کار در بیمارستان های منطقه در برابر تحریم پست از پنج. (بازنمودی)

قرار دادن تهدید از VIP "فرهنگ" و استفاده از "نفوذ به غرفه نقل و انتقال" بر روی کاغذ پنجاب وزیر بهداشت Anurag Aggarwal در روز جمعه را رد کرد/فسخ قرارداد از 22 تکنسین آزمایشگاه ارسال شده در بیمارستان منطقه امریتسار و دستور بازگشت همه کارکنان وزارت بهداشت که قرار ماندن در انتخاب ایستگاه خود را ارسال از طریق "تنظیمات داخلی".

اخراج/ فسخ قرارداد 22 تکنسین آزمایشگاه و بازگشت میان Covid می آید با وزیر بهداشت با استناد به ماده 311(2) (b) از قانون اساسی از هند و مدیریت بحران عمل می کنند.

در دستورات صادر شده برای مدیر سلامت خانواده و رفاه Aggarwal نوشته است که "ما باید برای بیرون آمدن از VIP فرهنگ است. پس از تمام مازاد تکنسین آزمایشگاه بسیار مؤثر هستند هیچ نمایشگاه درخواست می شود در برابر آنها. بنابراین طبق ماده 311(2) (b) از قانون اساسی از هند آنها را رد کرد و از خدمات و اگر برخی از آنها در قرارداد ، قرارداد خود را به فسخ با اثر فوری".

منظور همچنین می گوید که 27 تکنسین مشغول به کار در بیمارستان های منطقه در برابر تحریم پست از پنج. "من درخواست بسیاری از موارد به توجیه و ارسال مازاد آزمایشگاه تکنسین های مربوطه خود را به محل پست اما به نظر می رسد که با توجه به نفوذ خود آنها هنوز هم به ادامه کار در امریتسار."

Aggarwal گفت: هند اکسپرس که او تا به حال به کارگردانی و مدیر چندین بار به جلو و از این تکنسین آزمایشگاه در گذشته چندین بار اما آنها مدیریت به ماندن قرار داده است. "ما در حال مبارزه Covid و مردم با استفاده از نفوذ خود را به ماندن قرار داده است. هنگامی که ما نیاز ندارد بنابراین بسیاری از مردم در یک مکان و نیاز آنها را در دیگر وجود دارد هیچ نقطه ای در اجازه دادن به آنها برای کار در ایستگاه انتخاب کنند. "

او گفت که او تا به حال دستور زیر مدیریت بحران اقدام به لغو تمام نقل و انتقالات با توجه به ترتیبات داخلی. "وجود دارد بسیاری از مردم که در حال قرار دادن اقامت به دلیل نفوذ خود را. هیچ کس از دور در حال حاضر," او گفت:.

منابع گفت: Aggarwal اکشن مجموعه به آزار چندین وزیر و MLAs که تحت فشار بوده اند برای آزمایشگاه تکنسین ها و کارکنان دیگر نمی توان منتقل شده است.
این اقدام می تواند اضافه کردن یکی دیگر از فصل جاری تقابل بین سیاستمداران و بوروکرات ها در پنجاب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن