سی دی Bipin Rawat برای اهدای 50,000 تومان هر ماه برای 1 سال به PM-مراقبت صندوق

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 1:56:59 pm رئیس دفاع کارمندان (سی

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 24 مه سال 2020 1:56:59 pm
CDS Bipin Rawat to donate Rs 50,000 every month for 1 year to PM-CARES fund رئیس دفاع کارمندان (سی دی) به طور کلی Bipin Rawat. (فایل)

رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat آغاز شده است اهدا 50,000 تومان از حقوق ماهانه او به PM-مراقبت صندوق, خبرگزاری ANI گزارش روز یکشنبه. این مقدار خواهد بود کسر از حقوق و دستمزد خود و سپرده در مرکز COVID-19 صندوق امداد برای دوازده ماه آینده دفاع منابع گفت: ANI.

سابق فرمانده ارتش در نامه ای در ماه مارس درخواست مقامات مربوطه به انتقال مقدار از حقوق ماهانه او به عنوان در هر گزارش. اولین کسر تومان 50,000 ساخته شده در مارس آنی گزارش شده است.

بخوانید | وزیر دفاع,,,, Dr Ajay Kumar: 'COVID-19 نیز ارائه فرصت های متعددی از دفاع چشم انداز'

قبلا سی دی برخاستیم پیوست نیروهای مسلح پرسنل و کارکنان از وزارت دفاع که اهدا یک روز حقوق و دستمزد به PM-مراقبت صندوق امداد. در ماه مارس وزیر دفاع Rajnath Singh نیز اعلام کرد که او خواهد بود اهدای یک ماه حقوق خود را به صندوق.

سی دی' تصمیم به اهدای 50,000 تومان در هر ماه است به احتمال زیاد به تشویق دیگر مقامات ارشد برای کمک به سوی هند برابر COVID-19 دفاع منابع گفت: ANI.

ملی مدیریت بحران اقتدار و عضو سابق گارد رئیس راجندرا سینگ نیز اهدا 30 درصد از حقوق و دستمزد خود را به PM-مراقبت صندوق.

قبلا یک بخشنامه صادر شده توسط وزارت درآمد در وزارت مالیه به تمام افسران و کارکنان ترغیب آنها برای اهدای یک روز حقوق و دستمزد هر سال تا مارس سال 2021 به PM مراقبت (نخست وزیر شهروند کمک و امداد در شرایط اضطراری) صندوق برای کمک به تلاش های دولت برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب