انگلستان بازیکنان ممکن است شروع به آموزش به زودی

بازیکنان انگلیس می تواند به طور آزمایشی شروع به خود را آزاد مهارت مبتنی بر آموزش در هفته های آینده با بانک مر

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

بازیکنان انگلیس می تواند به طور آزمایشی شروع به خود را آزاد مهارت مبتنی بر آموزش در هفته های آینده با بانک مرکزی اروپا چشم دوخته اند سرگیری بین المللی کریکت با یک سری در برابر غرب هند در ماه ژوئیه گفت که مدیر آن از کریکت اشلی Giles.

اما طبق سلامت بخشنامه صادر شده توسط دولت بال بازیکنان — در تمام ورزشی در انگلستان — باید گزینه ای را برای "انتخاب کردن" در صورتی که هر گونه دغدغه از خطر سلامت. "این اولین مراحل آزمایشی به بازی کریکت" جایلز شد به نقل از ESPN Cricinfo, نشان می دهد که این می تواند انجام شود در محیط کنترل شده. "این است که فردی مبتنی بر آموزش به طوری که در بسیاری از راه های ما باید قادر به کنترل محیط زیست پس از آن را امن تر برای بازگشت به تمرین از آن است که برای رفتن به سوپر مارکت"

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند در تلاش برای نگه دارید تا به تاریخ با اخبار که مهم به ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن