برنامه ریزی یک سفر به خانه ؟ بررسی Covid-19 قرنطینه قوانین قبل از رزرو بلیط

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 4:36:03 pm در حالی که کرالا داده است کمک

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 4:36:03 pm
coronavirus, coronavirus news, domestic flights, trains, shramik trains در حالی که کرالا داده است کمک به بازگشت شرح از اجباری نهادی قرنطینه دهلی است کوتاه اجباری صفحه اصلی دوره قرنطینه 7 روز. (اکسپرس عکس Jaipal سینگ)

از آن شده است بیش از دو هفته پس از پرواز داخلی عملیات آغاز شد و بیش از یک هفته از آنجا که بسیاری از آموزش از راه دور خدمات از سر گرفته شد اما برخی کشورها همچنان به تجدید نظر در دستورالعمل های قرنطینه به عنوان مهاجران از افزایش کانون های مناطق.

در حالی که کرالا داده است کمک به بازگشت شرح از اجباری نهادی قرنطینه دهلی است کوتاه اجباری صفحه اصلی دوره قرنطینه 7 روز.

در اینجا آخرین قوانین و مقررات تعیین شده توسط دولت:

دهلی نو

همه ریلی و اتوبوس مسافران پس از رسیدن در دهلی نو در حال حاضر به ماندن در خانه قرنطینه به مدت یک هفته. این شامل کسانی که بدون علامت. همه مسافران بین المللی را به انجام 7 روز از نهادی قرنطینه پس از 7 روز از خانه شده است.

کارناتاکا

در کارناتاکا دولت خود را اصلاح قرنطینه هنجارهای برای مردم ورود دولت از کشورهای با شیوع بالای Covid-19 از تاریخ 1 ژوئن. آن ساخته شده است آن را اجباری تنها برای عودت از ماهاراشترا به انجام هفت روز از نهادی شده است.

Bengaluru International Airport, Bangalore, Domestic Flights مسافران نشسته در BIAL فرودگاه در بنگلور. مسافران پس از رسیدن در کارناتاکا نیاز به Seva-Sindhu پورتال منتقل می کند.

وزارت بهداشت و رفاه خانواده گفته است که همه افراد بازگشته از کشورهای دیگر از ماهاراشترا باید خانه قرنطینه برای 14 روز. مسافران همچنین نیاز به Seva-Sindhu پورتال منتقل می کند.

دولت تا به حال در مارس 21 تجویز اجباری هفت روز نهادی قرنطینه برای مردم بازگشت از Maharashtra, Tamil Nadu, Gujarat, Madhya Pradesh, Rajasthan و دهلی نو است.

تامیل نادو

برای بازدید مسافران از نقاط ماهاراشترا گجرات و دهلی نو:

– همه کسانی که تست مثبت خواهد بود به بیمارستان فرستاده برای مدیریت هر پروتکل

– کسانی که تست منفی خواهد شد و فرستاده شده برای صفحه اصلی قرنطینه و یا پرداخت نهادی قرنطینه برای 14 روز.

chennai coronavirus, chennai coronavirus cases, chennai coronavirus cases update, coronavirus, coronavirus news, chennai covid 19, chennai news, chennai covid-19 news, tamil nadu coronavirus, tamil nadu covid 19, tamil nadu corona news تامیل نادو Covid-19 بسته بندی: 580 موارد امروز; سانتی متر سرزنش فروشندگان برای Koyembedu خوشه. (PTI)

اما اگر هر یک از مسافران نمی تواند خود جدا و سپس آنها را برای بررسی به یک نهادی قرنطینه به مدت 7 روز پس از self-monitoring سلامت برای 7 روز بیشتر در خانه است.

بیهار

با توجه به سفارش توسط مدیریت بحران وزارت, دولت بیهار کارگران مهاجر از آمدن به Bihar از سورت احمدآباد در گجرات; بمبئی و پونا در ماهاراشترا; دهلی; Ghaziabad Faridabad Noida در اوتار پرادش; Kolkata, West Bengal; Gurugram در هاریانا و بنگلور, Karnataka نگه داشته شود در قرنطینه بودند.

مهاجران در هیئت مدیره پرواز به Bihar. (منبع: توییتر/سانجی سینگ)

سفارش اعلام کرد که دادستانی منطقه ممکن است اضافه کردن به لیست از شهرستانها با توجه به وضعیت. کارگران مهاجر در بازگشت به بیهار از فوق شهرستانها خواهد بود تسلیم در منطقه ای قرنطینه امکانات برای 14 روز آن را اعلام کرد و اضافه کرد که بدون علامت مهاجر کارگران خواهد بود و اجازه رفتن به خانه پس از 14 روز در قرنطینه و مورد نیاز خواهد بود برای مشاهده صفحه اصلی قرنطینه به مدت 7 روز.

مردم از بازگشت از مکان های دیگر مورد نیاز خواهد بود به دنبال خانه قرنطینه اگر آنها نمی, علائم نشان می Covid-19.

Andaman & Nicobar Islands

همه بدون علامت مسافران از طریق پرواز را مجاز به سفر به خوابگاه/مقصد محلی/حمل و نقل خصوصی. علامتی مسافران جدا خواهد شد در تعیین Covid مرکز مراقبت از.

آندرا پرادش

– مسافران داخلی نیاز به ثبت نام در Spandana سایت و به دست آوردن ترخیص کالا قبل از خرید بلیط

– همه مسافران خواهد شد به نمایش در هنگام ورود. اگر علامتی آنها ارسال خواهد شد به یک نهادی قرنطینه جایی که آنها باید آزمایش می شود در هنگام ورود. آنها فقط منتشر می شود به صفحه اصلی قرنطینه (برای 7 روز) اگر آنها تست منفی هفت روز بعد از آزمون قبلی.

coronavirus, coronavirus india, coronavirus cases Andhra, coronavirus in andhra pradeh, coronavirus cases india, pinarayi vijayan, coronavirus deaths, indian express news A newly-wed, زن و شوهر حرارتی تحت غربالگری در یک معبد در ویجیاوادا در آندرا پرادش. (PTI)

– افرادی که از Covid نقاط خواهد شد در نهادی قرنطینه به مدت 7 روز و باید برای منتشر شد, صفحه اصلی قرنطینه اضافی برای 7 روز اگر تست منفی است.

– کسانی که از غیر hotspot مناطق ارسال خواهد شد برای 14 روز خانه قرنطینه.

آسام

– اجباری هفت روز و نهادی شده است.

– معافیت: زنان باردار و افراد مسن بالای 75 سال افراد از حضور در تشییع جنازه فوری رابطه با کودکان زیر 10 سال به خصوص abled فوری نسبی بیماران بستری مردم با شرکت morbidities.

– 7 روز خانه قرنطینه پست تکمیل نهادی شده است.

گوا

– کسانی که علامتی در ورود اجباری تحت Covid تست و ارسال به قرنطینه.

– کسانی که بدون علامت خواهد شد که سه گزینه:

1. تولید COVID-19 منفی گواهی صادر شده ظرف 48 ساعت از زمان ورود.

2. اگر آنها یک گواهی سپس تمام مسافران باید نگاهی به آزمون در فرودگاه با پرداخت 2000 تومان و اقامت در نهادی قرنطینه تا نتایج را اعلام کرد.

3. ماندن زیر صفحه اصلی قرنطینه برای 14 روز

هاریانا

– 14 روز خانه قرنطینه برای مسافران بدون علامت

– همه مسافران نیاز به دانلود Aarogya Setu برنامه.

– همه مسافران خارجی را مجبور به انجام 14 روز در قرنطینه اجباری — 7 روز در پرداخت نهادی قرنطینه پس از 7 روز انزوا در خانه.

هیماچال پرادش

– نهادی قرنطینه: 14 روز اگر که از منطقه قرمز.

– صفحه اصلی قرنطینه: 14 روز اگر مسافر حمل منفی Covid-19 گزارش آزمایش از آزمایشگاه مجاز توسط ICMR.

جامو و کشمیر

– همه مسافران به دانلود Aarogya Setu برنامه.

– اجباری COVID-19 آزمون پس از ورود به دنبال نهادی قرنطینه برای 14 روز. مسافر می تواند منتشر شد اگر آنها تست منفی است. اما آنها هنوز هم باید به undegro خانه اجباری قرنطینه.

– کسانی که معاف از اجباری قرنطینه شامل دفاع پرسنل. مردم داشتن دولت اقامتگاه را اجباری تحت تست و سپس ارسال می شود برای خانه قرنطینه اگر نتایج منفی هستند.

کرالا

مهاجرین عودت می توانید در حال حاضر ماندن در زیر مشاهده در خانه های خود را برای 14 روز به عنوان دولت تجدید نظر اجباری نهادی قرنطینه قوانین.

زودتر مرکزی دستورالعمل مورخ 24 مه گفته بود همه مهاجران بازگشت به هند باید تحت 14 روز در قرنطینه — "هفت روز پرداخت نهادی قرنطینه در هزینه های خود را" پس از هفت روز از خانه شده است.

Keralites in Nigeria, Stranded Keralaites pleas govt, kerala coronavirus, Nigeria covid cases, Indians in Nigeria, India lockdown, Indian express مسافران deboard از هوایی هند اکسپرس پرواز IX 474 از بحرین در فرودگاه کوچی. (Souce: نرم افزار/دولت کرالا)

برای مسافران داخلی, کسانی که بدون علامت در بدو ورود در دولت متحمل خواهد شد 14-روز خانه اجباری قرنطینه. کسانی که نشان می دهد Covid-19 علائم در هنگام ورود ارسال خواهد شد به Covid مرکز مراقبت یا Covid بیمارستان.

مانیپور

– همه مسافران را انجام کامل اسکن حرارتی در هنگام ورود. کسانی که بدون علامت خواهد بود مهر برای خانه قرنطینه.

– هر علامتی مسافر و یا مشکوک به مسافر خواهد بود از هم جدا شده بلافاصله و به انزوا بخش/ Covid-19 درمان بخش توسط یک تیم پزشکی طبق پروتکل.

– همه مسافران از پروازهای نیاز به نصب QuarMon برنامه (در حال حاضر تنها در دسترس برای آندروید). پس از نصب این فرد به دنبال دستورالعمل های ذکر شده در این برنامه است. همچنین این فرد نیز به ها عکاسی از خود (بدون ماسک صورت) هر دو ساعت (8 صبح تا 6 بعد از ظهر) تا دوره قرنطینه است.

ماهاراشترا پنجاب راجستان

– اجباری حرارتی غربالگری در بدو ورود.

– کسانی که علامتی خواهد بود سمت چپ گرفته شده به Covid مراقبت مرکز یا بیمارستان.

– افراد بدون علامت خواهد که به تحت اجباری 14 روز در قرنطینه.

غرب بنگال

– اجباری سلامت غربالگری در بدو ورود.

– افراد بدون علامت خواهد که به تحت اجباری 14-بعد صفحه اصلی قرنطینه.

– مسافران نیاز به پر کردن و ارسال این فرم با استفاده از Sandhane برنامه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب