انتاریو مردان به اتهام نقض کانادا COVID قرنطینه

دو مرد از Fort Frances, Ontario, فقط در سراسر مرز بین المللی Falls, Minnesota شده اند به اتهام نقض کانادا سخت

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

دو مرد از Fort Frances, Ontario, فقط در سراسر مرز بین المللی Falls, Minnesota شده اند به اتهام نقض کانادا سخت دو هفته ای قرنطینه برای هر کسی از بازگشت از سفر خارج از کشور.

در استان انتاریو پلیس روز سه شنبه گفت: ارنست Calvert, 62, و شکارچی, کالورت, 19, بازگشت به کانادا از آمریکا در تاریخ 1 ژوئن. به عنوان یک نتیجه, مردان دستور داده شد به قرنطینه در محل اقامت خود در Fort Frances برای 14 روز.

اما تحقیقات پلیس در گرفت پس از اجرای قانون مقامات مشاهده دو مرد در خارج از محل اقامت خود در خیابان جلو قایق پرتاب شدن به قایق خود را قبل از خود را قرنطینه شد.

هر دو متهم شده اند با بخش 58 فدرال قرنطینه عمل می کنند: "'عدم تطابق با سفارش ممنوعیت و یا در معرض به هر بیماری به محض ورود به کانادا است." هزینه حمل جریمه 1000 $به علاوه $135 قربانی اضافه کردن. اتهامات اول مربوط به COVID-19 تحت قرنطینه عمل برای Rainy River منطقه.

مقامات کانادا می گویند که در حالی که ساکنان تحت قرنطینه منظور وجود دارد که بدون استثنا به ترک قرنطینه تا 14 روز در حال تکمیل است. هر نوع کالا و خدمات باید تحویل به محل قرنطینه در طول 14 روز اگر مورد نیاز است.

کانادا اعمال سختگیرانه قرنطینه در ساکنان بازگشت به کشور, مارس 25 به سرعت گسترش COVID-19 در حدود همان زمان در ایالات متحده و کانادا بسته مرزی خود را به همه سفر شخصی. که ممنوعیت سفر باقی مانده است در اثر حداقل تا 22 ژوئن است و انتظار می رود تمدید شود تا ژوئیه 22.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن